Afvallen voor een auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 08:42

Gisteren heerlijk aan het wandelen geweest op de Utrechtse Heuvelrug.
Ruim 10 kilometer gelopen en meer dan 16k stappen.
Ik voel nu wel mijn benen, traplopen is niet grappig nu. :+

Nobel01

Re: Afvallen voor een auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 09:40

heerlijk Boyzone, als het lekker weer is, kan je dat heerlijk doen.
De spierpijn verdwijnt wel weer :)

Ik ben nu twee en een halve week bezig, en de eerst drie en een halve kilo's zijn eraf.
In het weekend ben ik minder streng, maar doordeweeks op het werk is het prima vol te houden.
Gisteren les gehad, en morgen mijn eerste dressuur wedstrijd, dus dan heb ik ook weinig tijd om te snaaien.

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 09:53

Nobel01 schreef:
heerlijk Boyzone, als het lekker weer is, kan je dat heerlijk doen.
De spierpijn verdwijnt wel weer :)

Ik ben nu twee en een halve week bezig, en de eerst drie en een halve kilo's zijn eraf.
In het weekend ben ik minder streng, maar doordeweeks op het werk is het prima vol te houden.
Gisteren les gehad, en morgen mijn eerste dressuur wedstrijd, dus dan heb ik ook weinig tijd om te snaaien.

Hopelijk is de spierpijn morgen weg, ga dan naar Soesterberg om te wandelen.

Jij pakt precies het punt wat ik heel lastig vind, de tijd om te snoepen. Als ik druk ben heb ik geen tijd om te snoepen maar als ik op de bank zit krijg ik het moeilijk en grijp ik ook snel naar ongezonde dingen.
En dat is dan vooral om wakker te blijven. Ik kan beter gewoon op bed gaan liggen en gaan slapen of voor een middag dutje gaan.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 11:28

Ik ben nu gestopt met snacken nu de paaseitjes op zijn.
Ik mis het wel, als ik dan 's avonds op de bank zit dan wil ik echt even iets ongezonds :+
Maar ik heb gewoon niks in huis dus dat scheelt.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-26 13:46

Hopelijk zijn je benen weer comfortabeler geworden en is de spierpijn weg gegaan voor een nieuwe leuke wandeling :D

Hier geen paaseitjes in huis gehaald dit jaar. Zolang er niks te snoepen in huis is, mis ik het ook niet. Zodra het in huis is, is het niet snoepen lastig :=

Gisteren ''moest'' ik even shoppen. Ik had broeken bewaard (maat 54, 52 en 50) in de hoop er ooit weer in te passen. Ik droeg de afgelopen jaren vooral de broeken van de scapino. Lekker losjes, veel elastiek, etc. Ik wilde gisteren leuk gekleed naar een verjaardag gaan, en wilde dus een spijkerbroek dragen. In theorie zou dat misschien wel weer passen. Alle drie zakten ze van m'n kont af _O- Even naar de winkel gegaan, en een maat 46 broek kunnen scoren *\o/*

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Tigress schreef:
Hopelijk zijn je benen weer comfortabeler geworden en is de spierpijn weg gegaan voor een nieuwe leuke wandeling :D

Hier geen paaseitjes in huis gehaald dit jaar. Zolang er niks te snoepen in huis is, mis ik het ook niet. Zodra het in huis is, is het niet snoepen lastig :=

Gisteren ''moest'' ik even shoppen. Ik had broeken bewaard (maat 54, 52 en 50) in de hoop er ooit weer in te passen. Ik droeg de afgelopen jaren vooral de broeken van de scapino. Lekker losjes, veel elastiek, etc. Ik wilde gisteren leuk gekleed naar een verjaardag gaan, en wilde dus een spijkerbroek dragen. In theorie zou dat misschien wel weer passen. Alle drie zakten ze van m'n kont af _O- Even naar de winkel gegaan, en een maat 46 broek kunnen scoren *\o/*

De spierpijn was gelukkig weg en gelijk gebruik van gemaakt en zaterdag weer 9 kilometer gewandeld. Dit keer bij de Nationaal Militair Museum in Soesterberg, eerst over de Paltz (waar Herman Van Veen woont als ik het goed begreep) en daarna over het terrein van het militair museum. Weer een hoop indrukwekkende dingen gezien.
Zondag helemaal geen spierpijn gehad, eerder benen die wilde wandelen maar ik heb mijn rust gepakt, het kan ook te gek worden.

Wat ontzettend fijn voor je dat je 'verplicht' moest gaan shoppen omdat je broeken afzakten! Al zegt de weegschaal misschien niets, een groter bewijs kan je niet hebben.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:18

Mijn paaseitjes waren in februari al op. :+
Ik heb zaterdag op Equiday 7200 stappen gezet, dat is veel voor mij omdat ik normaal maar ongeveer 2300 stappen op een dag zet. :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:28

Ik lees nog altijd mee maar had niet zoveel tijd om te Bokken (überhaupt, niet alleen jullie!) maar hier nog steeds 'going strong'. Vandaag weer een fijne -1,1kg op de weegschaal terwijl het afgelopen maand schommelde tussen -0,3kg, -0,7kg of niks, dat is ook wel te wijten aan de drukke maand die we hadden. Vrijwel alle weekenden op pad, veel stress aan het werk gerelateerd, onzekerheid en twee loopse teven waardoor we thuis met bepaalde weken ook flink moesten managen. In zo'n situatie hou ik beter vocht vast dan een kameel in de woestijn. :+ Ik merk dan ook direct dat ik veel meer 'verstopt' ben en minder structureel naar de WC moet en water drinken echt bewust moet en moeite kost. Vreselijk. Nu sinds begin april is de rust weer wedergekeerd en voila, direct zichtbaar de afgelopen twee weken. Echt ongelofelijk hoe dat werkt, wel goed voor mijn eigen bewustwording.

Daarentegen gaan mijn stappendoelen wel lekker. *\o/* Binnenkort eens op zoek naar wat meer lente/zomerse recepten.

Tigress schreef:

Dit is echt fantastisch! Ik moet wel zeggen dat ik je op foto's veel smaller vind ogen, ik had echt niet gedacht dat je alsnog een maat 46 had! Toen ik je bericht begon te lezen met maat 54/52 dacht ik 'oh maar daar smelt ze toch zeker uit!'. :oo Je ziet er echt goed uit, zo zie je maar weer dat een kledingmaat een vertekend beeld geeft!