Ik lees al een tijdje mee en heb nu geen paarden meer dus tijd en veel energie over haha. M'n idee is dus om te gaan werken naar 4x pw sporten waarvan 2x (lesmills) lessen. Ik begin vanaf volgende week met 1 les per week en dacht te beginnen met bodypump of bodycombat. Is 1 van de 2 handiger om mee te beginnen of bijv leuker voor een beginner? Blijft persoonlijke voorkeur natuurlijk maar hoor graag wat ervaringen!
Klinkt misschien stom als ik zeg dat ik beide als doel heb. Maar aan m'n conditie deed ik al langer wat door een paar keer week skeeleren, dus zou nu meer richting de kracht willen en daarnaast m'n conditie nog wat verder verbeteren.
Wil dus straks beide gaan doen maar nu eerst beginnen met 1 om vooral m'n weekritme langzaam om te bouwen vanaf t niks doen. Haha
MyLittleLove
Geplaatst: 15-02-16 18:51
_KiMbErLeY_ schreef:
Wat tof!! Ik zag al eens een foto van je buik!
Ben je nog zo droog??
Zooo, ik leef ook weer! Ik ben helaas niet meer zo droog, maar wel meer spieren at the moment! Vind het eten en trainen gecombineerd lastig af en toe, maar heb het er voor over. Heb donderdag eens de huidige jam gedaan. Jeetje wat lastig als je die voor de eerste keer doet Ga deze week weer denk ik, zo'n heftige cardio is het niet als je zovaak stilstaat Vind de combat van nu nog steeds heeel gaaf! De grit die ik zelf geef.. misschien ietsje minder. Ben benieuwd, ga dit weekend naar het kwartaal in valkenswaard
Dat vind ik altijd zo jammer als mensen een keer mee komen doen bij de Jam, dat ze het niet zwaar genoeg vinden. Maar minstens 3x meedoen en je kunt voluit gaan en dan merk je dat het echt wel cardio is En hij blijft ook zwaar want je kunt altijd iets meer geven.
Ik hoef niet tegen hem te strijden, denk niet dat hij meedoet voor sh bam
Verder hou ik heel wijselijk mijn mond
MyLittleLove
Geplaatst: 15-02-16 19:55
_KiMbErLeY_ schreef:
Ik hoef niet tegen hem te strijden, denk niet dat hij meedoet voor sh bam
Verder hou ik heel wijselijk mijn mond
Ohja dat was natuurlijk voor the one, dat jullie samen moesten.
Hahaha slim
LoesvL
Geplaatst: 04-03-16 15:43
Ik meld me hier ook. Sinds 3 maanden ook actief met de Les Mills lessen. CX en misschien binnenkort aan bodypump en/of gritt beginnen.
anne_bento
Geplaatst: 04-03-16 16:09
Ik ben inmiddels gestart met Grit, de strenght en Plyo. Vind het beiden super zwaar maar wel erg leuk! Pump nu 1 keer gedaan, niks voor mij, ik hou van korte intensieve krachtige trainingen, pump was me echt te traag en suf
MyLittleLove
Geplaatst: 20-04-16 14:57
Zoo! Ik ga vandaag weer de nieuwe grit strength geven. Ik baal wel van de warming-up, die is nu ook off-rythm, of hoe je dat ook noemt. Meestal kende ik 'm juist heel snel door herkenbare stukjes in de muziek, nu kun je zo veel herhalingen maken als je wil Maar verder is ie killing! Lekker veel squats