[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haunting

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:23

Bij al mijn tattoo's heb ik het ontwerp pas op de dag zelf gezien net voor het zetten. Van geen enkele had ik twijfels of ik dat wel wou.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:28

Nou dat zou ik toch niet willen, ik wil eerst zeker weten dat het is wat ik wil voor ik in plan om te gaan zetten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:33

Denk dat ook wel een beetje af van de klik en de communicatie met de artist. Jules wist vrijwel perfect wat ik wou. We hebben zelfs nooit een ontwerp van het hele stuk vooraf gemaakt, maar gewoon sessie per sessie bekeken wat we gingen doen. Het uiteindelijke resultaat is precies wat ik anderhalf jaar geleden in gedachten had, of wat zeg ik, nog beter. Maar die gelijkgestemdheid is wel belangrijk.

tattoorious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 14:35

khirshanta schreef:
Lukasz Stollmann zou dat ook zeker kunnen.

Heb je een linkje naar hem/zijn werk? de rest van de suggesties in dit topic heb ik inmiddels gevonden en bekeken. Zaten zeker goede artists bij! Dus dat wordt dan nog moeilijk kiezen zo om er eentje uit te kiezen als ik zover ben ;). Maar fijn, beter dan niemand vinden die goed aansluit. Dus iedereen alvast enorm bedankt voor alle suggesties!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 15:44

Hier beide tattoo's ook op dezelfde dag het ontwerp gezien & gezet. Bij 1 was ik al 2 keer eerder naar de artist geweest om over het ontwerp te praten. Hij heeft toen alleen wel op de dag zelf nog het hele ontwerp opnieuw gemaakt aangezien zijn ontwerp een verkeerde soort beer was. :)) Maar wel tof want toen heb ik tijdens het ontwerpen gelijk aan kunnen geven wat ik wel en niet mooi vond.

De andere heb ik zelf getekend, mee naar de tattoo shop gegaan en kon hem dezelfde dag nog laten zetten. Artist heeft toen het ontwerp wel netter na gemaakt met meer details aangezien mijn tekentalenten niet zo geweldig zijn :')

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:47

Judass schreef:
Hier hetzelfde. €50 aanbetaald en zaterdag krijg ik het ontwerp te zien en dan wordt ie gezet :).

Dames is wel een bil tot nek tattoo geweest he?
Nu ga ik voor twee sleeves en bovenkant borsten onderkant borsten. Die 250 euro is heel goed te verklaren. :j
Tel daar de uren bij op waarbij overleg is geweest en dan ben je snel aan die marge.
Bovendien zijn mijn tattoos ( nu nog alleen rug) van begin tot eind vol symboliek op mijn persoonlijke leven gebaseerd . Is ook besloten shop dus alleen op afspraak.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 18:01

Wij zijn vandaag bij Williwood geweest en we zijn erg vriendelijk geholpen. Hij nam alle tijd voor mn zoon om zijn ontwerp te bespreken en was erg precies. De shop was schoon, ze waren aardig en hij is erg netjes gezet. Ik vond wat de andere 2 artiesten aan het zetten waren ook erg netjes en die werkten ook in alle rust en netjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:14

Willl65 schreef:
Judass schreef:
Hier hetzelfde. €50 aanbetaald en zaterdag krijg ik het ontwerp te zien en dan wordt ie gezet :).

Dames is wel een bil tot nek tattoo geweest he?
Nu ga ik voor twee sleeves en bovenkant borsten onderkant borsten. Die 250 euro is heel goed te verklaren. :j
Tel daar de uren bij op waarbij overleg is geweest en dan ben je snel aan die marge.
Bovendien zijn mijn tattoos ( nu nog alleen rug) van begin tot eind vol symboliek op mijn persoonlijke leven gebaseerd . Is ook besloten shop dus alleen op afspraak.

Maar ik neem aan dat die 250 ook al een aanbetaling is voor het tatoeëren en niet alleen voor het ontwerp?

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:51

Tattoorious, dat is idd ook heel mooi! Maar niet wat ik wil.

Over het pas zien van je ontwerp op de dag van het zetten haha. Mijn eerste had ik zelf ontworpen en ging samen met een vriendin (die ook een tattoo wilde) heen om te bespreken en een afspraak te maken en we konden allebei meteen zitten :') was voor mij de eerste dus erg spannend.

Voor mijn 2e tattoo die lotus op Mn rug ging ik heen met wat voorbeelden om weer een afspraak te maken en mijn ideeen te bespreken en wederom werd deze nadat het ontwerp was goedgekeurd meteen gezet :')

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:58

Hi Dreamer
Nee ik heb dat ontwerp in een koker hier .Hij is echt van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:24

Ah check, duidelijk dan ;)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:20

Even een tijdje minder actief geweest, maar wel nog meegelezen! Knappe dingen weer voorbij zien komen!

Tieneke: ben ook heel benieuwd naar je eindresultaat! Benieuwd naar Falco vooral... <3

Hier staat het volgende stuk ook op de planning, heel mijn voorgaande idee om gegooid, ik ga mijn rug gewoon laten hoe hij is, er wordt niks gecovered (schrijf je dat zo :D) of herwerkt. Het hoort bij mij gewoon en blijft lekker allemaal zoals het is.

Ga een muerte-ontwerp op mijn zijkant re bovenbeen laten zetten. Heb met Guus gemaild van Tattoo Joey en hij ziet er wel wat in. Het wordt weer realisme, grotendeels black & grey, maar misschien hier en daar een kleuraccentje.
Het ontwerp wordt gebaseerd op deze foto:

Afbeelding

Binnenkort langs in de shop om alles vast te leggen, gaat ergens oktober volgend jaar worden denk ik.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:44

Guus gaat trouwens een eigen shop openen, regio Eindhoven. Laatst gehoord toen ik daar was.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:57

Wauw Charisma! Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden :j

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:14

Oh, das leuk om te horen, wie weet moet ik dan naar daar toe :) ik hoor het wel neem ik aan te zijner tijd. :)

Judass: thx, vind t zelf ook helemaal geweldig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:33

Wauw tof! Ben heeeel benieuwd!
Ik mag vanavond weer :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:15

Ik mag 17 november :oo
Vind t doodeng _O-

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:18

Dat is goed voor je adrenaline :+ :D :')

Charisma, ben benieuwd hoe dat gaat worden, wel echt vet hoor!
De mijne is zo goed als klaar met vervellen, zal straks eens kijken of ik manlief goede foto's kan laten maken :-)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:22

Hahaha nou Tis mijn eerste en zal 16 november nauwelijks slapen ben ik bang :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:25

Ik mag morgen! Heb er zin in. Lig 5 uur lang en er gaan allemaal mensen naar me kijken :')

Vind t wel enorm tof, dus kijk er naar uit haha. Dit is mn 3de en mijn meest gedetailleerde.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:37

Ahh sterreke ik ook :D, ook echt vijf uur haha.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:34

Tieneke: thx! Idd, span manlief maar voor het karretje, wil em echt zien!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:39

Yonker schreef:

Komt goed :) goed eten appelsap drinken en druivensuiker meenemen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:40

Kom maar op met die foto's ! *\%/*

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:45

Yonker schreef:
Eindelijk Nel! Wat wilde je ook weer laten zetten? Bij Amanda was het toch? :)