Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:41

Mijne komen wel overeen met de passessie als ik het zo bekijk, al gaan ze hopelijk wel nog wat "natuurlijker" zitten.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 17:42

KletsKoekje schreef:
Hoe is het slapen gegaan voor de buik en zijslapers de eerste weken? Las dat je 6 weken op je rug moet slapen, iets wat ik zelden doe en als ik het doe dan is het met 1 arm boven me, wat dus niet mag. Ik kan echt niet op mijn rug slapen, dat zou misschien een rede kunnen zijn om het niet te doen voor mij. Tenminste, zou niet weten hoe ik dat moet doen op mijn rug slapen :?

Ik was ook een buik en zij slaper. Maar het is zo gevoelig in het begin dat je dat niet eens wil haha. Ik heb mezelf inderdaad zoals andere ook zeggen ingebouwd met kussens. Dat ging eigenlijk best goed. Ik legde er soms ook 1 onder m'n knieholte zeg maar. Was even een paar weken niet geweldig maar het is het waard.
Ik had die weken ook een compressie bh. Erna zonder slapen was ook heel erg wennen. Vaak had ik nog een low support sport bh aan of een strak spaghettiband topje. En een kussen tegen m'n borst terwijl ik op m'n zij lag. Slaap nu nog steeds met dat kussen zo, op m'n zij.

_Ekenna schreef:
Okee, maar dat was de vraag niet helemaal. :o
Zijn je borsten nu na de operatie vergelijkbaar met de passessies? Dus; heb je de borsten gekregen zoals je het gepast had? Ik kan me voorstellen dat ze misschien toch een maatje kleiner uitvallen ofzo (al helemaal als die borstspier er nog overheen zit).

Ik weet het niet echt precies meer. De vorm is wel anders. In zo'n pas bh toont het toch anders. En ik heb ze wel vóór de spier, maar het wordt nooit echt precies zoals de passessie denk ik.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:30

Ben vandaag op eerste consult geweest, bij de dochter van Diana.
Heb er echt een enorm fijn gevoel bij, ik heb me goed ingelezen en wist zelf al wat te doen bij welk advies. Heb aangegeven het met enkel een implantaat te willen als dat kon, maar wat ik ook al dacht, mn huid is te slap en zal het dan niet lang volhouden.
Het wordt dus een lift icm implantaten. 29 april ga ik naar dr Damen toe en samen met hem ga ik een datum plannen, heb aangegeven dit samen met pc te willen doen, omdat ik het voor de zomer vakantie wil laten plaatsvinden. Dr Damen ondergaat in mei zelf een heup operatie en gaat in juli weer opereren dus kan dit dan zo mooi samen met hem vastzetten

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:37

Ben benieuwd joanne! Spannend!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:03

Vind het onwijs spannend, al is het nog best ver weg...
Ook welke maat en zo er gebruikt gaat worden, voor nu waarschijnlijk 375 cc

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:14

Spannend, maar echt zo de moeite waard! Ben er zo blij mee :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:58

Pin je niet vast op in juli opereren. Ik ben namelijk al veel langer van een heup operatie aan het herstellen dan gedacht.
Neemt iemand anders het dan over?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:52

Dat komt dan de 29e ter sprake, weet ook niet wat voor heup operatie het is

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:30

Waar hebben jullie rekening mee gehouden met het plannen van de operatie? Ik werk 5 dagen in de week (kantoor) en heb een paard. In de winter lijkt me handiger qua geen bikini's enzo, maar paardlief zet ik liever in de zomer stil. In de zomer is het op kantoor ook rustiger. En volgend jaar april ga ik trouwen dus of ik wil het ruim daarvoor of het wordt daarna..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:36

Ik kan niet zomaar 'extra' verlof opnemen op het werk, dus laat het vlak voor mijn geplande zomer vakantie doen zodat ik 3 weken de tijd heb om grotendeels te herstellen en dan is mijn man ook gewoon thuis om oa met de kindjes te helpen. Werk in een kledingwinkel, 35 uur per week en heb aangegeven na mn vakantie aanwezig te zijn, maar rustig aan te doen.
Heb alleen een bijrijdpaard 2 dagen per week, dus die krijgt wel beweging, alhoewel ik het wel jammer vind dan even niet mijn niveau en mate van training door te kunnen pakken
Laatst bijgewerkt door Joanne1987 op 08-04-18 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:37

Ladyson schreef:
Waar hebben jullie rekening mee gehouden met het plannen van de operatie? Ik werk 5 dagen in de week (kantoor) en heb een paard. In de winter lijkt me handiger qua geen bikini's enzo, maar paardlief zet ik liever in de zomer stil. In de zomer is het op kantoor ook rustiger. En volgend jaar april ga ik trouwen dus of ik wil het ruim daarvoor of het wordt daarna..

Ik zat al thuis ivm een burn-out dus ik heb niet gewerkt oid tijdens het herstel, maar als ik het zo hoor is de zomer toch prettiger voor je :j
Dan maar even 6 weken van de zomer zonder bikini :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:56

Heb juist buiten alle vakanties om gepland, zodat er op het werk voldoende vervanging zou zijn (3 weken uit, 3 weken niets heffen).

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:59

Dat gaat bij ons niet, zijn maar met heel klein team. Ik werk maandag tot woensdag, vrijdag en zaterdag. Mijn collega werkt van dinsdag tot zaterdag. Dan hebben we 1 collega die maandag en donderdag werkt en een Weekenshulp voor vrijdag avond en zaterdag
Ik kan dus niet zomaar even nog eens 3 weken weg, voor de zomervakanties rond te krijgen hebben we een vakantie hulp erbij aangenomen

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:58

Ik heb het begin januari gedaan. Heb 2 weken verlof opgenomen. Ik werk ook op kantoor. Had die 2 weken echt wel nodig. Ik heb geen paard maar wel een dochtertje van toen bijna 5 jaar.
Augustus ben ik getrouwd.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:14

ik heb het half december laten doen. daarna 2 weken vakantie. ik werk in het onderwijs en kon het bord dus niet gebruiken, maar grootste probleem zat m in het autorijden. dit ging na 2 weken weer prima.
ik had op dat moment een zoontje van 2, hij kon al best veel zelf. op schoot klimmen ipv tillen bijvoorbeeld.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 18:11

Ik hoef geen rekening te houden met werk of kinderen, maar laat het het liefst buiten de zomer doen omdat genezen tijdens een hittegolf oid niet zo fijn is ivm (meer) zweten enzo. :+

Overigens heb ik vanmorgen de laatste controle gehad na de laatste operatie, alles was goed al moet het litteken nog wat verder genezen/soepeler worden.
Mag in principe in juni/juli voor tepelreconstructie maar om bovengenoemde reden wordt dat wsl september/oktober ong.
Het wordt gedaan met huid vd borst zelf, hieronder een plaatje in link:
https://www.drmelenhorst.nl/files/star_flap.jpg
Er staat niets engs in ofzo (gewoon een voorbeeldplaatje, getekend dus) maar kan me voorstellen dat sommigen het niet heel prettig vinden om naar te kijken. :)
Wanneer dit genezen is gaan ze de tepels en tepelhoven tatoeëren, zodat het natuurgetrouwer gaat lijken.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:55

Thanks voor de reacties! Ik ga weer verder twijfelen :-)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 08:30

Ik ben trouwens laatst op consult geweest maar moet begin juni terug komen ivm dat ik borstvoeding heb gegeven. Moet langere tijd tussen zitten. Daarnaast weet ik niet of ik nu naar hun terug ga of toch ergens heen ga. Nog even over nadenken en nog wat sites bekijken.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 08:58

KletsKoekje schreef:
Ik ben trouwens laatst op consult geweest maar moet begin juni terug komen ivm dat ik borstvoeding heb gegeven. Moet langere tijd tussen zitten. Daarnaast weet ik niet of ik nu naar hun terug ga of toch ergens heen ga. Nog even over nadenken en nog wat sites bekijken.

Waar ben je geweest? En hoezo twijfel je of je daar wel weer heen gaat?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 09:00

Ik ben gisteren voor de eindcontrole geweest.
De arts was super tevreden en mijn littekens zien eruit alsof het al een jaar geleden is, ipv bijna een half jaar *\o/*
Toch fijn om even te horen :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 21:00

Fijn noisy!

IK ben zondag bij dokter Damen op consult geweest en heel fijn gevoel bij, 400 cc dual plane met lift zou het worden
Afspraak kon alleen niet in juli gepland worden ivm zijn vakantie, dus op 13 augustus gezet. Dacht mijn vakantie 2 weken op te kunnen schuiven, kan het maar een week, had me vergist in vakantie van mn collega :(
Nu morgen dus maar bellen en bij andere arts op consult die me wel eind juli zou kunnen helpen
Baal er nogal van

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:17

Niet mogelijk om het evt nog iets later te plannen? Zodat je wel 2 weken vrij hebt? :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:21

Ook lastig helaas... september komen onze najaars collecties weer binnen en is vakantie ook lastig, ook met personeel, hebben er nu ook een vakantie kracht bij aangenomen en mijn man heeft pas weer kerstvakantie na de zomer
Maar ga morgen even overleggen met de kliniek. Ik wilde al bijna gewoon alles door laten gaan en na die week weer gaan werken :+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 00:04

Dat zou ik niet doen :) je hebt echt wel 2 weken nodig minimaal. Ik was na week 1 blij dat ik eindelijk iets beter sliep en minder pijn had. Ik heb geen zwaar lichamelijk werk maar die 2 weken had ik echt wel nodig :) maaaar ik snap je hihi :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 11:38

Verzet naar 23 juli, krijg nu dr gabritz