Ik ben weer door dag 3 heen gekomen.

Heb trouwens een vriendin ook aangespoord en die is nu ook bezig, ben benieuwd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linni_ schreef:Ja, dat is inderdaad best wel erg af en toe! Ik hoop zo'n neus dat als er een gast de receptie binnenkomt, ik gelijk al ruik dat ie gerookt heeft. En dan hebben we het over een afstand van zo'n 8 meterHier nog een ex-roker. Van mijn 16e tot mijn 24e fulltime gerookt, nu zo'n 2 jaar gestopt en zal er echt nooit meer aan beginnen. Pas als je niet meer rookt ruik je goed hoe erg het stinkt, bah!
SAKKIA schreef:Hoop dat hij/zij toch vanzelf weer terug komtWilde gaan shredden en badmintonnen, maar mijn kleine kat is weg. Loop al uren te zoeken en te roepen! En dan nu dus dikke tranen! Voel me zo machteloos!
sannx94 schreef:Ik meende iets gehoord te hebben van dat je pasta-gerechten goed voor het sporten kunt eten, omdat je daar sneller energie van krijgt, of zoiets? Vast iemand die daar het juiste antwoord op kan gevenIk zit me net af te vragen.. Wat kun je met de shred het beste eten?![]()
ik heb namelijk net lasagna gegeten, maar pasta is veel koolhydraten.. Maar als je spier-opbouw wilt moet je wel pasta eten? Verder eet ik veel yoghurt en fruit. Best eenzijdig.. Lust niet zo veel.. Iemand die hier veel verstand van heeft en mij wilt helpen? Eventueel via PB?
Heleen_B schreef:Die kunnen we dan mooi gebruiken voor het volgende topic!Zet nu alle handige websites en recepten die voorbij komen in een apart bestand, dan hoef ik niet elke keer terug te zoeken
Remember schreef:Nou, als ik zie wat jij opnoemt, ben je volgens mij ook nog best goed bezig hoorVolgens mij ben ik echt 1 van de weinigen die het niet in combinatie met aangepast eten doet? Ik eet 'gewoon', ...
_Priscilla schreef:Gelukkig kan ik nog wel rijden alleen dan wel bij jessica(mijn nichtje) die 5 huizen verderop woont haha.
Maar normaal deed ik ook aan hardlopen enz en dit is dan toch stuk fijner om 's avonds thuis te doen idd.
Hoe ging het bij jou ?
Talisa schreef:Hier staan veel voorbeelden van gezonde lunches![]()
http://www.tumblr.com/tagged/healthy%20lunch en http://www.tumblr.com/tagged/lunch%20ideas