[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:51

Bizzybijtje schreef:
Is het trouwens waar dat tattoo's op je voet sneller vervagen? Ik lees echt hele verschillende dingen namelijk. Het zou op de bovenkant van mijn rechtervoet zijn, iets meer naar de zijkant dat wel.

De mijne staat nu bijna 4 jaar en ik ga deze zomer hem opnieuw laten doen. Mijn hele fijne lijntjes vervagen inderdaad wel en ik wil hem graag perfect hebben, dus dan moet ik gewoon terug :) . Maar hij is nog steeds erg mooi hoor :j
Mijn tattoo boven mijn enkel blijft inderdaad wel nog beter.

Lau

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:26

Ik ga naar amanda omdat haar werk mij heel erg aanstaat.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:46

Nagini schreef:
Voor de mensen die allemaal naar Amanda gaan..
Gaan jullie naar haar omdat ze Watercolor doet en de enige is in Nederland of omdat je echt vindt dat HAAR watercolor zo ontzettend gaaf is.

Ik zie hier in het topic toevallig een stormloop om bij haar afspraken te maken. (Wat natuurlijk prima is).

Grappig, ik zei gisteren precies hetzelfde tegen mijn vriend... Ik vind zelf dat ze mooi werk levert, maar het kan beter. Nu is zij de enige 'bekende' in NL met watercolor werk, maar bijvoorbeeld in Belgiƫ zitten er volgens mij al meer, en voor Duitsland zal het vast niet anders zijn. Ik vraag me af of mensen het werk van Amanda wel vergelijken met andere watercolor artists. Ik zeg niet dat ze er minder uit zou komen ofzo, maar meer de vraag: hoe kritisch zijn we als ze de enige NLse aanbieder is...

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:38

Weten jullie iemand die goed is in portretten? Liefst iemand in Noord holland.. :-)

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:44

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 10:49

Lon83 schreef:
Nagini schreef:
Gaan jullie naar haar omdat ze Watercolor doet en de enige is in Nederland of omdat je echt vindt dat HAAR watercolor zo ontzettend gaaf is.

Ik zie hier in het topic toevallig een stormloop om bij haar afspraken te maken. (Wat natuurlijk prima is).

Grappig, ik zei gisteren precies hetzelfde tegen mijn vriend... Ik vind zelf dat ze mooi werk levert, maar het kan beter. Nu is zij de enige 'bekende' in NL met watercolor werk, maar bijvoorbeeld in Belgiƫ zitten er volgens mij al meer, en voor Duitsland zal het vast niet anders zijn. Ik vraag me af of mensen het werk van Amanda wel vergelijken met andere watercolor artists. Ik zeg niet dat ze er minder uit zou komen ofzo, maar meer de vraag: hoe kritisch zijn we als ze de enige NLse aanbieder is...

Ik heb mijn Watercolor bij Joy laten zetten, dus Amanda is niet de enige die dit in nederland doet :)

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 11:10

Ik mag donderdag weer onder de naald om mijn tattoo verder af te maken en de puntjes op de i te zetten.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 12:54

Ik kom me ook melden. Heb al een heel leuk idee voor een tattoo. Weet iemand een shop die goed is in paardenportretten en vleugels? Liefst Gelderland, Limburg, Noord Brabant. Maar andere kant van Nederland mag ook zolang het met het ov goed bereikbaar is :P

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 15:39

Woohhhooeeee morgen om 18 uur word ik geprikt :D ....

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:31

Nagini schreef:

Ik ga niet naar amanda voor de watercolor :') Ik ga voor een zwarte tattoo met wat schaduw.
Haar tattoo's vind ik erg mooi, op een enkeling na... Ik had gewoon gemaild voor wat informatie, omdat ik eigenlijk al naar een andere shop zou gaan, maar bij haar kreeg ik gewoon een veel beter gevoel. Klinkt misschien vreemd, maar mijn gevoel zei dat ik voor Amanda moest kiezen en niet voor Wild Things... Ik heb haar watercolor daarom ook niet verder vergeleken, omdat het voor mij niet van toepassing is :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:36

Haha, maar xMyrth, je bent de enige. :P En ik bedoel ieder z'n keus maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik dacht namelijk hetzelfde als Lon83. :j :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:43

Denk je? :P
Ik denk dat ze wel vaker "simpele" tattoos zet, maar die niet online zet omdat ze niet "interessant" zijn :)

Of begrijp ik je verkeerd?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:45

Haha oh nee, ik bedoel hier in het topic. Ben je denk ik de enige die naar haar toe gaat voor een 'Normale' tattoo. Ik geloof best dat ze vaker niet-watercolor werk zet. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:47

Nagini schreef:
Haha, maar xMyrth, je bent de enige. :P En ik bedoel ieder z'n keus maar ik vroeg het me gewoon af.
Ik dacht namelijk hetzelfde als Lon83. :j :D

Ik heb de werken van Joy bekeken maar die spreken me toch niet erg aan. Daarnaast is Friesland wel een tikkie verder dan Eindhoven als je vanuit Tilburg moet :D
Toen ik de voorbeelden van Amanda's werk bekeek kreeg ik gewoon echt dat "Ja-dit-is-het" gevoel. Er zit zelfs een tattoo tussen die precies in de stijl is als hoe ik het graag zou willen als ik een watercolor laat zetten. :j

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:46

Zo, al heel lang niet meer meegelezen en gepost maar deze wilde ik toch even delen (ja, toch weer Adam :P )
Filmpje waarin je kunt zien hoe hij te werkt gaat... (als het lukt hoor, is een FB-post dus weet niet of delen lukt) https://www.facebook.com/photo.php?v=69 ... =2&theater

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:48

Wauw!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:48

Ik heb uiteindelijk toch niet gekozen om een afspraak te maken met Amanda. Vind haar werk erg mooi maar een enkeling wat minder

Ik heb nu donderdag een consult bij Needle art in Gorinchem. Ben benieuwd!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:55

Volgende week zondag is het zo ver, ik ga naar Hanky Panky. Chille mensen, leuke plek, echt mooie tattoos. Dat stukje tekst moet wel lukken.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:01

_Dressage schreef:
Ik heb uiteindelijk toch niet gekozen om een afspraak te maken met Amanda. Vind haar werk erg mooi maar een enkeling wat minder

Ik heb nu donderdag een consult bij Needle art in Gorinchem. Ben benieuwd!

Klopt wel wat je zegt. Ik vind haar meeste werk echt prachtig, maar er zitten ook dingen tussen waarvan ik denk "Meh :(" Bijvoorbeeld de dolfijn, die vind ik niet mooi, maar dat is persoonlijk.
Je moet doen waar je je goed bij voelt toch :D In mijn geval is dat wel Amanda, maar er zijn ook nog zoveel andere goede artiesten:)

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:06

heuheuuu ik heb vrijdag ook n nieuwe tattoo laten zetten. samen met mn moeder :D
Afbeelding bovenste is mama onderste ik

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:23

Haha lief! Klein maar fijn!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:31

xMyrth schreef:
Nagini schreef:

Ik ga niet naar amanda voor de watercolor :') Ik ga voor een zwarte tattoo met wat schaduw.
Haar tattoo's vind ik erg mooi, op een enkeling na... Ik had gewoon gemaild voor wat informatie, omdat ik eigenlijk al naar een andere shop zou gaan, maar bij haar kreeg ik gewoon een veel beter gevoel. Klinkt misschien vreemd, maar mijn gevoel zei dat ik voor Amanda moest kiezen en niet voor Wild Things... Ik heb haar watercolor daarom ook niet verder vergeleken, omdat het voor mij niet van toepassing is :)

Ik ga ook niet voor de watercolor. :D
Wil eventueel wel kleur erin verwerkt, maar t zou ook zomaar een ontwerp met zwart en schaduw kunnen worden.

De meeste tattoo's spreken me aan en het contact/ het gevoel is goed. Wat ik erg belangrijk vind.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:58

Nagini schreef:
Haha lief! Klein maar fijn!

dankje! vond ik ook

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 07:43

NeverGiveUp schreef:
Volgende week zondag is het zo ver, ik ga naar Hanky Panky. Chille mensen, leuke plek, echt mooie tattoos. Dat stukje tekst moet wel lukken.

Mijn zoon heeft zijn tattoo daar letten zetten echt zoooo strak en netjes gezet!

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:09

goldenarrow schreef:
Ik kom me ook melden. Heb al een heel leuk idee voor een tattoo. Weet iemand een shop die goed is in paardenportretten en vleugels? Liefst Gelderland, Limburg, Noord Brabant. Maar andere kant van Nederland mag ook zolang het met het ov goed bereikbaar is :P

ik vind fu tattoo in helmond echt goed