Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evaac schreef:Hoii, stiekem lees ik al heeeeel lang mee,maar liet nooit wat horen omdat ik zelf geen piercings heb. Nou liep ik al een tijdje met het idee dat ik wel een tongpiercing wilde,maar nooit de ballen er voor had.
Nu zei een vriendinnetje dat zij binnenkort een navelpiercing wilde, en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik mee ga voor mn tong. 23 okt is het zo ver,na mn werk meteen door.
Dat weekend verder niks gepland maar die maandag wel weer werken (caissière ). Ben heel benieuwd!
Hoe lang hadden jullie last van een dikke tong? En wat hielp het beste kwa koelen,ijs of juist koud water
laughterline schreef:@sterreke98: Jouw septum heKon je ook kleiner kiezen of was dit de kleinste ? 24 okt gaat trouwens niet meer door, ga samen met een vriendin (die laat een 'gewone' neuspiercing zetten, geen idee hoe die heet) en die kon toch niet. Nou wordt het 7 nov. Vannacht al gedroomd over het zetten whaha.
UhNee schreef:Vind zo'n kleine idd veel mooier, maar begrijp dat ze dat niet doen in het begin.
Bizzybijtje schreef:Ok dit is weer echt zo'n typisch ding voor mijMaar met een septum, als je verkouden bent ofzo, kun je dan gewoon je neus snuiten of
![]()
Enfin, ik zit er aan te denken ipv mijn tragus iets anders in mijn oor te doen. Outer conch (dus beetje middenin vanboven) vind ik wel heel leuk!
Shenavallie schreef:Voor mijn IC kreeg ik een labret en dat vond ik wel handig om zo te laten. Voor een OC zou je dat dus ook kunnen doen: heb je geen last van met slapen.
Mars schreef:Ik heb ook een labret in mn OC, merk t wel hoor met slapen. Maar ik druk een kuiltje in mn kussen en leg daar mn oor in, dat gaat prima