Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Snow_White schreef:Ik meld me ook weer even.
Rotweek gehad en gisteren ook nog een dikke boete omdat ik (terwijl ik bij het rood licht stond te wachten) een adres in my GPS gezet had... Je mag dus echt niks aanraken tenzij je ergens geparkeerd staat![]()
Lijstje van gisteren:
O: gebakken ei
T: 125g griekse yoghurt
L: kale/spinazie salade met pompoenpitten & een appel
T: Kellogs quinoa reep
T: Kaasbol
A: Kip en spinazie alfredo
T: 600 kcal aan emotiononele chocolade
B: Uurtje springles
Totaal: 1583 kcal
Vandaag:
O: Bagel met boter
L: Klein stukje chocolade taart
T: 100g griekse yoghurt
T: Appel
A: Spaghettisquash met gehakt en tomatensaus
T: Advocado
gribaldi schreef:Lijkt me niet want ze woont in Canada_Snow_White schreef:Ik meld me ook weer even.
Rotweek gehad en gisteren ook nog een dikke boete omdat ik (terwijl ik bij het rood licht stond te wachten) een adres in my GPS gezet had... Je mag dus echt niks aanraken tenzij je ergens geparkeerd staat![]()
Lijstje van gisteren:
O: gebakken ei
T: 125g griekse yoghurt
L: kale/spinazie salade met pompoenpitten & een appel
T: Kellogs quinoa reep
T: Kaasbol
A: Kip en spinazie alfredo
T: 600 kcal aan emotiononele chocolade
B: Uurtje springles
Totaal: 1583 kcal
Vandaag:
O: Bagel met boter
L: Klein stukje chocolade taart
T: 100g griekse yoghurt
T: Appel
A: Spaghettisquash met gehakt en tomatensaus
T: Advocado
Reed/stond de politie naast je toen je daar mee bezig was?
€130,- ? snap dat je baalt ja.
Eulogy schreef:Reed/stond de politie naast je toen je daar mee bezig was?
€130,- ? snap dat je baalt ja.
Annikoe schreef:Ik ben boos op mezelf geworden. Ik ben nu potverdorie 23 en ik heb nog steeds niet bereikt wat ik wil. Tegen mijzelf gezegd dat dit jaar anders wordt en dat ik er helemaal klaar mee ben.
Ik baal zo van mezelf dat elke keer mijn motivatie en zelfbeheersing verslapt. Heel langzaam en zeker val ik dan weer terug in mijn eigen patroon en dan sta ik op de weegschaal om tot de conclusie te komen dat ik weer ben aangekomen.
Ik hoop zo dat het mij deze keer écht gaat lukken. Ik zit echt niet lekker in mijn vel en niks loopt op het moment zoals ik het wil.
Lijstje voor vandaag:
O: Kvarg passie-perzik
L: Cesar maaltijd salade met kip van de ah. En dan de aardappelen laten liggen en maar de helft vd saus gebruikt.
T: eiwitreep
A: Broodje carpaccio
T: Skyr bosfruit en handje cashewnoten
Ik moet vandaag werken van 9:30-20:00 dus ook avondeten op mijn werk. Ze bestellen meestal friet, maar ik ga dus voor een broodje.
Emmaa_ schreef:Ik blijf het onwijs knap vinden kelpie. Uiteraard is het jammer dat er zo'n schok voor nodig is maar als dat uiteindelijk wel het zetje heeft gegeven dan is dat toch een beetje een blessing in disguise.
Hier blijft het lastig. Ik vind mezelf (veel) te zwaar, maar weet ook dat ik niet op een topgewicht zit. Ik ben wat te zwaar maar heb geen obesitas, en als ik mezelf leuk kleed vind ik dat ik er niet lelijk uit zie. Maar toch merk ik dingen. Ik heb een super slecht zelfbeeld, kan amper naar mezelf in de spiegel kijken zonder dat ik kwaad word en ik haat, haat, haat de striemen op mijn lichaam. In bikini praat ik mezelf aan dat ik vind dat ik een mooi figuur heb maar in de realiteit vind ik dat helemaal niet van mezelf. Ook merk ik gewoon dat ik lichamelijke ongemakjes heb die ik eerder niet had. Ik zweet heel veel, raak snel hittebevangen en de schurende dijen.. Mijn god de schurende dijenDe knoop is hier in principe al doorgehakt, maar zelfs met een klein deficit op mijn BMR lijkt mijn lichaam niet zo veel zin te hebben in afvallen. Ik val misschien 0.2kg per week af en het gebeurt regelmatig dat dat er ook de volgende week weer aan zit. Nou weet ik tot op zekere hoogte dat ik me daar niet gek door moet laten maken maar dat gebeurt zeker wel eens. Ik weet genoeg van afvallen, ik weet wat een gezond voedingspatroon is en ik houd mezelf er zo streng als maar mogelijk aan, maar af en toe is het zo frustrerend. In januari zei ik dat ik tegen deze tijd minstens 10 kilo kwijt wilde zijn, en ik ben nu sinds januari in totaal 2 kilo afgevallen. Ik kan die onzekerheden normaal wel goed onderdrukken maar nu met die beroerde liefdessituatie zit ik er weer ff helemaal doorheen en dan komt dit ook weer keihard naar boven. Blegh.
black_kelpie schreef:@Emma uiteindelijk is het de beste zet ooit geweest om uit elkaar te gaan, maar zo leek het toen absoluut nietBlessing in disguise, absoluut.
Ik draag nooit jurkjes of rokjes, dus dat scheelt weer. Al heb ik inmiddels een thigh gap![]()
Bij mij sleten mijn broeken altijd als een gek op die plek. Had ik verder prima broeken, maar met gaten tussen mijn dijen