Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:39

Ah lins nee ik bedoelde idd de early, niet de 2v5. Balen dat de clear Blue ook nog negatief was :( wellicht toch nog een beetje vroeg? Ik duim voor je morgen!

Hier sinds vanavond ineens roze verlies. Vrees dus voor menstruatie. Ook al ben ik pas op cd 21 vandaag en heb ik normaal een cyclus van tussen de 26-28 dagen. Heb ook al twee dagen menstruatie krampen dus zal doorgaan naar volgende ronde vrees ik :(

Edit: ik zie net dat ik op cd 23 van de 26/28 zit.. wellicht is t dan logischer dat m'n menstruatie eraan komt

Yltje

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 23:08

ik tel gewoon rustig door en zit op dag 42 en nog noppes. Twijfel of ik morgen een testje zal doen, maar ergens denk ik zoals jullie al zeiden dat het gewoon weer even op orde komen van het ritme is na mn spiraal.

Ik had een simpel appje gedownload om wat makkelijker bij te houden voor mezelf, die heeft echt geen flauw idee wat ie met me aanmoet :+ :Y)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 06:19

Primavera oh balen zeg!!

Yltje ook nog aan wachten tot weer op gang komt. Soms heeft idd even tijd nodig.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 06:26

Yltje ik heb ook erg lang gewacht tot het weer op gang kwam. Op een gegeven moment gestopt met testen. Het duurde bij mij meer dan een half jaar.

Maar nu alweer 5 maanden netjes ongesteld rond dag 33. Er is hoop :)

Voor mijn gevoel gaan we ronde 7 in nu. Maar in werkelijkheid is het het al 20ste ronde ongeveer ;(

Soms zakt mijn moed. Maar eerst alles bij de tandarts/kaakchirurg achter de rug en dan gaan we maar in het nieuwe jaar naar de huisarts toe

Balen Primavera hopelijk is het jou ook snel gegund

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 07:25

Primavera: jeetje dat is balen zeg…

Yltje: wat vervelend zeg dat er nog niet echt iets van regelmaat in zit. Ik heb zelf vaak cycli rond de 40 dagen dus weet er alles van haha. Toen ik begon met m’n cycli bijhouden in de app, wist dat ding ook niet wat m overkwam, maar het gaat steeds beter (track nu 4 of 5 jaar) :Y)

Iloveswan ergens wel fijn dat het nog niet zo lang duurt voor je gevoel, maar ik snap je frustratie…

Hier even afstand genomen uit het topic, ik had even behoefte aan een beetje rust na die vreselijk stressvolle week. Normaal ben ik 4 of 5 dagen ongesteld, maar nu was het veel minder en was ik 9 dagen dat ik wat verloor… m’n lichaam was echt aan het opruimen. Nu ben ik braaf aan het wachten tot m’n nieuwe vruchtbare dagen. Ik hoop dat m’n cyclus niet verder ontregeld is en dat het gewoon over een week of 2 zover is :)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:21

Ik ga jullie verlaten!
Hou hoop en heeeeel veel succes!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:23

Ik ga jullie ook verlaten, niet om een goede reden maar gewoon omdat wij hebben besloten om even een pauze te nemen van alles. :) Voelt als een opluchting.
We zien wel wat de tijd ons brengt.

Ik duim voor jullie allemaal! <3

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:26

LinsxDot van harte gefeliciteerd.

Dames die het nodig hebben een hele dikke knuffel en ik hoop dat het jullie op je eigen tijd en moment gegeven mag zijn Y;(

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:31

Dag allemaal! Ik lees hier alvast stiekem een beetje mee. Mijn spiraal is er in augustus uitgehaald en inmiddels eigenlijk al snel een regelmatige cyclus.

Nou willen wij er niet nu al direct voor gaan (eerst trouwen in mei 23, en ik wil graag mijn eerste studiejaar halen (ben onlangs weer gaan studeren)), maar ergens volgend jaar dus mogelijk wel. Dat wachten vind ik wel moeilijk hoor haha; mijn gevoel wil heel graag nú, maar verstand zegt dat het slimmer is nog even te wachten.

Verder duim ik natuurlijk mee voor iedereen en gefeliciteerd voor linsxdot, en knuffel voor iedereen waarbij het niet zo vanzelfsprekend gaat :(:)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:58

Gefeliciteerd Lins! Dus toch!!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:04

Gefeliciteerd Lins!! <3

Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft :knuffel:

Welkom Simone!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:22

Dank jullie wel!
Ga keihard duimen voor jullie allemaal

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:40

mag ik weer even inbreken?

ik heb nog wat ovulatie testen liggen, als iemand ze graag wil wil ik die wel opsturen. Hier zijn ze niet meer nodig gelukkig.

Tip voor goede en niet dure testen: ik had teststrips van sensitest , ik had dipsticks en een paar zoals de "gewone" waar je overheen plast. Vind ze goed betrouwbaar en duidelijk.

verder leef/lees ik nog steeds met jullie mee en hoop dat iedereen snel en blijvend een positieve test mag hebben

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:37

Mijn testjes lopen weer mooi op!
Vorige maand geen piek gehad, dus toch wel fijn om weer 2 streepjes te zien! :)Afbeelding

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:45

Inmiddels zit ik op dag 41 en nog steeds niks. Ik heb het redelijk lang langs me heen kunnen laten gaan, maar merk dat ik er steeds onzekerder door wordt.
Ik ga maandag de huisarts eens bellen om te kijken of ik eerder terecht kan.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 17:21

Hier weer ongesteld netjes ongeveer 4 weken na de curretage.
Nu kan ik ook weer gaan beginnen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:37

Succes taartje!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:07

Heel veel succes taartje!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:23

Dankjewel Bhodi en Primavera, nooit gedacht dat ik nog is blij zou zijn met een menstruatie :')

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:34

Wat fijn Taartje! Succes!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 14:35

Haha in dit geval is het inderdaad iets goeds! :)

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 14:57

Nou.. vandaag telefonisch contact gehad met de huisarts en nog geen steek wijzer..
Moet het maar uit zitten en wachten of ik de volgende cyclus wel weer ongesteld word.

Heb mijn afspraak voor volgende week dan ook maar laten staan en hopelijk krijg ik dan wel iets meer duidelijkheid. Ik voel me nu iig aardig aan de kant geschoven.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 15:20

VivianHesen schreef:
Nou.. vandaag telefonisch contact gehad met de huisarts en nog geen steek wijzer..
Moet het maar uit zitten en wachten of ik de volgende cyclus wel weer ongesteld word.

Heb mijn afspraak voor volgende week dan ook maar laten staan en hopelijk krijg ik dan wel iets meer duidelijkheid. Ik voel me nu iig aardig aan de kant geschoven.

He getver, daar kan je ook niet veel mee zeg...

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 16:18

VivianHesen schreef:

Zou gewoon op je strepen staan en een echo eisen. Bij mij vonden ze het met 2,5 maand nog steeds normaal. Bleek gewoon een cyste te zitten dus was helemaal niet normaal en had echt nog ontzettend lang kunnen duren zonder medicatie. Met een sterke kinderwens zou ik gewoon willen weten of dat in orde is. Kleine moeite voor hun.

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 08:45

Afbeelding

Omg! Ik ben nog even van de schrik aan het bekomen, dit had ik namelijk niet (meer) verwacht.