[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 15:34

Ik heb ook een labret in mn OC, merk t wel hoor met slapen. Maar ik druk een kuiltje in mn kussen en leg daar mn oor in, dat gaat prima :j

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 21:53

evaac schreef:
Hoii, stiekem lees ik al heeeeel lang mee,maar liet nooit wat horen omdat ik zelf geen piercings heb. Nou liep ik al een tijdje met het idee dat ik wel een tongpiercing wilde,maar nooit de ballen er voor had.
Nu zei een vriendinnetje dat zij binnenkort een navelpiercing wilde, en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik mee ga voor mn tong. 23 okt is het zo ver,na mn werk meteen door.
Dat weekend verder niks gepland maar die maandag wel weer werken (caissière ). Ben heel benieuwd!
Hoe lang hadden jullie last van een dikke tong? En wat hielp het beste kwa koelen,ijs of juist koud water

Ik heb de eerste week veel pijn gehad, maar dat was prima op te lossen met een paracetamol. Verder heb ik geleefd op de souperieur van cup a soup (hoe je het ook schrijft) en daar mijn brood in gedoopt, en verder veel waterijs (melkerige ijsjes is wat mij betreft een afrader want daar wordt je mond iets slijmerig van, vond ik arelaxed). Maar kwa spreken heeft niemand wat gemerkt bij mij, had mijn moeder aan de telefoon en die geloofde het niet :') Maar ik heb het er ruimschoots voor over gehad ben er echt blij mee *\o/*

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:07

Ik zit alweer op 8 millimeter :D

Mijn doel is tot 10. (Voor nu. Mijn eerste doel was tot 8 :') )Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:29

@sterreke98: Jouw septum he :+ Kon je ook kleiner kiezen of was dit de kleinste ? 24 okt gaat trouwens niet meer door, ga samen met een vriendin (die laat een 'gewone' neuspiercing zetten, geen idee hoe die heet) en die kon toch niet. Nou wordt het 7 nov. Vannacht al gedroomd over het zetten whaha.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:49

laughterline schreef:
@sterreke98: Jouw septum he :+ Kon je ook kleiner kiezen of was dit de kleinste ? 24 okt gaat trouwens niet meer door, ga samen met een vriendin (die laat een 'gewone' neuspiercing zetten, geen idee hoe die heet) en die kon toch niet. Nou wordt het 7 nov. Vannacht al gedroomd over het zetten whaha.

Dit is een 10 mm, en een 1.6.
Ik wil zelf graag wat kleiner. Maar dat ga ik pas doen nadat ik mijn fotoshoot heb gehad. De mensen daar willen toch waarschijnlijk allemaal gekke dingen door mijn neus/oren doen.
Mijn piercer liet hem op deze maat zetten met het idee dat er evt een zwelling kon ontstaan. Nergens last van gehad gelukkig.

Ik ben echt benieuwd naar jouw septum wanneer je hem heb laten zetten. Ik vind ze zooo leuk <3

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:55

Maar je kon 'm dus niet echt kleiner laten zetten? Vind 'm namelijk behoorlijk groot haha :P
Ik zal hier een foto zetten of je anders een pbtje doen :+

Succes bij je shoot!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:17

Kan vast, bij mij deden ze het alleen niet. Ik ga binnenkort wel nieuwe piercings/tunnels oid halen dus ik ga downsizen naar 8? Ik heb echt geen idee wat mijn goede maat is haha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:58

Ok! Achja ik hoor t vanzelf wel :')
Thanks !

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 00:05

Vind 'm echt heel erg leuk Kwal!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 02:23

Ik had een kleinere. 8 mm op 1.2. Ik heb ook echt een klein neusje en ik vind zo groot ook niet zo mooi.

Afbeelding

Hier is hij net gezet.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:00

Ah dat vind ik idd ook wel mooier!

Heb zelf dit steeds in gedachte maar geen idee wat voor maat het is:
Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 10:58

Ja zoiets wil ik ook :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:06

Vind zo'n kleine idd veel mooier, maar begrijp dat ze dat niet doen in het begin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:06

Ok dit is weer echt zo'n typisch ding voor mij :') Maar met een septum, als je verkouden bent ofzo, kun je dan gewoon je neus snuiten of _O-

Enfin, ik zit er aan te denken ipv mijn tragus iets anders in mijn oor te doen. Outer conch (dus beetje middenin vanboven) vind ik wel heel leuk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:07

UhNee schreef:
Vind zo'n kleine idd veel mooier, maar begrijp dat ze dat niet doen in het begin.

Dat verschilt dus per shop. Ik heb wel een kleintje gekregen. Hier samen met mijn kersverse smiley. Ik zou het gewoon uitleggen aan de piercer, dat je liever iets subtieler hebt.

Afbeelding

Bizzybijtje schreef:
Ok dit is weer echt zo'n typisch ding voor mij :') Maar met een septum, als je verkouden bent ofzo, kun je dan gewoon je neus snuiten of _O-

Enfin, ik zit er aan te denken ipv mijn tragus iets anders in mijn oor te doen. Outer conch (dus beetje middenin vanboven) vind ik wel heel leuk!

Ja prima, ik merk eigenlijk niet eens meer dat hij er zit.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:20

Het kan zeker. Alleen voelde het voor mij erg ongemakkelijk hahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:22

Ik denk dat een 1,6 niet eens had gepast bij mij. Een 1,2 was al spannend omdat mijn sweet spot heel erg klein is. En ik zat met mijn ogen dicht op het bankje te hopen dat ze me gewoon zou prikken want het was een spontane actie en ik kreeg er al bijna spijt van. En zij me opmeten en nog een keer opmeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:28

Oke danku, weer wat geleerd :))

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:07

Shenavallie schreef:
Voor mijn IC kreeg ik een labret en dat vond ik wel handig om zo te laten. Voor een OC zou je dat dus ook kunnen doen: heb je geen last van met slapen.

Mars schreef:
Ik heb ook een labret in mn OC, merk t wel hoor met slapen. Maar ik druk een kuiltje in mn kussen en leg daar mn oor in, dat gaat prima :j

Een labret is gok ik een platte achterkant? Althans, zo stel ik het me voor. :+
Kuiltjes in kussens maken ben ik inderdaad al gewend, lange tijd last gehad van beide helixen toen ik er nog gewone knopjes in had, tot ik er ringetjes in had. Maar nu heb ik er andere dikkere ringetjes in en voel ik het opnieuw met slapen. :') Maar ik heb er niet zo'n zin in dat ik 2 oren heb die ik voel met slapen haha.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:10

Een labret is een platte achterkant inderdaad. Recht staafje met twee bolletjes aan de uiteinden noem je een barbell :) Ik heb die overigens ook in mn helixen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:12

Goed gegokt dus. Dacht al zoiets, want een barbell ken ik wel. :)
Ik had normale zweerknopjes een hele lange tijd in mijn helixen, omdat ik niet beter wist, maar daar had ik altijd ontzettende last van.
Nu opnieuw met de ringetjes die ik nu heb (zie foto vorige pagina), maar die voel ik gelukkig niet heel erg en ik vind ze te mooi om eruit te halen. :Y)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:01

@ sterreke98: Hele mooie tunnel, mooie maat ook! Denk dat groter uit verhouding zal zijn. Maar zo vind ik hem helemaal top!

@ Suliko: Het antwoord is al gegeven, maar het is inderdaad een platte achterkant aan een staafje. Je hebt helemaal platte en je hebt de variant waarbij het heel licht gebold is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:03

Nadat ik hier las over een tongue web, gaat het weer kriebelen. Zou er best een willen, maar ben bang voor slissen en dat mijn tanden beschadigen. Ik heb zeer, zeer dunne tanden, waardoor een tongpiercing an sich al niet kan (loop ik binnen een paar maanden met een kunstgebit). Maar oh, oh, oh, wat vind ik zo'n tongue web gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 20:58

Ik twijfel nogsteeds over combi smiley + septum. Ik heb mijn smiley nu ruim 5 maanden en heb sinds kort een bril, ik ben bang dat het zo vol wordt maar ik vind die combi zoooo mooi bij anderen.. <3

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 21:02

Ik wil dus de smiley erbij :')

Maar ik twijfel zo ivm mijn tanden haha. Heb al een stuk neptand.