Jeetje Stef, ik sta te kijken van de droge handen van je model! Lijkt me verschrikkelijk als je goed smeert en het blijft maar droog. Verder vind ik de nagel wel leuk! Ik heb zelf eens zoiets geprobeerd maar dat lukt me echt niet. De kleur die de model heeft gekozen is inderdaad geen mooie kleur voor bij haar, het maakt het allemaal nog lichter zeg maar. Maar dat is natuurlijk haar keuze geweest
Needje, vind het een mooie kleur! En wauw Skessa_ dat is echt een super gave kleur!!
Ik heb zojuist een matte topcoat gevonden van Bluesky, € 9,50 in BTW kost deze. Verzendkosten zijn echter wel € 7,00 dus ik denk dat ik even wacht totdat ik ergens een goedkopere zie qua verzendkosten
Yv_
Geplaatst: 16-05-13 12:50
Invisible dinges Skess!! Hij staat je goed!
Rood I loooooove rood. Moeilijk te combineren? Ik vind het juist de kleur die bijna overal bij past.. Veel beter dan bijv. blauw, roze etc..
Ik heb Girls van OPI, daar ben ik echt verliefd op. En GF van Misa natuurlijk , mijn ultieme rood favorietje . En Smitten natuurlijk, en Ruby Pumps, en en en en...
Dit is die Girls, zo'n heerlijk vrolijk kleurtje!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 16-05-13 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb RP echt maar 2x opgehad . Vind m geweldig hoor, maar pak m nooit.. OMB vind ik ook errug gaaf, maar ben nog steeds benieuwd hoe erg die nou op ehhh ja die ene van de winetrcollectie van Color Club lijkt.. Oja, berry and bright! Smolder is en blijft ook gaaf, maar die ligt er echt dezelfde dag nog af .
Skessa_
Geplaatst: 16-05-13 13:04
Echt??? Mijn flesje is al bijna op de helft
Op swatches lijkt B&B veeeeeeeeel donkerder, maar heb m nooit irl gezien, dus weet t niet.
Jup I Know, maar kon zo snel niemand anders vinden die ze allebei heeft
Anyway, de omschrijvingen zijn ook totaal anders.
Color Club Berry and Bright. This is a cool-toned medium red with a near-foil-looking glass fleck finish. This is the kind of red that glows on your nails. The glass fleck particles shine through the jelly-like red base and give it a subtle color shift and intense luminosity.
OMB! Another pleasant surprise. Very different from the promo pics. This is an amazing fiery, duochromey glass fleck red. My pictures don't do it justice. The main duochrome colors are orange and pink, weird contrast between cool and warm in this polish. See this one in real life if you get a chance.