Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vaak wordt onderschat hoe intensief therapie is, en zeker als het weer een nieuwe vorm is. Dan is het juist goed om daarna uit te rusten en het te laten bezinken! Maar ja, dat klinkt altijd weer mooier dan dat je het zelf voelt... althans, dat heb ik dan
Leuk trouwens dat je weer bezig bent met Ministeck!
) maar ik ben toen wel een maand of drie thuis geweest denk ik. Ik weet het niet eens precies meer
maar ik had toen niet te maken met een arbo-arts, omdat ik niet in dienst was maar op declaratie-basis werkte. Wel bij een superfijne werkgever waar ik ook rustig weer op kon bouwen. Ze hebben me later dat jaar nog in dienst genomen ook haha. Het scheelde ook dat bij mij de burn-out niet zozeer door de werkdruk, maar door constante overprikkeling kwam. Daarna wel 2x een terugval gehad nog. Voor mij is ritme behouden inderdaad belangrijk, maar op het moment dat het écht niet meer gaat en je vol in een burn-out zit heb je gewoon eerst rust nodig en dat is niet met twee weekjes opgelost.
Heb je al een oplossing voor Max volgende week? Als ik dichterbij woonde zou ik je zo komen helpen... Snap dat je volgende week geen vrij wil nemen als je er toch niet van kan genieten, maar misschien een dagje? Na de verstandskiezen? Lastig hoor. Pas goed op jezelf
'Even snel' herstellen, liefst zonder dat iemand anders het merkt/er last van heeft, zodat je het volgende schooljaar weer volledig fris in kan, dat bestaat helaas niet... Daar heb ik zelf erg mee geworsteld, en soms nog.

Hopelijk heeft je extra dag rust je goed gedaan 

Ik duim voor een goede uitslag volgende week 
Ik sta er zelf inmiddels ook achter hoor 

Wat begon als een grapje, werd van de week toch snel serieus. We hebben een nieuwe 2e auto erbij gekocht
(nu staan er even tijdelijk 3 auto's op het pad
)

Wel een supertoffe nieuwe auto, gefeliciteerd 
heb ook nu al geen zin in de therapiegroep maandag

Ben nu weer aan het werk.

Het valt echt mee! Al had ik dat ook niet aangenomen hoor

(en hij daar duidelijk ook geen zin in heeft
)
Alle kleine dingen gaven me opeens stress heel bizar. Dinsdag huisarts gebeld en gisteren gesprek gehad bij de praktijkondersteuner. Overspannen... oxazepam meegekregen en twee weken eerst rust houden.
Kon je je er wel in vinden? Verstandig dat je na zo'n slechte nacht thuis bent gebleven!
Op een gegeven moment is je emmer vol, kan net het laatste kleintje druppeltje zijn. Fijn dat je wat bent uitgerust, hopelijk gaat de oxazepam je helpen.
Nu een beetje uitrusten en bijkomen.
Spannend het huis op Funda!
Hoe is het me je opa nu?
)
Ik heb weer wat meer energie, ben ook weer lekker wat creatieve dingetjes aan het doen. 2 weken terug heb ik een pittig gesprek gehad met de regiomanager, wat er eigenlijk op neer kwam dat ik er misschien over na moest denken om niet terug te gaan in m'n oude functie omdat het klantcontact gewoon echt een enórm struikelblok blijft. Uiteindelijk luchtte het wel enorm op omdat ik er enorm tegenop zat te hikken om dat te bespreken en het nu gewoon uit me getrokken werd haha. Maar ik ga als het goed is dus wat anders doen, richting de technische dienst. iPhones enzo repareren. Lekker priegelen in het technische dienst kantoor zonder klantcontact ipv 32 uur op de winkelvloer staan wat ik écht niet meer trek.

Achter de schermen werken lijkt me een goede keuze
Is denk wel positief dat je liever die 4 dagen werkt ipv 1
Het is voor iedereen anders wat fijn werkt. Klinkt alsof je het momenteel goed voor elkaar hebt 
Nog niks over de operatiedatum gehoord, de OK is al wel aangevraagd.
Vorige week maandag foto's van het huis gemaakt dus dat was rennen en vliegen om allemaal netjes te krijgen. Daarna spanning wanneer het online zou komen. Ik hoopte op (vorige week) vrijdag gezien we morgen al de 1e kijkdag hebben. Maandag is het huis om 15:45 op Funda gekomen, de volgende ochtend om 10:30 belde de makelaar dat beide kijkdagen volzitten en er al een reservelijst is
Weg zenuwen of we wel kijkers gaan krijgen
Nu ben ik heel benieuwd hoe de mensen morgen gaan reageren. Denk dat ik weer een klap krijg als het (onder voorbehoud) verkocht is maar dat zien we dan wel weer.