Corelli schreef:Het stond er ook recht boven haha
Sorry

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Bizzybijtje schreef:Sorry inderdaad een staafjeDegene die ik besteld heb zijn ook staafjes.
Je kan dan ook gewoon het balletje eraf draaien en dan je nieuwe balletje erop doen. Scheelt weer geklooi met het staafje verwisselen
Snoevie schreef:marlies85 schreef:Wat wil je weten over een industrial Snoevie?
Nah maf zeg,ik had een heel verhaal getypt,helemaal weg!
Nouja,komt er op neer iig hoe de mensen die er een hebben het ervaren qua pijn en genezing. Ik vind ze erg leuk en twijfel om er ook een te nemen
Jamiefris schreef:Snoevie schreef:Nah maf zeg,ik had een heel verhaal getypt,helemaal weg!
Nouja,komt er op neer iig hoe de mensen die er een hebben het ervaren qua pijn en genezing. Ik vind ze erg leuk en twijfel om er ook een te nemen
En ik heb vragen er over of het kwaad kan om bijvoorbeeld naar zee te gaan waar je misschien een paar keer onder water gaat.
En hoelang je echt niet mag zwemmen
claudiadvx schreef:iemand hier ervaring met shops in klazienaveen of omstreken?
Jamiefris schreef:Ik zit gewoon zo erg te twijfel of wanneer ik het wil gaan doen. Want ik ga dus vrijdag naar Ameland om daar 2 week te werken met paarden. Dus ook strandritten etc.
Nadeel is ook dat hier geen shop in de buurt is. Argh lastigg al die keuzes.
edit; ook weet ik dus niet of het handig is met een cap omdat ik toch iedere dag dan een cap op heb. En normaal 1 a 2 keer per week.
Bonjoy schreef:claudiadvx schreef:iemand hier ervaring met shops in klazienaveen of omstreken?
Jep! Mijne in Nieuw Amsterdam laten zetten, maar dat zou ik niet perse eem tweede keer doen. Fine line in Emmen, Painted Flesh in Hardenberg hoor ik goede verhalen over van vriendinnen en bekenden. Ietsje verder weg in Zwolle zit ook een goede, maar nu moet ik even goed brainstormen over de naam..... spike en inky ofzoiets?
Jamiefris schreef:Ik zit gewoon zo erg te twijfel of wanneer ik het wil gaan doen. Want ik ga dus vrijdag naar Ameland om daar 2 week te werken met paarden. Dus ook strandritten etc.
Nadeel is ook dat hier geen shop in de buurt is. Argh lastigg al die keuzes.
edit; ook weet ik dus niet of het handig is met een cap omdat ik toch iedere dag dan een cap op heb. En normaal 1 a 2 keer per week.