Joolien dat is echt mijn favoriet op dit moment de 12S!
Lisa ziet er goed uit!
Djilna super gaaf gedaan!
Omg Shizzel Ja mijn stash is inderdaad hard gegroeid sinds mijn aanwezigheid hier. Maar jouw stash zal ik in heel mijn leven niet redden Misschien omdat ik 2 kinderen en een paard heb die al mijn geld op vreten (keuzes keuzes ) Maar wauw. Echt een mooie verzameling.
Heerlijke collectie Shiz! Wat palettes betreft 'win' je het dik, maar met de rest zijn we aan elkaar gewaagd
En bedankt voor de positieve reacties op mijn look Alleen jammer dat hij door de selfiekant en uploaden niet meer helemaal scherm is op de laptop. Valt op de mobiel nog wel mee.
marlonFloris
Geplaatst: 22-02-17 22:53
Jolien mooi aankopen, ben benieuwd naar de roze lipkleur:) Lisa ik vind je look goed gelukt hoor! Djilna ik hou van die kleuren, mooie combi! Shizzel wat een gave stash!
Ik wil toch ook nog even melden dat ik vind dat cinnepin nu wel leuk reageert op iedereen! Ga zo door dan is het toppic leuk voor iedereen ook voorjezelf.
Ik ga morgen naar de huishoudbeurs, iemand daar al geweest? Is er iets van make-up te spotten?:)
Ja ik moet even accepteren dat mensen andere stijlen hebben ook al vind ik iets misschien minder mooi..heb mn hart op mn tong ( toetsenbord )..heb wel even na gedacht over jullie opmerkingen hoor
Niniane
Geplaatst: 23-02-17 01:03
Top dat je er iets mee gedaan hebt!
Djil, echt rete gaaf zo die look van je. Heb je toch maar even gefixt. Maar ligt het aan mij of ligt er een blur over je foto heen?
Mies Daar kan makkelijk wat bij. Ja die palettes zijn veel, maar de rest is best oké.
Ik wist dat de felle lichten alles veel beter lieten lijken, maar dat er filters waren die alles uit bleachen. Photoshop op film. Ik bedoel, mijn selfie camera heeft ook zo'n functie, maar dat is overduidelijk te zien als je die gebruikt. Deze duurdere camera's vind ik neit zo opvallend.
Ik heb nu het geld om er 2 te bestellen maar de site is zooo onhandig.
borstnoot
Geplaatst: 23-02-17 12:15
Haha die wenkbrauwen heb ik al heel vaak gehoord, heb er eigenlijk alleen wat wenkbrauwgel op gedaan. Ik denk dat de concealer eronder het wat hard maakt. Maaaaar daar hou ik van
Ik ga ook niks bestellen.. heb niet persé iets nog op mijn wishlist staan qua lipstick. Ik ga dan liever bij de etos een palette van Revolution halen en FIF bestellen als hij er weer is
Al kan je die beter online bestellen geloof ik, MUR is gewoon 5 euro goedkoper online dan bij de etos