Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KletsKoekje schreef:Hoe is het slapen gegaan voor de buik en zijslapers de eerste weken? Las dat je 6 weken op je rug moet slapen, iets wat ik zelden doe en als ik het doe dan is het met 1 arm boven me, wat dus niet mag. Ik kan echt niet op mijn rug slapen, dat zou misschien een rede kunnen zijn om het niet te doen voor mij. Tenminste, zou niet weten hoe ik dat moet doen op mijn rug slapen
_Ekenna schreef:Okee, maar dat was de vraag niet helemaal.![]()
Zijn je borsten nu na de operatie vergelijkbaar met de passessies? Dus; heb je de borsten gekregen zoals je het gepast had? Ik kan me voorstellen dat ze misschien toch een maatje kleiner uitvallen ofzo (al helemaal als die borstspier er nog overheen zit).
Ladyson schreef:Waar hebben jullie rekening mee gehouden met het plannen van de operatie? Ik werk 5 dagen in de week (kantoor) en heb een paard. In de winter lijkt me handiger qua geen bikini's enzo, maar paardlief zet ik liever in de zomer stil. In de zomer is het op kantoor ook rustiger. En volgend jaar april ga ik trouwen dus of ik wil het ruim daarvoor of het wordt daarna..
KletsKoekje schreef:Ik ben trouwens laatst op consult geweest maar moet begin juni terug komen ivm dat ik borstvoeding heb gegeven. Moet langere tijd tussen zitten. Daarnaast weet ik niet of ik nu naar hun terug ga of toch ergens heen ga. Nog even over nadenken en nog wat sites bekijken.