Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:44

zooo heerlijk uitzweten nu!
Ik ben weer door dag 3 heen gekomen. :D trots op mijzelf!!!
Heb trouwens een vriendin ook aangespoord en die is nu ook bezig, ben benieuwd!

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:44

Gelukkig kan ik nog wel rijden alleen dan wel bij jessica(mijn nichtje) die 5 huizen verderop woont haha.
Maar normaal deed ik ook aan hardlopen enz en dit is dan toch stuk fijner om 's avonds thuis te doen idd.
Hoe ging het bij jou ? :D

_Priscilla

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:45

Goed bezig mieke_cunna !

Puchje

Ik vind bleekselderij wel echt lekker, maar daar zijn de meningen geloof ik over verdeeld :+

Van mijn opa heb ik een heel lekker recept gehad:
Bleekselderij kort koken en dan in een overschaal.
Kaas eroverheen en dan 20 minuten bakken/grillen.

Super lekkere combi :~
Laatst bijgewerkt door Puchje op 16-01-13 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

MoonWencke

Linni_ schreef:
Hier nog een ex-roker. Van mijn 16e tot mijn 24e fulltime gerookt, nu zo'n 2 jaar gestopt en zal er echt nooit meer aan beginnen. Pas als je niet meer rookt ruik je goed hoe erg het stinkt, bah!
Ja, dat is inderdaad best wel erg af en toe! Ik hoop zo'n neus dat als er een gast de receptie binnenkomt, ik gelijk al ruik dat ie gerookt heeft. En dan hebben we het over een afstand van zo'n 8 meter :=

SAKKIA schreef:
Wilde gaan shredden en badmintonnen, maar mijn kleine kat is weg. Loop al uren te zoeken en te roepen! En dan nu dus dikke tranen! Voel me zo machteloos!
Hoop dat hij/zij toch vanzelf weer terug komt :(:)

sannx94 schreef:
Ik zit me net af te vragen.. Wat kun je met de shred het beste eten? :Y)
ik heb namelijk net lasagna gegeten, maar pasta is veel koolhydraten.. Maar als je spier-opbouw wilt moet je wel pasta eten? Verder eet ik veel yoghurt en fruit. Best eenzijdig.. Lust niet zo veel.. Iemand die hier veel verstand van heeft en mij wilt helpen? Eventueel via PB? *\o/*
Ik meende iets gehoord te hebben van dat je pasta-gerechten goed voor het sporten kunt eten, omdat je daar sneller energie van krijgt, of zoiets? Vast iemand die daar het juiste antwoord op kan geven :j

Heleen_B schreef:
Zet nu alle handige websites en recepten die voorbij komen in een apart bestand, dan hoef ik niet elke keer terug te zoeken :D
Die kunnen we dan mooi gebruiken voor het volgende topic! :D (al gaat dat nog wel even duren, want we mochten nu 200 pagina's dacht ik)

Remember schreef:
Volgens mij ben ik echt 1 van de weinigen die het niet in combinatie met aangepast eten doet? Ik eet 'gewoon', ...
Nou, als ik zie wat jij opnoemt, ben je volgens mij ook nog best goed bezig hoor :P Ik pas mijn eten niet echt aan, al probeer ik het wel wat te verbeteren.

@Miekelien; Zo te zien dus ook al goed bezig! Leuk dat je je nu ook in het topic hebt gemeld!

@arabella2000; Balen dat het niet allemaal zo loopt, als dat je zou willen zeg! Maar wel goed dat je bezig blijft *D Succes daarmee!

@Elise95; Super dat je ook bent begonnen, maar ik zou wel aanraden om het programma ook 30 dagen achter elkaar te doen :) Als het goed is, moet dat alleen maar goed doen!

Elise95

_Priscilla schreef:
Gelukkig kan ik nog wel rijden alleen dan wel bij jessica(mijn nichtje) die 5 huizen verderop woont haha.
Maar normaal deed ik ook aan hardlopen enz en dit is dan toch stuk fijner om 's avonds thuis te doen idd.
Hoe ging het bij jou ? :D

Ja ging best fijn :) Voel nu wel een klein beetje mijn bovenbenen.

Waar zit jij nu?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:46

Remember

Bleekselderij vind ik echt echt echt vies, veel te uitgesproken smaak! Maar mijn vriend knaagt zo een stengel op hoor, heb ze wel eens mee gegeven als lunch met met een klein beetje sandwich spread in het geultje :j

_Priscilla

Ik heb zelf ook nog nooit bleekselderij gehad , maar zie idd heel veel mensen op internet/tumblr enz het als snack eten. Heb geen idee hoe het smaakt eigenlijk :P keertje proberen dus !

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:47

Juk ik vind het vies, bleekselderij! := Dan knaag ik veel liever op een stuk komkommer :D

LisErm94

Zo dag 14 zit erop, ging wel redelijk buitenom dan ik bij de oefeningen in plankhoudig en springoefingen pijn krijg in mijn linkerschouder maar zal wel weer weggaan en hopelijk voor morgen :P
Na de shred nog cardio gedaan maar dat ga ik verlagen naar 3 keer in de week want is niet vol te houden langs alles.

Voor mijn lunch maak ik of zelf sla of als ik weinig tijd heb gooi ik vanalles (augurken, uitjes, worteltjes, druiven enz) in een bakje en eet ik dat lekker op.
Iedereen kijkt me dan altijd wel raar aan want ze snappen niet dat ik augurken en uitjes bij ander fruit gooi :P

Goedbezig trouwens iedereen! :)
Bij sommige vliegen de centimeters er letterlijk af :P

_Priscilla

Elise95 schreef:
Ja ging best fijn :) Voel nu wel een klein beetje mijn bovenbenen.

Waar zit jij nu?

pas op dag 1 ook haha :P
Ik deed altijd al blogilates videos en nu doe ik tijdje dit , is wel leuk keertje wat anders.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:48

Bleekselderij at ik op de basissschool al als snack :')
Ik vind het wel lekker!

Binnenkort jarig, dan ga ik ook gezonde hapjes serveren!
Komkommer, wortel, bleekselderij, dipsausje erbij :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:49

Wel even de harde draden aan de buitenkant eraf trekken met een mesje, net alsof je een boon haart ;) . Ondanks dat ik het zo niet te eten vind gebruik ik wel bleekselderij in sauzen/soep etc :j

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:49

Ik vind vaak die gezonde snacks nog lekkerder ook dan chips ofzo, maarja gemak zucht van de mens op verjaardagen he :P

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:52

Ik eet ook niet anders dan anders :n... Net lekker een bakje chipjes leeg gegeten. :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:56

Zo, ik heb de Tumblr van Raponsje als bureaublad achtergrond ingesteld :D
Kan er uuuuren naar kijken en allemaal lekkere en gezonde recepten bedenken *\o/*

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:57

Het schijnt dat je door selderij te eten meer calorieën verbrand dan dat je binnen krijgt *D
Omdat t zo veel energie kost om te verwerken/verteren

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 22:58

Artisjokharten helpen ook bij de vetverbranding toch? Daar was zo'n Tellsell reclame van! :P

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:00

Hmmm bleekselderij is lekker!

Ik weet nog 2 lekkere receptjes voor lunch:

Nr 1: bakje huttenkase, eitje koken, eitje 'prakken' en mengen met de huttenkase. Paar augurkjes heel fijn snijden en ook door de huttenkase en ei mengen. Dan op smaak maken met een beetje peper, zout en paprikapoeder. Super gezond en heel lekker op een boterham!

Nr 2: broodje besmeren met een klein beetje halvanaise of yogonaise. Plakje rookvlees erop, avocado in plakjes snijden en erop. En klein beetje peper en zout erop en klaar!

:D

Twaalf

Ik vraag me echt af hoe artisjokken smaken :o?

Puchje

Beetje zoals avocado, maar dan zouter en minder cremig.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:02

En hoe smaakt avocado dan? :P

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:03

Ik neem een lekker bakje yoghurt met gele kiwi :Y)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:03

Niet zo lekker, als je het mij vraagt... :D Maar daarover verschillen de meningen vast.

Wat betreft bleekselderij: superlekker door salade, maar ik eet het niet zo op.
Heb net een kiwi gegeten en heb stiekem nog wel zin in wat lekkers, maar dan worden het weer slechte dingen dus ik ga proberen om me te beheersen. :+