Ruim 10 kilometer gelopen en meer dan 16k stappen.
Ik voel nu wel mijn benen, traplopen is niet grappig nu.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nobel01 schreef:heerlijk Boyzone, als het lekker weer is, kan je dat heerlijk doen.
De spierpijn verdwijnt wel weer![]()
Ik ben nu twee en een halve week bezig, en de eerst drie en een halve kilo's zijn eraf.
In het weekend ben ik minder streng, maar doordeweeks op het werk is het prima vol te houden.
Gisteren les gehad, en morgen mijn eerste dressuur wedstrijd, dus dan heb ik ook weinig tijd om te snaaien.

Even naar de winkel gegaan, en een maat 46 broek kunnen scoren
Tigress schreef:Hopelijk zijn je benen weer comfortabeler geworden en is de spierpijn weg gegaan voor een nieuwe leuke wandeling![]()
Hier geen paaseitjes in huis gehaald dit jaar. Zolang er niks te snoepen in huis is, mis ik het ook niet. Zodra het in huis is, is het niet snoepen lastig
Gisteren ''moest'' ik even shoppen. Ik had broeken bewaard (maat 54, 52 en 50) in de hoop er ooit weer in te passen. Ik droeg de afgelopen jaren vooral de broeken van de scapino. Lekker losjes, veel elastiek, etc. Ik wilde gisteren leuk gekleed naar een verjaardag gaan, en wilde dus een spijkerbroek dragen. In theorie zou dat misschien wel weer passen. Alle drie zakten ze van m'n kont afEven naar de winkel gegaan, en een maat 46 broek kunnen scoren
Ik merk dan ook direct dat ik veel meer 'verstopt' ben en minder structureel naar de WC moet en water drinken echt bewust moet en moeite kost. Vreselijk. Nu sinds begin april is de rust weer wedergekeerd en voila, direct zichtbaar de afgelopen twee weken. Echt ongelofelijk hoe dat werkt, wel goed voor mijn eigen bewustwording.
Binnenkort eens op zoek naar wat meer lente/zomerse recepten. Tigress schreef:Hopelijk zijn je benen weer comfortabeler geworden en is de spierpijn weg gegaan voor een nieuwe leuke wandeling![]()
Hier geen paaseitjes in huis gehaald dit jaar. Zolang er niks te snoepen in huis is, mis ik het ook niet. Zodra het in huis is, is het niet snoepen lastig
Gisteren ''moest'' ik even shoppen. Ik had broeken bewaard (maat 54, 52 en 50) in de hoop er ooit weer in te passen. Ik droeg de afgelopen jaren vooral de broeken van de scapino. Lekker losjes, veel elastiek, etc. Ik wilde gisteren leuk gekleed naar een verjaardag gaan, en wilde dus een spijkerbroek dragen. In theorie zou dat misschien wel weer passen. Alle drie zakten ze van m'n kont afEven naar de winkel gegaan, en een maat 46 broek kunnen scoren
Je ziet er echt goed uit, zo zie je maar weer dat een kledingmaat een vertekend beeld geeft!