Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xanthippe schreef:Ik ben vorige week woensdag mee gaan voetballen met mijn zoon van 6 jaar. Als laatste training van het seizoen, stond er een match tussen ouders en kinderen op de agenda.
Op een gegeven moment kom ik voor de goal, de trainer staat erin als keeper, en ik wil persé die goal maken. Trainer en ik kennen elkaar goed en jennen elkaar altijd volop, dus dit was mijn kans om van hem te winnen. Ik kon nét niet aan de bal, heb geslide en kon toen toch de bal keihard binnen trappen. Zo hard, dat de keeper mee de goal in vloogIk was zo trots op mezelf
![]()
Klein detail, we speelden op een kunstgrasveld, en dan ziet je been er dus zo uit:
[ [url=m/1s42hp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Erna meteen goed ontsmet en daarna in de douche goed uitgewassen.
Donderdag niet echt niets aan gedaan, en eigenlijk best afgezien van de pijn, een aantal dafalgans genomen. Ik schrok echt van hoeveel last ik ervan had.
Vrijdag nog zo gelaten, maar halverwege de dag toch op het werk vertrokken en naar de apotheker gereden. Flaminal Hydro om erop te doen, kompressen erop en afdekken.
Vrijdagavond verband verwisseld, plakte dat helemaal in de wondeUurtje mee bezig geweest om dat traag maar zeker eruit te plukken, en onder de douche lukte het dan het beste.
Zaterdagmorgen terug naar de apotheker voor een ververband, dat het kompres niet meer kan inplakken.
Nu is het zo:
[ [url=m/glLmlg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen is het enkel nog vervelend, niet echt pijnlijk. Ik ga er nog wel een paar weken geniet van hebben, en mooie strepen op mijn benen hebben, nu de zon er eindelijk ook bij is.![]()
Maar, mijn wereldgoal was het waard.
xPabloBokt schreef:Mars schreef:[ [url=m/ku7SF5.png]Afbeelding[/url] ]
Gebroken sleutelbeen+plaat+schroeven en wat mooi hechtwerk van mijn chirurg.
Na val van paard en mij samen.
Zo dat is een "mooi" litteken! Heeft hij knap gedaan. Wat een geluk met je tattoo ook.