Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Killyenn schreef:Lijstje ging toch prima?Nouja prima, stuur zo wel een PB.
Ik ga zo naar de gym en dan vanavond de shred doenIk ben drie weken niet op de loopband geweest dus ik ben benieuwd of ik nog een beetje door kan rennen
Rebel_Jits schreef:Ik ga alleen voor en na meten/foto's maken. Denk niet dat er tussentijds veel zal veranderen. Plus dat ik zo'n groter verschil leuker vind om te zien
Linni_ schreef:Rebel_Jits schreef:Ik ga alleen voor en na meten/foto's maken. Denk niet dat er tussentijds veel zal veranderen. Plus dat ik zo'n groter verschil leuker vind om te zien
Precies, ik ben bang dat wanneer ik tussendoor foto's ga maken er weinig/geen verschil te zien is, en dat werkt demotiverend waarschijnlijk!
s1993 schreef:Phor staat ook niet op het lijstje, die is ook al een hele tijd bezig
Ik heb ook niet gemeten en geen foto maar vind ik ook niet zo heel belangrijk voor mij
Rebel_Jits schreef:Kan iemand me even schoppen? Kan de puf niet vinden om me om te kleden en aan de slag te gaan
SAKKIA schreef:Foto's heb ik nog niet gemaakt want wij hebben daar niet echt een geschikte spiegel voor (lees hele oude badkamer en nergens anders nog een spiegel moeten alles nog ophangen na verhuizing)