Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orlys_dream schreef:Oreo schreef:Ik wil je helemaal niks opdringen ofzo, maar jen je de stichting haarwensen? (http://www.haarwensen.nl)
Misschien is dat een optie, dan maakt jouw probleem tóch iemand anders wat minder verdrietig misschien.
daarom de vlecht van 25 cm, dus
. Maar ik had mijn haar niet meer nodig . . .
LiVetime schreef:Wat een lieve reacties weer. Dankjullie!!
Ik heb inderdaad alles op papiertje geschreven wat ik wil vragen. Moet om 14:00 uur in het ziekenhuis zijn vandaag. Vannacht slaap ik lekker op stal.
Ga na het ziekenhuisbezoek eerst even langs mijn huis, om dingen mee te nemen die ik in mijn nieuwe slaapkamer op stal wil zetten.
Ik ben écht gezegend met zóveel lieve mensen om mij heen die me willen helpen. Blijf sprakeloos.
LiVetime schreef:Wat een lieve reacties weer. Dankjullie!!
Ik heb inderdaad alles op papiertje geschreven wat ik wil vragen. Moet om 14:00 uur in het ziekenhuis zijn vandaag. Vannacht slaap ik lekker op stal.
Ga na het ziekenhuisbezoek eerst even langs mijn huis, om dingen mee te nemen die ik in mijn nieuwe slaapkamer op stal wil zetten.
Ik ben écht gezegend met zóveel lieve mensen om mij heen die me willen helpen. Blijf sprakeloos.
RM94 schreef:Esther wat een verschrikkelijk verhaal maar heb nu alles gelezen en als iemand dit kan ben jij het.
hele dikke knuffel en hopelijk gaat het snel beter met je. Ik heb helaas mijn mama vorig jaar verloren aan borstkanker (niet schrikken mijn mama was ook al ouder hoor en nog vele jaren "gezond" met haar kanker geleefd - ik ben helaas ook geen 20 meer) en als ik een ding van haar geleerd heb is het beste wat je kan doen eerst de dingen die je graag wil doen en als er dan nog energie is dan andere dingen.
hele dikke knuffel en geniet van alle warmte die mensen je willen geven xx