Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yenni schreef:Iemand tips??
Ik heb nu 2 weken geen gellak gebruikt en dat heb ik gemekt. Ze schuurde in en braken af. Nu heb ik gister deze stompjes gelakt met gellak maar vanmorgen zag ik dat mijn duim nagels in het midden een schuur zit en deze is dus in geschuurd met het gevolg dst de gellak eraf ligt..
Ben al aan het olieën
Iemand tips?
Skessa_ schreef:Yenni schreef:Iemand tips??
Ik heb nu 2 weken geen gellak gebruikt en dat heb ik gemekt. Ze schuurde in en braken af. Nu heb ik gister deze stompjes gelakt met gellak maar vanmorgen zag ik dat mijn duim nagels in het midden een schuur zit en deze is dus in geschuurd met het gevolg dst de gellak eraf ligt..
Ben al aan het olieën
Iemand tips?
Heeft ws met het weer te maken. Mijn nagels breken ook allemaal af
Yenni schreef:Skessa_ schreef:Maar door die olie worden je nagels toch juist vet en gaat het er sneller af?
Mijn ervaring is meestal van niet
Shenavallie schreef:@ IMANDRA: gave chameleon-kleur! Ik heb ze ook staan, maar dan als gewone nagellak en daar ben ik gewoon niet handig in (lees: zwaar ongeduldig). Ze staan bij mij in mijn salonnetje voor de verkoop. Heb je een zwarte, donkerpaarse of donkergroene basis eronder?
L0veMyHorse schreef:Weet een van jullie heeel toevallig de namen van deze? Of iets wat er op lijkt? Ben opzoek naar zo iets subtiels, licht roze achtig, niet extreem dekkend maar wil niet zo duidelijk die witte rand zeg maar :’)
Hopelijk hebben jullie tips! (Andere merken oid zijn ook welkom!)
[ [url=m/pU0f7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dFYAGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
lynnXtubbie schreef:L0veMyHorse schreef:Weet een van jullie heeel toevallig de namen van deze? Of iets wat er op lijkt? Ben opzoek naar zo iets subtiels, licht roze achtig, niet extreem dekkend maar wil niet zo duidelijk die witte rand zeg maar :’)
Hopelijk hebben jullie tips! (Andere merken oid zijn ook welkom!)
[ [url=m/pU0f7S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dFYAGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb van essie; not just a pretty face. Ik weet niet of het dezelfde is maar hij lijkt erg op de eerste foto!