In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:23

.
Laatst bijgewerkt door tyleysmiley op 03-09-24 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:27

Succes vandaag ts, hou je taai!

_Dingetje_

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:32

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis :(:)
Hopelijk hebben ze er iets voor wat je van de jeuk af helpt :j

Wat een mooi gebaar van de staleigenaresse om je een eigen plekje te geven op stal, als het dan even wat moeilijker gaat, dan kun je misschien toch een beetje afleiding en ontspanning vinden op je plekje, vlakbij je paard. Vond het heel ontroerend om te lezen dat ze dit voor je doet. Ook zij verdient een +:)+ en jij ook, voor je doorzettingskracht :(:)

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:37

orlys_dream schreef:
Oreo schreef:
Ik wil je helemaal niks opdringen ofzo, maar jen je de stichting haarwensen? (http://www.haarwensen.nl)
Misschien is dat een optie, dan maakt jouw probleem tóch iemand anders wat minder verdrietig misschien.

:) daarom de vlecht van 25 cm, dus :D . Maar ik had mijn haar niet meer nodig . . .

Ja, ik bedoelde eigenlijk om er een ziek kind mee te kunnen helpen, maar zie nu inderdaad dat je het ook voor jezelf kunt gebruiken.

bokker88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:56

Wauw wat een mooi uitzicht heb je daar!
Super om te horen dat je zulke lieve mensen om je heen hebt <3
Heel veel sterkte en succes vandaag in het ziekenhuis, hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid en daardoor wat rust voor jezelf. (en een oplossing voor de bijwerkingen!)

Ik hoop dat je ondanks alles kunt genieten van de mooie dingen om je heen, en dat je je kunt focussen op het doel, weer helemaal beter worden! (maar als ik het zo lees heb je een instelling die ik alleen maar kan bewonderen _/-\o_ )

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:21

wat fijn van je staleigenaresse! Veel succes vandaag! :(:)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 12:50

Wat een lieve reacties weer. Dankjullie!!

Ik heb inderdaad alles op papiertje geschreven wat ik wil vragen. Moet om 14:00 uur in het ziekenhuis zijn vandaag. Vannacht slaap ik lekker op stal.
Ga na het ziekenhuisbezoek eerst even langs mijn huis, om dingen mee te nemen die ik in mijn nieuwe slaapkamer op stal wil zetten.
Ik ben écht gezegend met zóveel lieve mensen om mij heen die me willen helpen. Blijf sprakeloos.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:52

Super, en je hebt echt een fantastisch plekje daar bij je paard (jaloers :D )

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:01

LiVetime schreef:

Ik heb inderdaad alles op papiertje geschreven wat ik wil vragen. Moet om 14:00 uur in het ziekenhuis zijn vandaag. Vannacht slaap ik lekker op stal.
Ga na het ziekenhuisbezoek eerst even langs mijn huis, om dingen mee te nemen die ik in mijn nieuwe slaapkamer op stal wil zetten.
Ik ben écht gezegend met zóveel lieve mensen om mij heen die me willen helpen. Blijf sprakeloos.

Fijn dat je dat waardeert, maar dat dat nu zo is heb je écht zelf opgebouwd en verdiend.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:07

Heel veel succes zometeen in het ziekenhuis! Jij zal wel lekker slapen vannacht, lekker hoor! Geniet ervan! :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:08

Precies Oreo :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:15

heel veel sterkte vandaag. :(:)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:17

Heb ook stilletjes meegelezen.

Veel succes vanmiddag in het ziekenhuis! En dan vannacht lekker slapen en wakker worden bij een prachtig uitzicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:27

Succes straks! En wie goed doet, goed ontmoet. :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:29

Afbeelding

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 13:41

Succes straks in het ziekenhuis Essie!

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 14:11

LiVetime schreef:

Like :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:35

Heel veel succes op dit moment! Heerlijk dat je op stal hebt geslapen, is het goed bevallen?
Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 15:54

heel veel succes op dit moment, ik denk dat je er nog wel bent.
wat super lief van je staleigenaresse, zo is het toch weer wat makkelijker voor je!
hoe was het in het ziekenhuis?

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:17

Esther wat een verschrikkelijk verhaal maar heb nu alles gelezen en als iemand dit kan ben jij het.
hele dikke knuffel en hopelijk gaat het snel beter met je. Ik heb helaas mijn mama vorig jaar verloren aan borstkanker (niet schrikken mijn mama was ook al ouder hoor en nog vele jaren "gezond" met haar kanker geleefd - ik ben helaas ook geen 20 meer :)) ) en als ik een ding van haar geleerd heb is het beste wat je kan doen eerst de dingen die je graag wil doen en als er dan nog energie is dan andere dingen.

hele dikke knuffel en geniet van alle warmte die mensen je willen geven xx

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:44

Hopelijk is het allemaal goed gegaan in het ziekenhuis en hebben ze al je vragen naar tevredenheid kunnen beantwoorden. Ik reageer niet zoveel, maar lees wel mee. Zoveel lieve woorden van iedereen dat ik niet altijd weet of ik daar nog wel iets aan kan toevoegen.

Hoe dan ook, echt een toffe kamer heb je gekregen! Het uitzicht en de plek zal je vast goed doen.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 16:59

Ben weer terug uit het ziekenhuis.
Zal met positief punt beginnen: Heb veel te heftig gereageerd op de medicatie van de 1e kuur. Verpleegster schrok daarvan. Zo ziek als ik ben geweest mag niet. Dus alle medicatie gaat bijgesteld worden.
Het overgeven, maag compleet van slag, alles onder de blaasjes, pijnlijke slokdarm, mond vol slijm, gehemelte als schuurpapier e.d. wil allemaal zeggen dat mijn slijmvliezen overgevoelig reageren op de medicatie die ik heb gehad.

Negatief dingetje tot dusver: Heb te weinig witte bloedlichaampjes, waardoor ik nu heel vatbaar ben voor griep. Zoals het nu is mag ik niet aan de 2e kuur beginnen.
2e kuur begint over 1,5 week. Dan moet ik aangesterkt zijn en witte bloedlichaampjes moeten dan bijgetrokken zijn. Dag voor de kuur moet ik weer bloed af laten nemen en wil de arts mij zien.
Hij zal dan bepalen of ik aan de volgende kuur mag beginnen en welke nieuwe medicatie ik zal krijgen.
Krijg sws voor de volgende kuren een maagbeschermer.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:01

Pff sterkte meid.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 17:02

RM94 schreef:
Esther wat een verschrikkelijk verhaal maar heb nu alles gelezen en als iemand dit kan ben jij het.
hele dikke knuffel en hopelijk gaat het snel beter met je. Ik heb helaas mijn mama vorig jaar verloren aan borstkanker (niet schrikken mijn mama was ook al ouder hoor en nog vele jaren "gezond" met haar kanker geleefd - ik ben helaas ook geen 20 meer :)) ) en als ik een ding van haar geleerd heb is het beste wat je kan doen eerst de dingen die je graag wil doen en als er dan nog energie is dan andere dingen.

hele dikke knuffel en geniet van alle warmte die mensen je willen geven xx

Heftig joh.. jeetje.. :(:)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 17:08

Mag ik vragen wat de reden is dat je de eerste keer geen maagbeschermer heb gekregen?