ADD - ik word er zo MOE van!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:30

Dees90 schreef:
Uhm ja ik vind het allemaal best troep eigenlijk... wil niemand kwetsen hoor!
En door dingen uit het verleden wil ik het niet.. druist tegen mijn principes in..
Ik hoop dat therapie en praten mij kan helpen..

Ja dat kan zeker! Als je daar tijd en moeite in steekt kan het een oplossing voor de lange termijn zijn, ipv een quick fix die het alleen maar onderdrukt.

Ik denk dat ik je heel goed begrijp, ik heb jaren achter de rug met verslavings problemen, nu beter bekend als "zelfmedicatie". Daardoor ook een redelijke afkeer van medicatie zoals ritalin. Maar ik heb het wel geprobeerd maar het was niets voor mij, de nadelen scoorden hoger dan de voordelen.

Sammyy

Re: ADD - ik word er zo MOE van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:36

Heel begrijpelijk dat je daar tegen aan loopt! Maar mij lijkt, dat er ook op het alternatieve vlak nog wel een en ander te vinden is, mochten de therapie ed niet helpen? Wel een goed uitgangspunt hoor, om niet zomaar alles in je lijf te stoppen, maar het eerst op eigen kracht te proberen :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:58

Peppertree schreef:
Wat wil je dan? MBO of HBO?

Het was de bedoeling HBO, maar het word nu toch MBO.

Sammyy schreef:
Als je volledig zelf kunt kiezen en de opleiding ook zelf zou moeten betalen ed ( of anders dat je ouders daar niet moeilijk over zouden doen zeg maar ) zou ik denk ik voor de hippische opleiding gaan doen. Je kunt imo nooit voorspellen waar over 4 of 5 jaar veel werk in te vinden is. En het zijn misschien niet de best betaalde baantjes, maar er is altijd wel werk te vinden in de paarden sector lijkt me. Al is het maar als zelfstandige om paarden voor 3en te rijden enz.

Maar goed, ik heb me er niet op ingelezen, niet nagekeken hoe veel werk waar te vinden is, dit is puur uit mijn eigen mening :o

[..]

Ja, zo denk ik er ook wel over. :j

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:00

rensiepensie schreef:
Dees90 schreef:
Uhm ja ik vind het allemaal best troep eigenlijk... wil niemand kwetsen hoor!
En door dingen uit het verleden wil ik het niet.. druist tegen mijn principes in..
Ik hoop dat therapie en praten mij kan helpen..

Ja dat kan zeker! Als je daar tijd en moeite in steekt kan het een oplossing voor de lange termijn zijn, ipv een quick fix die het alleen maar onderdrukt.

Ik denk dat ik je heel goed begrijp, ik heb jaren achter de rug met verslavings problemen, nu beter bekend als "zelfmedicatie". Daardoor ook een redelijke afkeer van medicatie zoals ritalin. Maar ik heb het wel geprobeerd maar het was niets voor mij, de nadelen scoorden hoger dan de voordelen.

Klopt, bij mij ook. Het gaat nu redelijk zonder medicatie, maar het blijft moeilijk om jezelf te structureren en oplossingen voor je problemen te vinden.
Maar met hulp kom je al een heel eind. :j

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:50

Hallo, wat gaan jullie hard! Heb ongeveer alles gelezen en weinig onthouden :)

Ik heb tentamenweek, donderdag en vrijdag tentamen en een groot paper schrijven. Wat. Een. Hell :') '
Ik merk wel verschil met ritalin, mijn dosering was erg hoog en kreeg waarschijnlijk daardoor ongelooflijke hoofdpijn regelmatig, dus heb m wat naar beneden gehaald, die stomme psychiater kan de pot op met d'r mega dosering! Ik vergeet medicatie regelmatig, en dat merk ik ook echt. Maar die medicatie zorgt er (helaas) niet voor dat ik ineens structuur en concentratie en motivatie en sociale skills etc heb. Dus wat dat betreft blijft die medicatie gewoon een hulpmiddel, het helpt mij mezelf te ordenen en iets meer rust te vinden.

LTO3 (?) Echt nog nooit van gehoord. Klinkt als dat ene liedje.. 'Nice legs, Daisy Dukes, make a man go Whoo Whoo (fluitend)' --> 3oh!3 - Starstrukk <-- Die dus haha.

En hippische opleiding.. Lijkt me echt heerlijk. Heb het ook niet gedaan ivm kansen op een baan. Studeer nu aan universiteit, maar ook daar weet je echt niet zeker of je snel een goede baan vindt na je studie, het is allemaal lastig te voorspellen!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 00:57

mij vraag is om dat ik van die enge gedachtes had , ja had heel af en toe schiet er wel eens een binnen. Vraag ik mij af of lto3 wel dat kan doen van mij wat ik zoek, mede omdat ritalin niets voor mij was. ik slik nu seroquel en citalopram maar door verdikt slijm en long problemen is dit eigenlijk wel irritant dat verdikte slijm vertaaing eigenlijk komt door de citalopram maar heb nu ook last van astmatische bronchites wat erger word en vastgezitten als ik niet puf de oranje schijf

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:42

vandaag dossier ophalen bij oude HA en naar nieuwe HA brengen, kan ik eindelijk een afspraak maken voor concerta en mijn knie en voor mirena...loop ik pas sinds begin dit jaar mee... echt af en toe word ik zo moe van mezelf :+

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:07

Mijn zoon heeft het ook, herkenbaar jullie verhalen... Ook bij psycholoog geweest, Ritalin gehad maar het hielp niet echt, en hij viel er enorm van af, want hij at haast niet meer..
Niet handig voor een jochie die ook nog enorm moet groeien en niet veel vet op zijn lijf heeft..

Toen zijn we bij een georganiseerde avond van onze chiroprakticter geweest.. Zij stellen dat aandoeningen meestal een gevolg zijn van het niet goed ontwikkelen van de hersenen.
Uitgebreid getest (zoveelste keer) en toen begon de therapie, beweging van bewust bepaalde handelingen.
In het geval van mijn zoon was bv de linkerhersenhelft overontwikkeld maar de rechter minder.
Dus oefeningen doen en nu een half jaar later is er een verbluffende positieve ontwikkeling gaande..
Het is niet zo dat je van dag een het meteen zien..
Maar ondanks dat hij een puber was en die duffe oefeningen trouw moest doen (wij hadden een bepaalde tijd per dag in gecalculeerd, na het eten tien minuten elke dag en daar stonden WIJ op en hielden dat in de gaten, want anders vergat hij het weer) zie je nu een duidelijke verbetering, planniing gaat beter, huiswerk gaat beter alles gaat gestructureerd beter...
Zijn nog wel eens kleine terugvallen, bv na vakantie.. moeite om op gang te komen, duurt een week (wij zitten er bovenop) en dan zit hij weer in zijn ritme en gaat het weer ok..

Alle veranderingen zijn bovendien blijvend, want de hersenen worden gestimuleerd om te groeien en te ontwikkelen, en gebeurt dat ook eenmaal zal het niet meer terug gaan naar het oude niveau..

Ik wil geen reklame maken voor de chiropratie, want het gaat om het programma dat zoveel goed doet.. Inmiddels helpen ze zo vreselijk veel mensen hiermee.. Kinderen met ADD ADHD pddNOS mensen met dyslectie evenwichtstoornissen en ga zo maar door..
Lezing TED-centers: doorgrond de hersenen, begrijp leer- en gedragsproblemen
Deze laatste staat bij hun op de website en kun je zo googlen om wat meer te weten te komen..
Het kost in deze wel wat tijd, en als ouders hebben wij ook veel werk moeten verzetten maar de verandering is er wel!

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:11

Schoonloeders zijn stom :(:)

En opleiding binnen de paarden zou ik niet doen :n helemaal niet op mbo niveau :n
Dan kun je even hard gezegd je geld beter in de sloot gooien en een paar jaar vakantie gaan vieren.

Je ouders hebben dus in dit geval gelijk :j feit is natuurlijk dat het geweldig leuk is, maar de realiteit is anders... Kans dat je werk vind is minimimimaal en vind je werk dan verdien je erg slecht (zo slecht dat je jezelf niet kunt onderhouden, denk aan huur, gas, water, licht, eten etc voor een auto en telefoon/internet zul je geen geld hebben, je zult geld te kort komen)

Om inderdaad nog maar niet te spreken van de werktijden en dagen (hoeveelheid en dan er achterkomen hoe hard en veel je werkt en hoe weinig je verdiend)
Geloof me dan is de motivatie na een tijdje ver te zoeken ;)

Waarom ga je niet ipv een hele opleiding een leuke cursus op paardengebied doen en zoek je voor je studie iets uit met meer kans op een (beter betaalde) baan ?
Er zijn vast andere dingen die je (ook) aanspreken ? :)

Om even in te haken op de medicatie in de partyscene...
Mensen die geen ad(h)d hebben maken in hun hersenen een stofje aan die mensen MET ad(h)d niet of te weinig aanmaken (dopamine)
Wanneer mensen ZONDER ad(h)d Ritalin innemen, hebben ze dus een speedeffect.
Mensen MET ad(d)d hebben dit niet, die functioneren door dat Ritalin hun tekort aanvult beter, deze mensen zullen dus niet "hard" gaan zoals dat in de partysceen genoemd word, maar hun tekort word aangevuld zodat alles (weer) "normaal" gaat functioneren.

Vergelijk het inderdaad als iemand ZONDER suikerziekte die insuline gaat spuiten, die word ziek, terwijl iemand MET suikerziekte er "beter" door word ;)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:14

Sammyy schreef:
Heel begrijpelijk dat je daar tegen aan loopt! Maar mij lijkt, dat er ook op het alternatieve vlak nog wel een en ander te vinden is, mochten de therapie ed niet helpen? Wel een goed uitgangspunt hoor, om niet zomaar alles in je lijf te stoppen, maar het eerst op eigen kracht te proberen :D

Is ook zo.
Ik heb zo nu LTO3 en ik heb ook heel veel baat bij bach bloesem.
Kan daar echt een hoop mee qua rommel in mijn hoofd, of emotionele schommelingen en problemen.
Nu bij de LTO3 ook, verandering wat onzekerheid meebrengt wat maakt dat ik dan van het padje af raak.
Hiermee kan in dat heel goed opvangen, maar dat moet je wel beheersen of een therapeut voor inschakelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:37

Prima uitleg Melanie :)

Ik ben zojuist weer bij de apotheek geweest... Twaaaaaalf doosjes. Bweeh.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:41

Leuk he Nouks, ik kreeg ook altijd zoveel als ik naar de apotheek ging. :7

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:28

Dat weet ik, maar goed ik heb gewoon genoeg meegemaakt met drugs, bepaalde medicatie e.d.
Het blijft voor mij dezelfde troep als amfetamines en cocaïne, alleen werkt het bij een AD(H)D-er anders. (zitten ook tot op zekere hoogte zelfde stoffen in)
Een AD(h)D-er reageert 9/10x ook niet zoals het 'hoort' op cocaïne en amfetamines.

Ik sta er nog niet voor open iig, veroordeel niemand die het wel doet, maar ik hoop dat ik met praten/therapie ook iets bereik.
Ipv de rest van mijn leven bijvoorbeeld afhankelijk blijven van zulke medicatie.

Ik ben sowieso al niet van de medicijnen e.d. of het moet levensbedreigend zijn of ik kan niet meer functioneren van de hoofdpijn.

melaniepk schreef:
Mensen die geen ad(h)d hebben maken in hun hersenen een stofje aan die mensen MET ad(h)d niet of te weinig aanmaken (dopamine)
Mensen MET ad(d)d hebben dit niet, die functioneren door dat Ritalin hun tekort aanvult beter, deze mensen zullen dus niet "hard" gaan zoals dat in de partysceen genoemd word, maar hun tekort word aangevuld zodat alles (weer) "normaal" gaat functioneren.

Vergelijk het inderdaad als iemand ZONDER suikerziekte die insuline gaat spuiten, die word ziek, terwijl iemand MET suikerziekte er "beter" door word ;)

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:31

Ik vind het ook niet wat, o.a. om dezelfde reden als hierboven.

Homeopatisch daarentegen sta ik wel voor open. Morgen krijg ik die LTO3, had ff gemaild.

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:38

Ik kan nog niet echt veel op internet vinden over LTO3, over de effecten en resultaten ervan..

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:03

Ervaring leert :D

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:59

Nee, ik snap niet zo goed waarom Dees90.
Zullen wel weer teveel mensen hangen aan het wetenschappelijk onderzoek verhaal.
Vooral lekker met je ritalin/add klachten blijven lopen en goed vasthouden aan het feit dat je een onderzoek wil zien.. Knapt een mens van op.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:03

melaniepk schreef:
Schoonloeders zijn stom :(:)

En opleiding binnen de paarden zou ik niet doen :n helemaal niet op mbo niveau :n
Dan kun je even hard gezegd je geld beter in de sloot gooien en een paar jaar vakantie gaan vieren.

Je ouders hebben dus in dit geval gelijk :j feit is natuurlijk dat het geweldig leuk is, maar de realiteit is anders... Kans dat je werk vind is minimimimaal en vind je werk dan verdien je erg slecht (zo slecht dat je jezelf niet kunt onderhouden, denk aan huur, gas, water, licht, eten etc voor een auto en telefoon/internet zul je geen geld hebben, je zult geld te kort komen)

Om inderdaad nog maar niet te spreken van de werktijden en dagen (hoeveelheid en dan er achterkomen hoe hard en veel je werkt en hoe weinig je verdiend)
Geloof me dan is de motivatie na een tijdje ver te zoeken ;)

Waarom ga je niet ipv een hele opleiding een leuke cursus op paardengebied doen en zoek je voor je studie iets uit met meer kans op een (beter betaalde) baan ?
Er zijn vast andere dingen die je (ook) aanspreken ? :)

Ja maar iemand met ADHD is verslavingsgevoelig... En hoe je het ook went of keert, of je het nu doet om hard te gaan, of kalm te worden, als je die kant van jezelf keihard bent tegen gekomen... En er bij na veel struggels weer vanaf bent gekomen... Dan krab je jezelf wel even achter je oren voordat je aan ritalin begint. Ik begrijp dat heel goed.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:03

moonfish13 schreef:
Zullen wel weer teveel mensen hangen aan het wetenschappelijk onderzoek verhaal.
Vooral lekker met je ritalin/add klachten blijven lopen en goed vasthouden aan het feit dat je een onderzoek wil zien.. Knapt een mens van op.

lekker subtiel :+

weet je wat het is, AD(H)D is voor zover bekend een stoornis waarbij een stofwisselingsprobleem in de hersenen plaats zit..
ik voel me niet zo geroepen om te gaan experimenteren met mijn hersenen ;)
van ritalin bijvoorbeeld is bekend dat het geen negatieve invloed heeft op de ontwikkeling van zenuwbanen in de hersenen , het is ook bekend dat het daadwerkelijk helpt met de (her)opname van bepaalde stoffen waarmee het bij adhd mis loopt.

ik sta op zich altijd open voor van alles en nog wat, maar wat doet de LTO3, wat is het?
aangezien AD(H)D een stoornis in de hersenen is , zou het daar iets moeten doen, ik zou dan idd niet zomaar iets gaan gebruiken...
ander voordeel met een voorgeschreven medicatie is dat je begeleiding krijgt , ook in de dosering...bij iets als LTO3 : bestel het en ook al vreet je ene pot in de week "have fun" het kan allemaal

ik heb trouwens geen ritalin klachten :n ik knaag 1 concerta 10mg per dag als ik al meds gebruik en thats's it, momenteel al weer jaren zonder.

edit : even over verslavingsgevoeligheid en medicatie, ik snap de redenatie wel, maar ik weet ook dat de ritalin iets anders is dan speed (om een voorbeeld te nemen) en ik weet ook dat ook al heb je een problematische achtergrond wat betreft stoffen misbruik, je nog steeds heel goed met ritalin om zou kunnen gaan, trust me, been there, done that en repeated again and again, and again , and again in greater doses each and every time .
en daarnaast merk ik ook dat juist tijdens medicijngebruik de drang tot risico gedrag (dus ook stoffenmisbruik) vele malen minder is , tot zelfs geen issue meer zijn toe.

ja therapie en trainingen kunnen helpen om een heleboel zaken waar je tegen aan loopt te ondervangen. maar het kan zijn dat ondersteuning dmv medicatie (regulier dan wel alternatief, want wat mij betreft valt er veel meer onder de noemer medicatie dan alleen de westerse synthetische medicatie zoals ritalin)
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 07-11-12 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:14

Inderdaad subtiel. :j
Ik zie gewoon zo ontzettend veel zanik verhalen rondom autisme/add/adhd maar open staan voor alternatieven ho maar.
Dan denk ik persoonlijk; óf stop met zaniken óf probeer iets.
Zo is er uit onderzoek ook gebleken dat een dieet zogenaamd niet zou werken.
Nou ik kan je zeggen dat in mijn geval het giga bijdraagt aan mijn welzijn, en darmklachten had ik niet.
Ik ben ontzettend opgeknapt van het zelf dokteren zonder experts. Die expert wist het namelijk niet meer.
Thuis gaan zitten mokken en niets doen zit niet in mij, dus ga je verder zoeken.
Mag iedereen van zeggen wat hij/zij wil maar ik ben er mooi weer.
Blijkbaar doe ik het dan toch niet zo verkeerd denk ik.
En eerlijk, stel dat ik er 10 jaar voor in moet leveren doe ik dat, beter dat en kwaliteit als de frustratie die ik zonder de LTO3 heb.

Ritalin zal daar vast geen schade aanrichten, geloof ik zo als je dat zegt.
Maar ik viel er binnen no time van af, rebounds, ellende, draaide er lichamelijk erg van in de soep.
En die rebounds zijn gewoon een groot probleem bij veel mensen, idem met eten wat meestal slecht wil.

En inderdaad, ik kan een pot leeg eten per week. Maar ik kan dat ook doen met Paracetamol of Ibuprofen.
LTO3 is op basis van L theanine en nog andere dingen:

L-Theanine
L-Theanine is een aminozuur afkomstig van een ander aminozuur, L-Glutamine, en is 100% zuiver.

L-Theanine verhoogt het dopaminegehalte (de neurotransmitter van plezier en beloning) en het serotonineniveau (de voornaamste neurotransmitter-remstof) in de hersenen, die ernstig verminderd worden bij stress en overspannenheid.

L-Theanine overschrijdt met gemak de hematologisch-encephalopatische barrière en brengt een kalmerend effect teweeg in de hersenen.

L-Theanine beschermt het brein tegen neurotoxiciteit die teweeg wordt gebracht door glutamaat, wat een belangrijke factor is in degeneratieve ziekten.

L-Theanine leidt tot ontspanning zonder doezeligheid te veroorzaken, wat te verifiëren is doordat de hersenen meer alphagolven aanmaken. Uit onderzoek blijkt dat dit het concentratievermogen van de hersenen verbetert.

In tegenstelling tot caffeïne, verhoogt de stof het GABA-niveau (gamma-aminobutyrisch zuur) in de hersenen; GABA is een neurotransmitter die bijdraagt tot ontspanning en een gevoel van welzijn.

Het wordt snel geabsorbeerd door de dunne darm en wordt direct naar de hersenen getransporteerd. Een doelmatige dosering ligt tussen de 50 en 200 mg; het duurt slechts 30 tot 40 minuten voordat men zich voelt ontwaken en alert voelt worden. Deze mentale en emotionele toestand duurt zo’n 8 tot 12 uur.

L-Theanine zou perfect zijn voor mensen met een slaapstoornis (die het moeilijk vinden om in slaap te komen of moe na het wakker worden). Neem één of twee capsules per uur voor het naar bed gaan.

Kortom, de gungstige uitwerkingen van L-Theanine zijn:
- scherpt het verstand
- ontspant zonder doezelig te maken
- verbetert het leervermogen en de concentratie
- vermindert stress en angst
- bevordert het vermogen om goed te slapen
- vermindert de bijwerkingen van caffeïne
- versterkt de reacties van het immuunsysteem
- vermindert de symptomen van het premenstrueel syndroom (PMS)

Uit enkele onderzoeken blijkt dat L-Theanine een doeltreffende uitwerking zou kunnen hebben op de verlaging van het cholesterolniveau en een hoge bloeddruk. Het zou ook een natuurlijk alternatief kunnen zijn voor Ritalin, zowel voor kinderen als voor volwassenen.

Sementis
Sementis is een extract van wilde haringkuit uit de Atlantische oceaan. Wilde viskuit bevat grote hoeveelheden oceanisch DNA. Deze krachtige antioxidant heeft een krachtige geneeskundige uitwerking op zowel emotionele als fysieke vermoeidheid. Sementis bevat 21 tot 31% oceanisch DNA.

Sementis complex is vol andere antioxidanten zoals vitamine C (404 ± 150 µg/100g), zink (10 - 60 µg/100g) en selenium (0,1 - 2,0 µg/100g).

De westerse voedingswijze voorziet onvoldoende in Omega-3 en bevat teveel Omega-6, wat wordt opgeslagen door het lichaam.

Sementis heeft een ideaal vetzurenprofiel dat wordt gekenmerkt door een verrassend hoge Omega-3-/Omega-6-ratio (36/1); Omega-3: 28,6%, Omega-6: 0,8%. Deze hoge ratio draagt bij tot de vermindering van risico’s met betrekking tot gezondheidsproblemen zoals kankergezwellen en ziekten aan de bloedvaten, ontstekingen en immuunziekten.

EPA : 8,3%, DHA : 20,2%

Uit onderzoeken blijkt dat Omega-3-vetzuren een doeltreffend gunstige uitwerking hebben op de behandeling van depressie, schizofrenie en anorexia nervosa.

Scullcap
Glidkruid (scutellaria laterifolia) (het bovengrondse deel van de plant) wordt gebruikt om stress en angsten te verminderen en heeft een kalmerende uitwerking. Bovendien heeft het een doeltreffend kalmerende uitwerking op onrustige kinderen en verlicht het zenuwen, slapeloosheid en zenuwpijn.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 07-11-12 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:18

moonfish, ik had ook een rebound probleem met ritalin, werkt een uur en dan moest de volgende pil er al weer in...dat werkt dus niet met een adhd-er...stuiteren gegarandeerd :+
dus over op concerta en klaar ...
verdere bijwerking had ik niet, of in ieder geval niet problematisch...minder eetlust meer dan welkom hier :p

oeh, ik reageer straks even verder...iets met eten dat niet goed gaat hier...afleiding anyone?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:24

Is er iemand bekend met het gebruik van omega 3 capsules? Schijnt ook erg goed te zijn.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 18:24

Ik kreeg voornamelijk ook gigantische fybromyalgie klachten van de ritalin.
Oftewel weke delen reuma, álles deed me zeer en ik zat op een gegeven moment 2x per week bij de fysio/manueel en nog was het niet te harden.
Altijd knetterende hoofdpijn van de spierspanning en ik viel zowat uit elkaar zo scheef was ik. -O-

Al die dingen heb ik met de LTO3 niet.
Voel me helder, kan me concentreren en ik heb inneens heel veel tijd over.
Alles wat ik moet doen kan ik zonder problemen doen.
Geen rebound ellende en ik kan gewoon eten.
Ik heb weer zin om mijn dingen te doen, had ontzettend veel moeite met de dagelijkse dingen.

Omega 3 capsules heb ik gebruikt, een pot maar merkte er niets van.

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:28

Vanwaar deze reactie naar mij toe?!

moonfish13 schreef:

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:54

Als je het goed interpeteert is het een antwoord op waarom er niet veel te vinden is qua ervaringen.
Regel 2 en 3 is dus algemeen.