Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Blegh, hier gaat het echt bagger.
Ik heb er erge moeite mee anders te eten dan mijn vriend. Ontbijt gaat wel aardig, al had ik niks meer en heb ik nu ook weer 3 dagen brood als ontbijt op, maar vooral alles na het ontbijt en opmerkingen van andere. Ik weet dat ik te zwaar ben, niet eens extreem maar wel te zwaar, maar als mensen dan opmerkingen gaan maken als "ik dacht dat jij op dieet zat" of "dit is geen dieet eten he", dat steekt en dat maakt dat ik per direct een mega vreetkick krijg.
Het klinkt zo stom en kinderachtig eigenlijk maar het maakt het wel moeilijker.
Ik heb dus ook zojuist besloten (nadat mijn vriend dus een van die 2 poedersuiker opmerkingen gaf) dat hij vanaf nu mee doet dieeten, als dat niet vullend genoeg is dan eet hij nog maar extra brood en als het te duur is, dan had hij zijn mond maar moeten houden
Muronia schreef:Goed bezig allemaal en ook als het even minder snel gaat de moed erin houden hoor!
Bij mij is er weer 0,5 af wat mijn totaal nu op -6 brengt. Ik zie niks aan mezelf maar ik merk dat mijn rijlaarzen makkelijker aan gaan dus ik denk dat er daar toch iets af moet zijn gegaan.
black_kelpie schreef:Toen ik bezig was met 50 kilo eraf was het vaak "nou wat goed zeg, maar nu is het wel genoeg toch?" en "nu niet doorslaan hoor" en "te dun is ook niet mooi hoor". Jongens, ik zit nog niet eens op een gezond BMI, ik ben zomaar niet te dun hoor![]()
Zorg dat je goed voor ogen hebt wat je wil bereiken en laat je er niet af praten, niemand hoeft daar iets van te vinden. Ik weet bij welk gewicht ik me goed voel en ook hoe ik daar moet komen, wie daar een mening over heeft wens ik daar veel plezier mee
black_kelpie schreef:Ik denk dat er vaak ook een stuk jaloezie bij zat, het waren zeg maar niet de slanke dennen die dergelijke opmerkingen maakten.
gribaldi schreef:pimaude schreef:Hier gaat er niets af.. echt niet normaal.. Sporten, goed eten, water drinken.... Maargoed we gaan door. Wel 400 gram aan spieren erbij getraind de afgelopen 10 dagen.
Hoe weet je hoeveel spiermassa je erbij getraind hebt in 10 dagen?
pimaude schreef:Weegschaal met extra meetfuncties.
Vliendertje schreef:Hier ook een klein feestje!!!! -5,2 kiloeerste mijlpaal
fotolijstje schreef:Het lukt me niet, ik heb gewoon die mindset niet om op mijn eten te letten en work-outs te doen