kwadraatje schreef:BoOo: Dat is echt een keimooie piercing, bij de wehkamp enzo hebben ze die volgens mij ook en dat kan ook via internet.
Ik zou het gewoon doen.
dankje ik vind hem ook super!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwadraatje schreef:BoOo: Dat is echt een keimooie piercing, bij de wehkamp enzo hebben ze die volgens mij ook en dat kan ook via internet.
Ik zou het gewoon doen.
Draverlove schreef:Ik heb altijd met die navelpiercings met zo'n ding hangertje eronder, dat ie naar ong een half jaar er af is, en wel stevig vast zat enzo, wel stevig
hrappur schreef:Draverlove schreef:Ik heb altijd met die navelpiercings met zo'n ding hangertje eronder, dat ie naar ong een half jaar er af is, en wel stevig vast zat enzo, wel stevig
lijkt me wel pijn lijk als je blijf hangen als je heb net heb laten zetten .
Citaat:Ik ben er gelukkig nog nooit mee blijven hangen, ze vallen er gewoon af Bloos!
hrappur schreef:boo: hijs zeker moioi ... maar ben je niet ban dat je blijf hangen ?? als hiju ergens tussen zit is hetr exstra pijnlijk ... ik heb wel zoon staafje maar sonder een hanger.. ik heb hem net vrijdag laten zetten
hrappur schreef:Draverlove schreef:Ik heb altijd met die navelpiercings met zo'n ding hangertje eronder, dat ie naar ong een half jaar er af is, en wel stevig vast zat enzo, wel stevig
lijkt me wel pijn lijk als je blijf hangen als je heb net heb laten zetten .
Citaat:je mag je piercing nog helemaal niet wisselen als je hem pas hebt...
das best wel jammer want er zijn zulke leuke piercings met die hangertjes eraan maar nu moet ik dus w88 totdat ie genezen is en dan pas mocht ik van die vrouw hem wisselen...dit was het beste zei ze
Citaat:had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, maar ik denk dat het wel meevalt...hoop ik Tong uitsteken maar als ie blijft hangen denk ik inderdaad ook dat dat wel pijn doet Ach gut . Knipoog deed het pijn bij jou het laten zetten?
Myrz schreef:aaaaaaaaaah!
helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!
Draverlove schreef:Myrz schreef:aaaaaaaaaah!
helphelphelp!
Ik heb sinds 28 december een navelpiercing, heb er nu een andere in, maar er zit aan de onderkant, naast mn gaatje, een hele grote bobbel!
Help wat is dit?!
Dat is waarschijnlijk wild vlees, heeft me zus ook gehad, en ging niet meer weg, dus heeft ze de piercing er maar uit gehaald
Draakje schreef:ik heb nu 3 weken mijn navelpiercing, nog niet ontstoken geweest en hij geneest erg goed.. ben op internet op zoek gegaan naar navelpiercings, heb een paar mooie gevonden.....