Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoopC schreef:Je moet ook door... Maar dan komen de eerste al aan je kop zeiken over "wat voor paard je nu wilt". Misschien wil ik wel helemaal niks meer. Daar kan ik dan weer ziedend om worden, maar alles om je heen brengt je dan weer tot bedaren, gelukkig.
JoopC schreef:Je moet ook door... Maar dan komen de eerste al aan je kop zeiken over "wat voor paard je nu wilt". Misschien wil ik wel helemaal niks meer. Daar kan ik dan weer ziedend om worden, maar alles om je heen brengt je dan weer tot bedaren, gelukkig.
Shirley schreef:Meid, laat het even rusten , je kwelt jezelf er alleen maar mee door al z'n spulletjes te gaan bekijken
Zou alles volgende week eens op m'n gemakje schoonmaken en opbergen, er komt ooit vast wel een lief opvolgertje wat e.e.a. past ...
JoopC schreef:Mijn vriendin en ik hadden het er vanmiddag nog over... Als je een paard in laat slapen kun je van te voren afscheid nemen, knuffelen, mooi maken en borstelen. Ik vond 'm midden in de prikkelbosjes en brandnetels, dood, kon eigenlijk niet meer met 'm knuffelen en mooi maken kan niet meer om tien uur 's avonds als de volgende morgen Rendac om 06u voor je benen staat. Dat is het nadeel... Maar ik weet niet of ik 'm zou willen zien sterven. Onnatuurlijk, dan wel zoals 't gegaan is gisteren.