Hoe bevalt het jullie?
En hoeveel kilo's moeten jullie kwijt in totaal?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Zodat je weet dat je iets gedaan hebt. Daarna mag het snel weer over zijn...
shame on me.
.
.
Het is de bedoeling dat ik dit dieet mijn leven lang vol ga houden. Dus zo af en toe mag ik best wat lekkers van mezelf.
, ik hoop dat dit mijn nieuwe verslaving wordt
). Ik loop 3 keer in de week ongeveer 45 tot 60 min. Ik rijd 3 keer per week paard, en heb een baan waarbij ik niet hele dagen stil zit. Bovendien fiets ik elke dag naar mijn werk (ik ben er binnen 10 min. maar toch, alle kleine beetjes helpen)
.
. Het afvallen gaat na verloop van de tijd steeds minder snel. Hoewel dat niet mijn hoofddoel was/is, speelt dat toch wel mee. Vandaar dat ik hoop via dit topic weer een stok achter de deur te houden om deze manier van leven vol te houden. 
Heb je overwicht of wil je een paar kilo's kwijt? Of zit je op een goed/gezond gewicht waardoor je misschien blijft hangen op je huidige gewicht?
Ik drink sowieso veel water/thee, maar ben gewoon benieuwd
Dais_ schreef:Aaah ik ben zo jaloers op al jullie spierpijn... Van ellende ben ik maar weer een taart gaan bakken (alleen bakken, niet opeten!..zelfkwelling..) Ik heb 18 eieren aan de datum liggen. Hebben jullie nog tips wat ik er mee kan doen/maken?
Julia, goed bezig geweest en naar de sportschool geweest. Wat is X-CO?
Uppojono, succes bij de huisarts. Je hebt misschien wel op je voeding gelet, maar hoe was het met beweging?
Marquez, wat jij doet klinkt goed hoorHeb je overwicht of wil je een paar kilo's kwijt? Of zit je op een goed/gezond gewicht waardoor je misschien blijft hangen op je huidige gewicht?
Amaris, groot kans dat dat vocht is ja. En agh die ene oliebol... hoeveel punten is die eigenlijk?
Hitime, wat doet water drinken voor spierpijn? Voor het eerst dat ik dat hoorIk drink sowieso veel water/thee, maar ben gewoon benieuwd
![]()
Mi_Amore, veel succes met die laatste paar kilo's. Wat ben jij al een hoop kwijt zeg!
. Ik zou al heel gelukkig zijn als ik nu nog 10 kilo kwijt raak. Maar ik wil voor mezelf geen grote doelen stellen, want dan mislukt dat toch. Dus voorlopig is mijn doel; dit leefpatroon volhouden
en als ik dan afval is dat heel erg mooi.