Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Maar de stand kan toch niet veranderen nadat ze gepierced hebben?
Suliko schreef:Even dit topic weer omhoog schoppen!
Zoals het erop lijkt ga ik volgende week mijn tepelpiercings zetten, paar maanden eerder dan gepland.![]()
Ik ga namelijk toch naar Nijmegen om mijn rookpiercing te laten verwisselen voor een korter staafje (die was daar gezet als proefpersoon) en als ik daar toch ben hé.![]()
Nu had ik wel even een vraag voor de dames hier met 2 tepelpiercings, hebben jullie ze beide in 1x laten zetten (dus tegelijkertijd door 2 piercers), vlak achter elkaar of met een paar weken/maanden ertussen en wat raden jullie aan?
En is de piercing bij jullie gaan zwellen of valt dat heel erg mee? Ik loop er namelijk iedere keer tegen aan dat mijn piercings totaal niet zwellen en dat ik dan voor maanden opgescheept zit met een (lelijk) lang staafje die het genezingsproces absoluut niet bevordert dus zat er aan te denken om te vragen of ze een staafje wouden nemen die vrijwel helemaal aansluit.
Suliko schreef:@KoetJJs, ik ga naar de Rising BastArts, maar ik ga daar voor een specifiek persoon die daar nu een half jaar werkt en die ik al lang ken dus daar heb ik zeker vertrouwen in.![]()
Vandaag gaat het gebeuren.![]()
Zat me alleen even te bedenken dat ik eind augustus een festival heb van 5 dagen dus ik ga wel even overleggen hoe verstandig dat is of dat ik ze beter erna kan laten zetten.
En anders neem ik een flesje zeezoutoplossing mee.
Wel balen, want ik heb me er nu al helemaal op ingesteld.
Marie_v schreef:mijn helix is nog steeds niet genezen na 12 maand... wat moet ik doen?