Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MevrouwtJ schreef:Halloo!
O: Eén volkorencracker met smeerbrie en één volkorencracker met kersenjam en een gekookt eitje
L: Eén volkorencracker met smeerbrie en één volkorencracker met kipfilet
A: Fusilli pasta met Zalm!
_Tara_ schreef:Ik lees verder vooral heel veel het woord zondigen
Bizzybijtje schreef:MevrouwtJ, dan zou ik je middageten vervangen voor een flinke saladeKun je eindeloos combineren en geeft daarnaast veeeeel meer voedingstoffen dan enkel een cracker met beleg. Ik eet bijv. graag komkommer met gerookte zalm en mozzarella. Maar ook ei, komkommer en cherrytomaat bijv. Noem maar op.
Of cherrytomaat met mozzarella en basilicum.
_Yasmine_ schreef:Ik snap oprecht niet dat je hier een dag op doorkomt. Voel je niet constant dat het te weinig is? futloos? Ook niet als je dus heel de dag weinig doet. Het ziet eruit als overlevingstand.
Cabelona schreef:Hebben jullie nog lekkere, gezonde recepten voor het avondeten? Ben nu bezig met mijn boodschappenlijstje voor deze week.
Ik ben deze week 2 kilo kwijt, dankzij de verhuis. Nu we over zijn wil ik de regelmaat weer oppakken.
badeendje schreef:Die fitnesspal app is best handig! Tel normaal nooit calorieën, op gezond verstand ging alles nl. ook wel prima, maar wel leuk om te zien waar je nog wat kan toevoegen. Ik eet te weinig vetten en te veel koolhydraten, misschien nog maar ergens wat aan toevoegen want vetten vullen natuurlijk wel een stuk beter.
Mijn lijstje van vandaag
O: Bolletje met kip-kerrie salade, volkorenbeschuit met salami
T: Koffie met melk en suiker, pure chocolade paaseitje.
L: Aardappelen, broccoli, rode kool, lapje varkensrollade en champignons.