Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin30 schreef:Ik heb geen mondkapje opgehad de tattoeerder wel.
Hij had nu al last van de elastiekjes achter zijn oren die geur is ook niet prettig, blij dat ik er geen op hoefde.
Mooie tattoo s weer
RedPassion schreef:Leuk om weer 'verse' tattoos te zien.Echt stuk voor stuk heel mooi.
Was het niet vervelend/benauwd om een mondkapje op te moeten? Ik wil ook weer een afspraak maken voor een nieuwe (plus touch up van een oude) en ben benieuwd of ik ook een mondkapje moet dragen dan.
Jorienn schreef:Hi ladies!
Zou ik jullie wat vragen mogen stellen? Ik wil graag mijn eerste tattoo laten zetten asap. Ik ben eindelijk eruit hoe en wat, het wordt dit en dan met een andere datum. Niet heel uniek dus.
[ [url=m/yqH3Ks.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe kom ik erachter welke shop hier in de buurt goed is? Zijn er speciale dingen waarop ik moet letten etc? Ik kom uit Delft maar kan alle kanten op. Allicht kan ik iemand via PB nog wat vragen?
Zou ik jullie wat vragen mogen stellen? Ik wil graag mijn eerste tattoo laten zetten asap. Ik ben eindelijk eruit hoe en wat, het wordt dit en dan met een andere datum. Niet heel uniek dus.
Hoe kom ik erachter welke shop hier in de buurt goed is? Zijn er speciale dingen waarop ik moet letten etc? Ik kom uit Delft maar kan alle kanten op. Allicht kan ik iemand via PB nog wat vragen?
Toulouze schreef:Wat vind je er niet mooi aan? Is het de naam van een dier trouwens? (Een herinnering?)