Hoe gaat het bij iedereen met de pasgeboren baby's?
En met de andere zwangeren?
Hier nu 39+5. EN nog niet echt tekenen van een aanstaande bevalling.
Ben nu in de fase van rustig opstaan, beetje yoga, fotoboek maken, puzzel maken en series kijken beland
Geniet nu ook wel van het lanterfanten, want waarschijnlijk de laatste keer tot aan mijn pensioen dat ik het zo rustig aan kan doen
Wist niet dat ik zo blij kon zijn met ontlasting hahaha
) rust, maar dat is toch weer heel anders.. 
‘s avonds om kwart voor 8 met 36+6 week braken de vliezen, godzijdank helder vruchtwater dus nog even stiekem gewacht met bellen tot het 00 uur geweest was. Het ging echter giga snel met de weeen dus uiteindelijk om half 2 ‘s nachts verloskundige gebeld ivm weeenstorm. Verloskundige was er om 2. Kwart over 2 persen en om half 3 was kleine Zoë er al
maar snap dat dat lastig is met een eigen zaak
ja dat was hier dus ook zo steeds aanhappen en dan naar 1 of 2 x zuigen weer loslaten.
hij drinkt duidelijk genoeg en heeft haast
ik gebruikte het preventief 2x daags en kwam er pas later achter dat hij slecht aanhapte daardoor. Nu gestopt en opgelost. Weer wat geleerd
ook als je tepel nat is van de melk (bijvoorbeeld tijdens de stuwing periode), gaat het aanhappen vaak moeilijker. Ik heb er altijd 1 of 2 hydrofielen bij (ik leg er 1 onder mn borst) anders spuit ik m'n kind helemaal onder en ben ik zelf helemaal doorweekt en tussendoor maar ik m'n borst (en kind
Nu bijkomen van de zware dagen.