Serieus Maxima in plaats van weer een heel epistel te schrijven kan je ook gewoon reageren op de reacties die wij vorige keer op je bericht geven. Maar dat is zeker te veel gevraagd
? Je wil immers gewoon ons/de overheid/vaccins als boeman uitmaken maar kan die argumenten niet onderbouwen dus ga je maar zo hard mogelijk roepen en vooral niet reageren zodat je maar niet te hard naar de validiteit van je eigen argumenten hoeft te kijken.
Maxima_S schreef:Oh wat foei.....dat we er niet uitkomen dat is een understatement maar het is van een ongekende tirannie om dan aan alle kanten moedwillig de boel te verplichten. Uit angst ook nog...
Uit angst? Ik noem het liever voorzorg. En tirannie? Volgens mij besef je je niet wat voor luxe leven je wel niet hebt dat je momenteel nog vaccinaties kan weigeren. Dat je überhaupt vaccinaties wil weigeren. Mensen uit 3e wereldlanden grijpen die kans met beide handen aan.
Maxima_S schreef:Voor mij is het allang duidelijk hoor, en voor vele met mij. Ik laat mij niet door iemand verplichten iets in mijn kind te spuiten, of in mijzelf waarvan ik niet overtuigd ben dat het werkelijk veilig en effectief is of dat het bijdraagt aan een gezondere, liefdevollere en mooiere wereld.
Jammer voor jou boeit het de overheid geen reet of jij het er wel of niet mee eens bent. Als het straks verplicht wordt (stel de vaccinatiegraad daalt gevaarlijk laag) zal je je eraan moeten houden of de consequenties onder ogen zien. En 'velen met jou'? Gelukkig is de overgrote meerderheid van Nederland verstandig en vaccineert gewoon. En fijn dat jij er niet van overtuigt bent, maar velen wetenschappers en doktoren zijn dat wel. En zij weten het toch velen malen beter dan jou, kennen de materie beter en hebben er vaak ook diepgaand onderzoek naar gedaan (en onder 'onderzoek' valt in dit geval wetenschappelijk opgezet onderzoek en niet het googlen naar slechte onbetrouwbare websites wat jij doet).
Maxima_S schreef:Maar aangezien mijn gevoel en staat van zijn in de huidige maatschappij of "samenleving" überhaupt niet past (want ik wil ook niet blootstaan aan 5G en andere, in mijn ogen onmenselijke, technologie en controle) Kies ik er dan voor om mij onder te dompelen het grijze gebied wat "gewoon uitschrijven" heet. Een wereldburger zonder vaste woon of verblijfplaats. Knappe jantje die je dan nog iets verplicht.... En ik zou lachend alle zogenaamde luxe als toeslagen etc. (je kunt het ook zien als lokkers, handboeien of iets dergelijks) opgeven om gezond en vrij (in mijn keuzes, in mijn overwegingen) te blijven....
Hahaha onmenselijke technologie en controle
? Ben jij zo iemand die ervan overtuigd is dat de straling van 3G/4G/5G gevaarlijk is voor de gezondheid?
En wereldburger zonder vaste woon of verblijfplaats... ik wens je werkelijk veel succes. Aangezien je denk ik best wel onderschat voor hoeveel zaken je een vast adres moet hebben.
Maxima_S schreef:Het systeem is ZIEK! Walgelijk gewoon.... en iedereen loopt braaf achter de ziekmakende beleidmakers aan...
Ik ben benieuwd wat Frank Ruesink als antwoorden krijgt op zijn vragen en wat er gaat gebeuren als er daadwerkelijk verplichting komt.
En jij loopt zeer naïef achter leugenaars en charlatans aan.
Maxima_S schreef:Het is een schending van de rechten van de mens.... dat is het, en dat is absoluut ontoelaatbaar. Maar misschien wordt dat eerst zichtbaar voor de meesten als het al te laat is...
Schending? Laat me niet lachen. Meen je dit nu serieus?
Ik sta er soms echt van te kijken hoe naïef mensen zijn
. Als je denkt dat je het in Nederland zo slecht hebt dan ben je -sorry- echt dom.