[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:51

amberp schreef:
poes schreef:
Nouja ik betaal ook liever iets meer, en dan bij mijn vertrouwde peicer gaan waar ik weet dat het in orde is, dan ergens anders in de buurt gaan waar het goedkoper maar ook gewoon niet even goed is.

dus goedkoper is niet goed???
ik zorg er altijd voor dat ik een goede shop heb... betaal liever 1000 voor een goede.. dan niks en een ontsteking..

Hier is goedkoper iig niet goed, weet ik uit ervaring Ja

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 23:52

magic_lover schreef:
tragus schijnt ook ontzettend pijn te doen...
teminste als het gepierced word... als het geschoten word valt het wel mee..

ik wou vroeger ook altijd een in mijn neus....
maar daar heb ik maar van af gezien, vind het denk ik bij mezelf ook niet mooi

nee ik houd het voorlopig wel bij mijn navel en tong OK dan! Haha!

bevalt het kortere staafje wat MM? Lachen

mijn tragus werd geschoten en het deed absoluut geen zeer.
navelpiercing daarentegen... Nagelbijten / Gniffelen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:17

mijn tragus is gepierced en dat viel me vies tegen, ik laat liever een tattoo zetten. me tong en navel vielen mij echt reuze mee..

Vanillala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:40

Hoihoi, ik zit al een poosje mee te spieken hihi. Ik heb een tepelpiercing (en voor mij geld ook goedkoop is niet beter..) en wil graag nog de andere tepel, en dan wel goed. En zit te denken over een clithood, maar dat vind ik nog erg eng haha.

Ik wil liever geen piercings in mijn gezicht. Om verschillende redenen (waarschijnlijk basisschool leraar worden, bang dat het niet mooi is). Dusja.

*zwaai*

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:10

Share schreef:
wat hebben jullie voor je labret *kin* betaald?

Ik heb hem ook gehad.. kostte zo'n 45 euro.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:31

Share schreef:
wat hebben jullie voor je labret *kin* betaald?

ik 59 euro.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 12:58

Nou mense,, ik weet dat het er waarschijnlijk ergens tussen staat, maar ik had echt geen zin om alles na te lezen Clown Dus hier de vraag:: Hoe word een navelpiercing gezet?? doet het pijn?? ik heb zelf al een neuspiercing,, weet iemand of een navelpiercing meer pijn doet als een neuspiercing?? Dat weet ik wat ik moe verwachten Bloos

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:02

Navelpiercing viel mij echt enorm mee.
zetten ze ook gewoon een soort klem op, zodat ze een goed velletje hebben, en dan prikken ze 't gewoon door en vervolgens de piercing erin. Ik kreeg meteen een staafje.
Moest 2x per dag douchen en piercing goed bewegen en speciaal spul erop spuiten (dat was wel een beetje pijnlijk). En dat ging hartstikke goed.
Alleen toen ik er een piercing van Chirurgisch staal in deed, ging de boel ontsteken. Bleek ik nikkelallergie te hebben Rolleyes toen heb ik wel behoorlijk afgezien.. maar inmiddels issie weer helemaal genezen en heb ik weer een titaniumpiercing erin Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:03

Wartertje schreef:
Nou mense,, ik weet dat het er waarschijnlijk ergens tussen staat, maar ik had echt geen zin om alles na te lezen Clown Dus hier de vraag:: Hoe word een navelpiercing gezet?? doet het pijn?? ik heb zelf al een neuspiercing,, weet iemand of een navelpiercing meer pijn doet als een neuspiercing?? Dat weet ik wat ik moe verwachten Bloos

bij mij deed het helemaal geen pijn!
in tegenstelling tot mijn tongpiercing...br Nagelbijten / Gniffelen

bij mij werd gewoon gekeken naar mijn navel, stipjes gezet.
klem erop (deed geen pijn)
en dan naald erdoor..
voor ik het wist was het al klaar...

ik lag daar, en toen zei hij al van het is klaar hoor.... en toen had ik verwacht dat ie nog moest beginne Clown
maar toen zat de piercing er al lang en breed in haha Haha!

nee navelpiercing valt (bij mij, is per persoon verschillend... Knipoog ) 100% mee Ja

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:03

Wartertje schreef:

Ze maken met een soort klem je navel vast, daar waar de piercing doorheen moet (van te voren is het stipje en alles al getekend). Ze smeren er wat spul op, en dan voel je gewoon een soort van warm geprik wat 1 seconde duurt, dan zit de naald oid er dus in. En dan doen ze de piercing erin! (ik lag dus kon het niet goed zien) Het enige wat ik een beetje pijn vond, was toen ze de piercing zelf erin stopten, omdat dat natuurlijk dan gevoelig is. En daarna gingen ze alcohol troep erop doen, dat prikte een beetje! Clown Maar ik vond het niet echt pijn doen! Het is zo klaar...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:04

Ik kan trouwens niet wachten tot het zomer is, en warm weer! (heb sinds sept. me navelpiercing) Dan kan ik 'm eindelijk beetje showen Haha!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:08

haha ja leuk is dat Haha!

ik haal hem er nu wel eens uit.. even kijken, maar vind dat dan toch heel lelijk.. nee vind mijn buik met navelpiercing stukken mooier Bloos Clown

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:10

Okeej tnx! Nou jah,, ik zeur er allang om,, maar ik heb zo'n angst dat het pijn gaat doen Clown Bij me neuspiercing deed het geen pijn, dat werd er gewoon als het ware in geschote Haha! Maar achteraf was ik daar zo van geschrokke, dat ik in de schoenwinkel op de grond moest gaan zitte met een glas water Bloos Achjaa Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:11

Ik was wel tevreden over mijn buik zonder navelpiercing, maar ben toch wel blij dat ik het heb gedaan! Als ik dan piercing ga verwisselen, (ineens ook zo'n vreemd gaatje in je buik Clown ) dan is het ineens heel kaal en leeg!

Hoevaak wisselen jullie eigenlijk van piercing? En wat hebben jullie er nu inzitten? (navelpiercing)

Ik wissel eigenlijk best vaak Nagelbijten / Gniffelen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:12

hahaha, ach ik zeg altijd... je moet er wat voor over hebben Knipoog
nee navelpiercing valt echt super mee! Ja
gewoon doen Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:13

Wartertje schreef:
Okeej tnx! Nou jah,, ik zeur er allang om,, maar ik heb zo'n angst dat het pijn gaat doen Clown Bij me neuspiercing deed het geen pijn, dat werd er gewoon als het ware in geschote Haha! Maar achteraf was ik daar zo van geschrokke, dat ik in de schoenwinkel op de grond moest gaan zitte met een glas water Bloos Achjaa Haha!

Ik heb een fobie voor naalden, ik kan echt niet over naalden. Maar een vriendin van mij heeft me zover gekregen dat ik het wel deed. Ik wou het ook graag, maar durfde het niet om de pijn en vooral om die naald. Toen we voor de shop stonden, heeft ze me zowat nog naar binnen moeten sleuren Clown Het viel echt heel erg mee! Ik kon de naald niet zien, en niet wat er gebeurde, daar ben ik wel blij om.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:13

Sence schreef:
Ik was wel tevreden over mijn buik zonder navelpiercing, maar ben toch wel blij dat ik het heb gedaan! Als ik dan piercing ga verwisselen, (ineens ook zo'n vreemd gaatje in je buik Clown ) dan is het ineens heel kaal en leeg!

Hoevaak wisselen jullie eigenlijk van piercing? En wat hebben jullie er nu inzitten? (navelpiercing)

Ik wissel eigenlijk best vaak Nagelbijten / Gniffelen

ja dat bedoel k dat het dan idd zo kaal en leeg is ineens Haha!
ik wissel niet zo vaak.. in het begin wel, maar nu heb ik merendeel gewoon 1 in,
en eens in de zoveel tijd dan doe ik een andere.. als ik er zat van ben ofzo Haha!

ik heb nu gewoon een simpele, met 2 bolletjes, aan de onderkant een blauw steentje.
en aan de bovenkant een blauw steentje Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:15

Oew leuk! Het komt vooral dat ik nu veel wissel, omdat het nu kan. Nu is mn navel er klaar voor Tong uitsteken En ik heb 3 nieuwe gekocht Clown Kan niet kiezen...

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:34

Okee,, en nu m'n ouders nog overhale Rock-on, dudes! Schijnheilig

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:36

Hoe oud ben je? Vanaf 16 mag je zelf, hoef je niemand mee te nemen behalve je ID. Mijn moeder vond het niet goed, maar ze zei niet: Nee, daar komt niets van in! Ik was 17 toen ik 'm liet zetten, en ach, ze was er niet blij mee (ze vind het een beetje eng) maar ik hoor haar nooit zeuren. Ik loop niet in naveltruitjes rond ofzo Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:44

ik was 13 en mijn moeder ging mee, want die wou wel zien hoe dat ging...
maar ook na een jaar zeuren Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:46

haha was mijn moeder maar mee! ze durft er niet eens naar te kijken als ik 'm nu omhoog doe of eruit haal Tong uitsteken

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:37

Myryana schreef:
Haha, ik had willen zeggen als ik nog in NL was dat ik wel met je mee ging maar ben pas in april weer terug haha.

hahaha ben benieuwd of ik voor april al t lef heb Clown

poes schreef:
Hier is goedkoper iig niet goed, weet ik uit ervaring Ja
[/quote]
ik wil niet zeggen dat goedkoper goed is, maar er zijn hier verschillende shops, die nogal in prijs verschillen..
En ook tussen de goedkopere zitten goede..
goedkoper is niet altijd slecht, net zoals dat duurder niet altijd beter is...

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 16:15

Nou ik ben pas 13,, dus zelf kan ik het nog niet kieze! Er komt er 1tje in de zomervakantieee Haha! Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 17:41

bij mij deed niks zeer tragus navel en tong niet.. allen helix boven in me oor vreselijk.. echt nooit meer die

ik wissel bijna elke week wel met rijden een simpele ik wil geen "mooie dure" meer in ooit 1 verloren voor de rest nooit wat verloren en toen baalde ik echt.. en met een hoge rij broek zit het ook niet... dus vandaar