Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_RS schreef:Eulogy schreef:En wat meer sterven want dat had ik gemist
Echt, ik ben zo jaloers op deze instelling. Ik mis absoluut het gen dat mensen hebben die het fijn vinden om helemaal kapot te gaan in de sportschool. Ik vind dat echt verschrikkelijk en moet mijzelf daar echt onwijs voor pushen
Gianti schreef:Zertab schreef:Wat is dat?
Ik ga morgen weer bodypumpen. Sinds woensdag niet meer geweest. Mijn elleboog reageerde er niet echt lekker op. Morgen nieuwe poging.
Hybrid bedoel je? Mooi word voor combi van kracht en cardio haha
Aah hopen dat de extra rust je goed gedaan heeft!
Esmee_RS schreef:Hier helaas weer een wat lastigere week. Ik ga alleen vandaag sporten met de personal trainer. Morgen tot en met vrijdag zit ik in Portugal voor het werk, het weekend ga ik naar Mysteryland. Dus, wel een leuke week, maar niet de meest productieve voor wat betreft sporten.
CupCakes_ schreef:Heeft een van jullie een Garmin horloge? Ik skeeler nu regelmatig, maar ik track het onder hardlopen omdat mijn Garmin geen functie heeft voor skeeleren. Maar mijn horloge raakt dan redelijk van slag. Hoe doen anderen dit eigenlijk?
Gianti schreef:Ik ben al eerder wel eens in dit topic actief geweest, maar heel erg benieuwd naar jullie ervaring met hybrid trainen.
Ik doe nu al bijna 2 jaar aan krachttraining en met goede resultaten. Happy over mijn lijf en progressie. Merk nu wel dat ik een maand in dip zat, combi van reizen met daarbij maagklachten (misselijkheid), daardoor wel wat spier en vetmassa kwijt. Nu we toch weer langzaam naar winter gaan, wil ik eigenlijk eens periode hybrid trainen voor ik ga bulken. Even aan mijn algemene conditie werken ( I need it). Zag een 12 weeks schema van Natacha oceane voor hybrid training, dus denk dat ik dat ga doen.
Stiekem best benieuwd wat het met mijn lichaam gaat doen