Vanillia schreef:Ja zeker wel Doubtless! Rationeel gezien weet ik dat inleiden gewoon de meest verstandige optie is en uiteindelijk wil ik de optie die het meest veilig is voor mij en de baby, dus de keuze is wel duidelijk. Alleen gevoelsmatig blijft het wringen, zullen de hormonen wel zijn haha.
Lastig he, dat je het niet volledig rationeel kan doen
Hopelijk komt de baby op tijd vanzelf!
Mooie foto Welmoed 
Barbabientje schreef:Even een vacinatievraag;
22 weken prik voor kinkhoest wil ik sws halen, maar nu twijfel ik over de griepprik.
Mijn VL zei dat je in principe alleen jezelf beschermt en niet de baby, maar beste vriendinnetje die verpleegkundige is bij consultatiebureau zei van wel, dus nu twijfel ik.
Kinkhoest heb ik wel gehaald, maar de griepprik haal ik niet. Doe ik normaal ook niet.
Ik twijfel nog over een corona prikkie, meer mensen die dat overwegen?
Yipee schreef:Het begin van de echo was de kleine gremlin ook erg slecht zichtbaar dus ze twijfelde of ze niet toch de afspraak moest verzetten. Maar warempel, de kleine kwam meer naar voren en gaf een hele show weg waardoor hij precies ging draaien in de hoeken die ze nodig had haha. Erg leuk om te zien. Dus ze heeft alles kunnen meten en kwam toch ook wel uit op vandaag exact 13 weken. Alles zag er goed uit.
Leuk verslag. Fijn dat alles goed was!
linoleum schreef:Pfff hier vandaag ook wat teveel gedaan. Zo lastig, drie kwartier op laag tempo wandelen is dus al teveel als ik verder nog wat huishouden doe en dochter regelmatig naar boven/beneden moet tillen. Lig al uur op de bank met last van m’n buik. Denk dat ik vroeg op bed ga vanavond en leren dat de grens dus al heel dichtbij ligt.
Zooo herkenbaar
Tandje terugschakelen dus...
Nog een tip voor de vluchttas: Gesmeerde boterhammen! Catering in het ziekenhuis is op gezette tijden, dus dan kan het nog wel eens te lang duren. Partner was heel blij met zijn eigen meegebrachte ontbijtje. En ik was heel blij met een boterham na de operatie