Lisitano schreef:Ik had een Dubatti voor de eerste maar ik vind het vergeleken met onze Thule urban Glide echt een rotding. Het is heel zwaar en groot. Die Thule stuurt heel fijn en loopt heel licht.
Ik loop ook veel onverhard omdat ik de honden combineer met kind, al vanaf het begin. Dan wil je ook een beetje goede vering en luchtbanden.
Oh ik ben benieuwd of de duo variant daarvan ook bevalt! Wel blij om dit te lezen daar de duo eigenlijk gewoon de bredere dubbele variant ervan is. Die wil ik volgende maand gaan halen (ik heb een kleintje van bijna 13 maanden die niet loopt en nu 30+1 zwanger dan van zijn zusje).
Ik heb ook naar de bugaboo gekeken, maar ik heb het gevoel dat die overrated is. In die zin, ik vind de zonnekap echt heel goedkoop ogen (heel beweeglijk) en daarnaast jammer dat je die niet extra ver kan uitklappen zoals bv bij de thule (heb nu een nuna mixx en daar kan je hem ook extra ver uitklappen, wat vaak echt noodzaak is omdat meneer de zon echt vreselijk vind in zijn gezicht).
claudiadvx schreef:Oh heel veel!
Kasten en lades beginnen steeds voller te worden![]()
(Foto’s zijn van gisteravond)
[img*]m/2toQ01.jpg[/img]
[img*]m/bz27kO.jpg[/img]
[img*]m/LX2ORi.jpg[/img]
Die kat bovenop de kast hahah

Maar al een flinke verzameling!
Goldie schreef:Dat klinkt goed Claudia!
Was vandaag nog even spannend of ze me weer op zouden nemen vanwege laag kalium of toch niet, maar mocht toch lekker thuis blijven
Ik voelde vannacht voor het eerst schopjes
Ik lees verderop dat je tóch weer opgenomen bent.. Hoe voel je je nu?
En wat leuk, de eerste schopjes!
Lisitano schreef:Ik loop nu 1x in de week hard en 1x behendigheid van de hond. Dat is veel sprinten. Nu wilde ik over op 2x per week hardlopen en behendigheid laten vallen. Gisteren deed ik 8 km. Ik liep voor mijn zwangerschap halve marathons en voornamelijk onverhard. Zo’n 3 tot 5 keer per week trainde ik van 6-18 km. Ik was in de 1e termijn zo moe dat het al snel minder werd maar ik ben wel blijven lopen.
Ik ben nu bijna 26 weken zwanger. Als ik start heb ik wel wat steken in mijn buik maar dan duw ik mijn hand er even tegenaan en gaat het na zo’n 200 meter alweer prima. Gisteren voelde ik op het einde mijn bekkenbodem “duwen” maar heb toch tot de auto doorgerend. Toen ik uit de auto kwam voelde ik al dat ik teveel had gedaan en ‘s nachts kreeg ik harde buiken.
Hoe gaat het bij jou? Loop jij verhard?
Ik loop altijd onverhard en ook met de hond. Daardoor ga ik soms wel wat over mijn tempo heen en door het onverharde zwik ik meer (je enkelbanden worden ook slapper met zwangerschap). Ik denk dat ik vrijdag nog een rondje verhard ga en dan zonder hond. Even zien hoe ik dan terug kom. Ik wilde eigenlijk heel graag tot 30 weken blijven lopen
Wauw knap hoor dat je dit nog kan! Ik ben nu 30+1 en veel bekkenklachten, maar desondanks ga ik dinsdag eindelijk toch nog even last minute beginnen met de zwangerfit 1 uur per week (sporten onder begeleiding van de fysiotherapeut). Vond dat al heel wat haha.
Rebel_Jits schreef:Vandaag zijn er meubeltjes geleverdBedje en z'n parkje voor de woonkamer. We kunnen beginnen afvinken
![]()
We hebben nog altijd geen wandelwagen gekozenReeële kans dat we morgen nog wat rondrijden naar grote winkels om te testen. Iemand tips in zuid Nederland of Belgie of stukje Duitsland? Babydump in Maastricht kennen we.
Aan de andere kant ben ik wel begonnen met de kast in de berging te maken. Als het droog is, kan ik beginnen zagen.
Ah leuk, foto’s als het staat!

Wandelwagen is ook echt wel heel lastig vind ik altijd, het moet je net passen, je smaak zijn en je moet er fijn mee kunnen sturen. Heb je totaal nog geen idee wat je zoekt / eisen je hebt?
x_Rebecca schreef:Wij zijn eindelijk bezig met de kamer schilderen, alleen nu heb ik weer enorm veel last van carpaal tunnel syndroom. Had ik de vorige zwangerschap ook (wel later pas), maar alle kracht uit mijn rechterhand is weg. Ik kan niks vasthouden of optillen (sowieso handig met een peuter). Heb nu 1,5 muur met links wit geschilderd, nog 2,5 te gaan en dan nog met het kleurtje er overheen
. Misschien binnenkort toch de aangeboden hulp maar eens accepteren, want ik ben overmorgen al weer 32 weken! Gaat (gelukkig!) heel hard nu tijdens de vakantie/verlof.
Ai CTS lijkt me wel echt heel naar.
Als je hulp kan krijgen, zeker gebruik van maken. Pas goed op jezelf!
En jeetje de tijd vliegt he!
amillion schreef:Poehh ik had veel bij te lezen hahaha.
Wat fijn dat het goed gaat bij iedereen en dat er sommige al bezig zijn met de babykamer. Ik had de babykamer ook op opgezet bij 16 weken.Meer om de verzamelde spullen kwijt te kunnen op de behoorde plekken.
Wij weten ook inmiddels wat we krijgen. Een zoontje!
Ik heb veel spullen van mijn zusje gekregen zij is vorig jaar oktober bevallen ook van een jongen dus kan veel gebruiken. Vorige week de wagen opgehaald. Het is een Mima Xari geworden in de camel kleur.
De box kon ik ook overnemen van haar die komt in december tegen de tijd dat ik uitgerekend ben. Fijn dat je de spullen dan niet gelijk nieuw hoeft te gaan halen. Scheelt weer in de portemonnee.
Ook las ik iets van een appgroepje. Lijkt me leuk om te joinen
Wat leuk, een zoontje!
Heel fijn als je veel kan (her)gebruiken wat je hebt gekregen, scheelt een hoop kosten!
Fijn dat je bent geslaagd voor een kinderwagen, heb hem even opgezocht en ziet er heel leuk uit!
Goldie schreef:Dit weekend moet ik vermoedelijk nog blijven in het ziekenhuis, mag morgen wel eventueel een paar uurtjes naar huis.
En wij hadden vanochtend onze 20 weken echo
Beeb is helemaal goed gekeurd, alles volgens het boekje. Even de ogen dicht toen ze geslacht ging bekijken
Wel opgelucht nu, toch blij dat baby gewoon goed groeit en het dus niks te lijden heeft onder mijn ziekte (alleen ik dus)
Nu mag ik de meubeltjes gaan bestellen. Al moet ik dat wel thuis doen, want zoveel geld kan ik niet overmaken zo zonder iets. Behang zijn we ook zo goed als over uit en vriendlief gaat binnenkort beginnen met de schuine wandkast voor opbergruimte![]()
Ik hoop dat je morgen naar huis mag en het dan opwaarts mag gaan!
Fijn dat de baby helemaal door de apk is! Knap hoor dat je het geslacht onbekend wilt houden voor jezelf, ik ben daar te nieuwsgierig voor haha.
En wat leuk, al er over uit wat je wilt bestellen voor meubeltjes?
Zo ik ben weer bij