Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flups schreef:Vandaag wederom een redelijk slecht lijstjeIk blijf nog steeds binnen mijn doelen, maar het lijkt wel of ik steeds minder honger krijg
O/L; groentesmoothie van boerenkool, appel en rode biet (was pas om 10.30 wakker)
T; pakje Lu crackers met tomaat
A; salade van ijsbergsla, gegrilde beenham, ei en vezelrijke spaghetti
T; 500 gram kwark met zoetstof en pindakaas
B; uur spinning en een uur pilates. Verder maar 5 uurtjes gewerkt in de fitness vandaag.
Flups schreef:Oh jeetje wat lastig inderdaad.. Lijkt me heel vervelend zo'n huisarts. Kan je second opinion aanvragen bij een andere huisarts? Ik weet niet hoe dat precies gaat hoorMaar wie weet kom je daar iets verder mee want je bent natuurlijk niet verplicht om bij hun te blijven als klant.
Stral schreef:Antonius: er zitten wel wat kcal in die wraps inderdaad, weet niet of ze in NL magerdere varianten hebben dan wij, heb het ook al gemerktWat ik dan doe is er echt een volwaardige maaltijd van maken: wrap met huttenkase en wat gebakken kipfilet is érg lekker met gewoon wat ijsbergsla, tomaat, komkommer, beetje ui. Of met warme groente (magere fajita's maak je dan eigenlijk gewoon). Ik eet er zo dan 2 en heb dan echt een volwaardige maaltijd binnen die toch eens wat anders is.
Een magere variant (met extra eiwitten!) is een omelet-wrap maken bijvoorbeeld, heb ik zelf nog niet geprobeerd, zag het passeren op pinterest
Stral schreef:Antonius: er zitten wel wat kcal in die wraps inderdaad, weet niet of ze in NL magerdere varianten hebben dan wij, heb het ook al gemerktWat ik dan doe is er echt een volwaardige maaltijd van maken: wrap met huttenkase en wat gebakken kipfilet is érg lekker met gewoon wat ijsbergsla, tomaat, komkommer, beetje ui. Of met warme groente (magere fajita's maak je dan eigenlijk gewoon). Ik eet er zo dan 2 en heb dan echt een volwaardige maaltijd binnen die toch eens wat anders is.
Een magere variant (met extra eiwitten!) is een omelet-wrap maken bijvoorbeeld, heb ik zelf nog niet geprobeerd, zag het passeren op pinterest