Hopelijk knap je snel op..                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Hopelijk knap je snel op..                                                         Kabayo schreef:Farjen dikke knuffelHopelijk knap je snel op..

dat is echt niet leuk. Fijn dat je kindje het wel goed doet in elk geval 

maar ze is vrolijk, slaapt in principe goed,  en het is heel gezellig 
 het is hier alleen erg zonnig en warm, dus we proberen haar vooral ietwat koel te houden. Ook wil ze gewoon heel vaak drinken op het heetst van de dag, dus dan zit ik een beetje aan huis gekluisterd. Ik voel me gelukkig wel goed verder, elke dag een beetje beter                                                         
 Maar volgens mij doe je het super! 

hij was ook doorheen de wekker geslapen van een voeding dus ikke boos en zei al meteen dat we slechte ouders waren  
 we moeten ze namelijk vaak nog wakker maken voor een voeding                                                         

Het is altijd naar de avond/nacht toe. Het is wel een lastige boerster, dus ik vermoed dat ze toch teveel lucht/gas binnenkrijgt                                                         
 Misschien een groeispurtje. Blijkbaar hebben ze die rond 10 dagen en vandaag is dag 12, maar misschien duurt het wat langer omdat ze prematuur is?