kosseh schreef:Lees al weer vanaf het begin mee en 1,5 maand ook al bij de huisarts geweest, die het helaas niet wilde voorschrijven.
Ik twijfel om nog een keer naar de huisarts te gaan, maar dan bij de andere arts van de praktijk.
Zal dan ook aangeven dat ik het anders via de commerciële route wil doen.
Ben gewoon helemaal klaar met een lichaam wat niet mee werkt en altijd pijn doet. Is m'n gewicht daar niet de directe oorzaak van, maar een bmi van 35 helpt natuurlijk niet mee.
Het liefst doe ik het niet via commerciële dingen, deels omdat het nog onduidelijk is of je het moet blijven gebruiken. Via een commerciële vind ik het dan wel erg duur, als er geen einde is aan het gebruik. Voor een jaar of 2 is nog te overzien.
Als ik het via de huisarts die dan zou ik bij de diëtist ook advies willen vragen, om te zorgen dat ik wel genoeg voedingsstoffen binnen krijg.
Iemand die zich heeft verdiept in vergoedingen? Een GLI traject kan ik niet aan mee doen, omdat het beweegdeel mij niet lukt.
Weet iemand hoe het dan zit met vergoeding?
Ik volg het Cool traject van de GLI en hier zit geen beweegdeel, dit focust zich meer op het maken van de juiste keuzes.