Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 18:56

Dancyy schreef:
Lekker, Elastiek!

purny, ja bij mij komt er ook heel vaak alleen water-achtig spul uit. Ik vind hem ook niet fijn.
Als het goed is gaat de complete Holi lijn er ook uit binnenkort.

Wuuuut hoe kom je aan die info? Ik vind de holi wel lekker, alleen is er al 2x een fles bij mij foamparty gaan houden in zijn uppie.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:16

Hoop het niet.. vind de foams en body mist van de holi collectie juist lekker :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:27

purny schreef:
Ik wilde net de holi crackle body mousse gaan gebruiken. Kwam eerst niets uit de bus en daarna een waterige substantie.
Hij voelde vrij koud aan en het brandde. Is dit normaal? Hij is in ieder geval geen favoriet

Ik heb precies hetzelfde. Ik vind de geur heerlijk zomers, maar het prikkende en brandende gevoel is niet lekker.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 20:43

Stond laatst ergens in een facebook groep, holi schijnt niet erg populair te zijn dus daarom gaat hij eruit. Komt nog wel in de kerst sale dan :D

Ik vind het ook wel een lekker geurtje, sowieso beter dan sakura. En de shower flower is erg leuk. Het idee van de playable foam vind ik ook leuk, alleen is hij bij mij echt alles behalve playable >;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:31

Dancyy schreef:
Stond laatst ergens in een facebook groep, holi schijnt niet erg populair te zijn dus daarom gaat hij eruit. Komt nog wel in de kerst sale dan :D

Ik vind het ook wel een lekker geurtje, sowieso beter dan sakura. En de shower flower is erg leuk. Het idee van de playable foam vind ik ook leuk, alleen is hij bij mij echt alles behalve playable >;)

Schud je de playable foam vooraf? Is de enige foam die je wel moet schudden. Ik heb er ooit een heel figuurtje van gevormd dus het kan wel hoor :=

Dancyy

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:33

Hmm, wel eens geprobeerd maar niet heel goed geschud. Zal het zometeen weer even proberen, bedankt voor de tip

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 13:31

heb nog 2 verjaardag codes

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 14:05

Klopt, daarom was de holi in eerste instantie in de sale. Maar ze hebben een foutje gemaakt. En kreeg het gelukkig alsnog voor de sale prijs mee!
Ik vind de crackle mouse fijn, en branden doet het bij mij niet eens..

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 14:52

Ik heb de playable foam even heel goed geschud en dat hielp zeker! Kon er nog steeds niet echt figuurtjes van maken maar ik snap het idee nu wel meer

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 14:59

Banyu schreef:
Klopt, daarom was de holi in eerste instantie in de sale. Maar ze hebben een foutje gemaakt. En kreeg het gelukkig alsnog voor de sale prijs mee!
Ik vind de crackle mouse fijn, en branden doet het bij mij niet eens..

Ik ben morgen toch in de stad dan ga ik er mee terug

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:40

Dancyy schreef:
Ik heb de playable foam even heel goed geschud en dat hielp zeker! Kon er nog steeds niet echt figuurtjes van maken maar ik snap het idee nu wel meer

Vond de foto terug.
Afbeelding

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 19:56

Wat grappig!

Bij mij is de foam echt wit, niet paars. Is wel wat steviger dan normale foam maar echt niet kneedbaar

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-22 20:58

Dancyy schreef:
Wat grappig!

Bij mij is de foam echt wit, niet paars. Is wel wat steviger dan normale foam maar echt niet kneedbaar

Dat is maf, en het is wel echt de playable foam? Er is geloof ik ook gewone foam van. Deze foto is al wel van een hele tijd geleden heb het al erg lang niet meer gekocht en de nieuwe bussen die ik had staan (een grote en een kleintje) hebben in hun uppie sopfeest gehouden :=

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:37

ik ga dit jaar niet voor de kalender voor €150 zit er niet echt wat bijzonders in :oo

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:42

Ja, het is echt de playable foam!

De kalender heeft wel wat meer fullsize producten zie ik, maar ik vind het niet heel interessant. Veel dingen erin die ik niet gebruik of niet lekker vind (waarom altijd mannen producten erin?). Voor 150 euro koop ik dan liever losse producten die ik wel gebruik. Maar misschien zwicht ik alsnog wel :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:06

Waar hebben jullie de inhoud gezien? Via Google kan ik het niet vinden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:13

Poeh, jeetje. Dat is nogal een bedrag.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:44

C_arola schreef:

ik stuur je even een pb

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:45

Ashleytjuhh schreef:
C_arola schreef:

ik stuur je even een pb

Bedankt!

Edit; net gezien en er zitten inderdaad wat grotere dingen in, had alleen gehoopt op een kerstdorp ipv boom en voor 150,- denk ik dat ik oversla, vind dat bedrag wel erg hoog.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 15:31

Wait what??? 150 voor een adventskalender? Jullie maken een grapje toch? Mag ik ook even een pb?

Edit: pb gehad! Maarreh zag dat er ook 'gewoon' een 70 en 100 euro versie komt. Alleen inderdaad allemaal boom zo te zien. Beetje jammer. Misschien lukt het me dan dit jaar eens om ze echt niet te kopen :=

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:55

En ik wilde dit jaar juist er een kopen omdat ik vorig jaar niks had, misschien toch weer overslaan als de kalender niet leuk is. Ik ben benieuwd! Hier zit nu de Ayurveda in de genie. Vind de geuren toch wat anders dan hoe ze bij de foams zijn.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:13

Ayurveda <3

Mijn genie is al een tijdje vervelend maar dat komt omdat we hier heel lastig internet hebben en dat ding dus constant geen verbinding kan maken.

Ben dus al anderhalf jaar bezig met m'n eerste potje.. hopelijk komt eind dit jaar een glasvezelkabel te liggen en hoop ik fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van de genie.

Adventskalenders sla ik dit jaar allemaal over,wat een bedragen :oo

Vorig jaar viel die van horsebrands ook een beetje tegen :o

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:38

Da's ook een manier om er lang mee te doen he? :D

Ik ben ook benieuwd wat er in zit. De andere kalenders waren ook niet goedkoop, maar dat was nog net te doen voor een speciaal iemand ofzo.

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:57

Oscar schreef:
Da's ook een manier om er lang mee te doen he? :D

Ik ben ook benieuwd wat er in zit. De andere kalenders waren ook niet goedkoop, maar dat was nog net te doen voor een speciaal iemand ofzo.

Haha ja: voor onze dochter bijvoorbeeld. Ik was er vorig jaar stellig van overtuigd dat er géén kalender zou komen, we hadden het er zelfs niet eens over gehad. Te duur, niet aantrekkelijk qua inhoud,… Zegt ze (toen 15j) ineens: “Mama, ik heb een GENIAAL idee: als wij nu eens zouden samenleggen voor de adventskalender van Rituals!”
Lieve schat, dat is inderdaad geniaal! Vooral zijzelf is er erg blij mee geweest <3

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 19:16

Ik zwicht toch altijd voor de kalenders van de Rituals en Bodyshop (en wat andere cheape meuk zoals de Action SPA etc.). Dus vrees dat het dit jaar ook wel weer zal gebeuren… }>