Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cruesli schreef:zolang ik er geen pijn aan heb, zitten ze daar nog prima! Als ik er last van ga krijgen zien we wel weer verder
BrittKitt schreef:Kiezenslachten
Oei, je wangspierHelemaal goed hersteld?
Fairytail schreef:Dat klinkt niet fijn! Sterkte met de tweede keer.
itsmi schreef:Nou dan had hij dat stukkie overmogen slaan! Of moeten zorgen voor Goedpassende verstandskiezen, dat ze er niet uit hoeven![]()
Verdoving vond ik juist verschrikkelijk! Van die loei grote spuiten en dan krijg je er niet 1, nee ze douwen 4 van die dingen door je gehemelte en tandvlees heen, wat echt een naar gevoel is. En dan denk je dat ze klaar zijn en dat ze de spuit eruit trekken, nee dan blijft die spuit nog een minuut zitten ofzo.. Ik wilde haast verdoofd worden voor de verdoving! Heb ik nou zo'n bagger ziekenhuis?
itsmi schreef:cruesli schreef:zolang ik er geen pijn aan heb, zitten ze daar nog prima! Als ik er last van ga krijgen zien we wel weer verder
Dat was mijn 1e reactie ook, ook nadat de TA had gezegd dat ik ze weg moest laten halen, omdat de kans groot was dat ze gingen ontsteken! Dat heb ik geweten. Ik was eigenwijs, maar natuurlijk durfde ik ze niet te laten trekken. Na een jaar (2e controlebezoek aan de TA) was er nog steeds niks aan de hand, en de TA wees me er weer op dat ze er echt uit moesten, en ik zei "ja ja, dat komt wel". Nou alsof die TA magische handen had ofzo, een week later begon m'n verstandskies LI boven te ontsteken! Een pijn dat ik daar aan gehad heb! Heb ze toen met spoed laten verwijderen.. Geen pretje hoor! Ik zou ze er echt nu uit laten halen nu het nog geen pijn doet!