[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Simi12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:59

Jaa daar ben ik nu ook vooral mee bezig.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:03

Pelryo schreef:
Simi12 schreef:
en waar kan ik dat topic vinden?

[SK] Welke zin heeft voor jullie een betekenis? Deel 5

Oh sorry, ik wist dat ik iets vergeten was te doen! Ik wilde het topic opzoeken en een linkje neerzetten voor je, maar was het vergeten. Gelukkig was iemand anders mij al voor. :)

Simi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:10

haha ja maakt niet uit

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:26

ShauniBef schreef:
Hutch, ik vind hem echt niet mooi := . Lijkt op een kindertekening... Sorry... Achterhand is niet mooi.

Denk niet dat je er heel veel aan kunt veranderen. Misschien naar een goede tattooshop gaan? En daar het 1 en ander overleggen ?

vind ik dus ook maar hij staat er en kan dus niet meer weg vandaar ook de vraag zijn er mensen die ervaring hebben of met iets gedeeltelijk laten weg werken op welke manier dan ook
hoofd voorbenen zijn nog na mijn zin maar dei achterbenen zijn gewoon totaal mislukt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:59

Ohh ik wil ook een boomtattoo op m'n voet! Echt een mooie plaats.
Ik <3 bomen :D

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:15

@hutch dit is nog wel mooi te krijgen, maar dan moet je gaan denken aan een grotere cover.
bij een goede artiest.
Dmitriy Samohin is in Nederland, in Gorinchem. Zaterdag is er opendag wellicht kun je nog een afspraak in plannen.

http://poundedink.com/top-tattoo-artist ... ealism.jpg <-- Paarden kan hij wel! Wauw toch!!

en voor een nederlandse artiest. ik weet gerrit van tattoo mania, heeft ook een aantal goede mooie realistische paarden gezet. hij zit in apeldoorn.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:32

Ja gerrit is een goede artiest! Ik heb bij tattoo mania mijn eerste laten zetten en ik ben er na 3 jaar nog steeds heel blij mee!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:32

moonprayer schreef:
@hutch dit is nog wel mooi te krijgen, maar dan moet je gaan denken aan een grotere cover.
bij een goede artiest.
Dmitriy Samohin is in Nederland, in Gorinchem. Zaterdag is er opendag wellicht kun je nog een afspraak in plannen.

http://poundedink.com/top-tattoo-artist ... ealism.jpg <-- Paarden kan hij wel! Wauw toch!!

en voor een nederlandse artiest. ik weet gerrit van tattoo mania, heeft ook een aantal goede mooie realistische paarden gezet. hij zit in apeldoorn.

Het rechtervoorbeen vind ik op een of andere manier er raar uitzien. Hoof is wel heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:20

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 11:35

moonprayer schreef:
bij een goede artiest.

ik neem aan dat je met grotere cover bedoeld dat hij dan groter moet worden? want dat lag eigenlijk niet in de planning,
helaas zal ook ik even moeten sparen om of een andere erover heen te laten zetten of te laten wijzigen. de mensen die hem in het echt gezien hebben zeggen dat het mee valt ,

dat ene paard is erg mooi, wat je ziet is denk ik dat je tegen een knie kijkt dus de rest van het been is er niet

joolien ik vind bepaalde delen wel mooi maar ik laat zelf nooit mijn rug zo vol zetten als dat

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 14:55

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:05

Even mijn verhaaltje erbij quoten, want heb nog even een vraag in het algemeen... Zijn er hier ook mensen die in de zorg werken, en zijn wezen solliciteren met een tattoo op de onderarm? :)

Bonjoy schreef:
Zo, ik heb ook weer 30+ pagina's bijgelezen/bijgekeken :D

Mooie tattoo's, ideeën en ontwerpen kwamen er voorbij! Evenals interessante discussies, leuk om te lezen! En die docu, wat verschrikkelijk zeg, brr. Behalve 'Karim', die kon er nog wel mee door naar mijn mening.

Ik ben er vrij zeker van wat ik wil zetten. De voetafdrukjes van onze hondjes. Ik ga deze week even een stempelkussen halen om de pootjes mee te stempelen. Van een aantal mensen kreeg ik te horen of het wel verstandig is om de pootjes te laten vereeuwigen, aangezien ik in de toekomst waarschijnlijk nog wel meer honden ga hebben om het zo maar te zeggen. Rocky en Woody zijn juist net even anders omdat zij ook horen bij mijn 'jeugd' en 'puberteit'. Zij zijn al die jaren met mij meegegroeid en zijn ook 'de hondjes' van mijn ouderlijk huis. Nu woon ik nog gewoon thuis, en ze leven ook nog steeds (gelukkig!!)
Ik zit alleen nog een beetje in een dilemma over de plaats ervan. Ik vind op de binnenkant van mijn pols erg mooi, maar dit lijkt mij niet handig voor de toekomst. Ik ben nu nog in opleiding tot verpleegkundige en werk dus altijd met blote onderarmen. Helaas worden tattoo's lang niet overal geaccepteerd en dit kan ook nadelig werken voor eventuele sollicitaties later. Hoe mooi ik de plek ook vind, ik wil niet dat het mijn toekomst in de weg gaat staan. Nu zit ik te denken aan een stukje hoger, namelijk op de onderarm voor de elleboogsplooi, beetje lastig uit te leggen :P Deze plek lijkt mij wat makkelijker te bedekken en het springt wat minder in het oog omdat je de binnenkant van je arm vaak naar het lichaam hebt toegedraaid. Binnenkant bovenarm vind ik ook erg mooi, ook omdat die plek dicht bij het hart zit als je je arm tegen je aan houd. Enige wat me daar van tegenstaat zijn mijn lelijke bovenarmen met lichte striae :') Dus die plek valt daarom af, helaas.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:18

Ik werk in de zorg en heb sinds kort een tattoo op mijn onderarm. Ik heb er nog niet mee gesolliciteerd, maar ze doen er eigenlijk niet moeilijk over op mijn huidige stageplek. Ook op mijn eigen werk hier thuis krijg ik er geen commentaar over. Ik hoor eigenlijk alleen maar leuke reacties, ook van patiënten. :)

En om even een beeld te vormen, dit is mijn tattoo: (op de foto nog maar net gezet :P )
Afbeelding

En nogmaals, qua werkgevers enzo heb ik er totaal géén problemen mee ondervonden. Maar er zullen altijd wel mensen zijn die er iets over te zeggen hebben. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:19

Mooie zin van Metallica :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:22

lonniejj schreef:
Ik werk in de zorg en heb sinds kort een tattoo op mijn onderarm. Ik heb er nog niet mee gesolliciteerd, maar ze doen er eigenlijk niet moeilijk over op mijn huidige stageplek. Ook op mijn eigen werk hier thuis krijg ik er geen commentaar over. Ik hoor eigenlijk alleen maar leuke reacties, ook van patiënten. :)

En om even een beeld te vormen, dit is mijn tattoo: (op de foto nog maar net gezet :P )
[ Afbeelding ]

En nogmaals, qua werkgevers enzo heb ik er totaal géén problemen mee ondervonden. Maar er zullen altijd wel mensen zijn die er iets over te zeggen hebben. :)

Inderdaad, en tegenwoordig is het ook steeds meer geaccepteerd gelukkig :) Ik hoor van de teamleiders en collega's er ook verschillende meningen over. Ook over piercings in het gezicht trouwens.

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:27

als het niet groter mag, is er helaas niet echt iets anders van te maken,. je kunt nou eenmaal niks uitgummen of echt lichter maken.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:30

Bonjoy schreef:
lonniejj schreef:

[ Afbeelding ]

Inderdaad, en tegenwoordig is het ook steeds meer geaccepteerd gelukkig :) Ik hoor van de teamleiders en collega's er ook verschillende meningen over. Ook over piercings in het gezicht trouwens.

Inderdaad, het wordt steeds meer geaccepteerd. En ik hoor eigenlijk vaker commentaar over piercings in het gezicht dan over tattoo's. Maar dat is meer een persoonlijke ervaring. Heb zelf geen piercings in mijn gezicht, maar enkele collega's wel. En daar hoor ik vaker iets over. Dus wat betreft denk ik niet dat je je moet laten tegenhouden voor het solliciteren hoor! :)

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:31

Joolien schreef:
Mooie zin van Metallica :)

Klopt, haha! Bijna iedereen herkent hem wel. Ik heb 'm niet specifiek laten zetten omdat hij van Metallica is, maar voor de betekenis erachter. Prachtige zin vind ik het, ben er zo enorm blij mee! :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 18:34

lonniejj schreef:
Bonjoy schreef:

[ Afbeelding ]

Inderdaad, het wordt steeds meer geaccepteerd. En ik hoor eigenlijk vaker commentaar over piercings in het gezicht dan over tattoo's. Maar dat is meer een persoonlijke ervaring. Heb zelf geen piercings in mijn gezicht, maar enkele collega's wel. En daar hoor ik vaker iets over. Dus wat betreft denk ik niet dat je je moet laten tegenhouden voor het solliciteren hoor! :)[/quote]
[quote]
Zo ervaar ik het ook! Er wordt meer (ook achter de betreffende mensen hun rug om) gepraat over piercings dan zichtbare tattoo's :)

MichellexH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 20:10

Hoi allemaal.
Ik heb laatst een tattoo laten zetten met als tekst: Still Here en dan rechts boven een vogeltje die 'weg vliegt' Deze staat net boven mijn enkelbotje (als jullie me begrijpen? haha)
Dit heb ik laten zetten als symbool voor mijn opa, die er helaas niet meer is.. :(
Nu wil ik er nog een laten zetten. En dan als tekst 'Follow Your Heart'
Deze tekst komt me altijd zo van pas, en heeft me altijd goed op weg geholpen.
Wat vinden jullie van deze tekst enz.? :)

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:49

ShauniBef schreef:
Joolien schreef:
Ik weet niet wat ik er van vind, maar ik vind m iig erg ziek!

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6980_n.jpg

Ziet er prachtig uit :j ! Bij een ander.... :')

Mijn vader keek over mijn schouder mee naar dit plaatje: "Oh, dan vallen jou tattoo's nog wel mee."

Geloof niet dat ik mijn pa over mijn komende plannen heb verteld ;)

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 16:20

Yasmine schreef:
Harry Potter films? Pardon? Je bedoelt de boeken zeker? :P

Korrie, je kan het hier lezen: http://harrypotter.wikia.com/wiki/Deathly_Hallows
Deathly Hallows zijn de cloak of invisibility (driehoek), stone of resurrection (cirkel) en elder wand (streepje). Samen zorgen ze ervoor dat je volgens een tovenaarslegende dood kan overwinnen, maar voor mij staan ze symbool voor Harry Potter, voor mijn liefde voor lezen, voor mijn jeugd, voor mijn passie voor schrijven. De "always" komt uit één van de laatste hoofdstukken van het laatste Harry Potter boek, waar blijkt dat Snape na al die jaren nog steeds van Harry's moeder houdt:
Citaat:
“But this is touching, Severus,” said Dumbledore seriously. “Have you grown to care for the boy, after all?”
“For him?” shouted Snape. “Expecto Patronum!”
From the tip of his wand burst the silver doe. She landed on the office floor, bounded once across the office, and soared out of the window. Dumbledore watched her fly away, and as her silvery glow faded he turned back to Snape, and his eyes were full of tears.
“After all this time?”
“Always,” said Snape.

heel erg bedankt !

Tylermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 20:45

MichellexH schreef:
Hoi allemaal.
Ik heb laatst een tattoo laten zetten met als tekst: Still Here en dan rechts boven een vogeltje die 'weg vliegt' Deze staat net boven mijn enkelbotje (als jullie me begrijpen? haha)
Dit heb ik laten zetten als symbool voor mijn opa, die er helaas niet meer is.. :(
Nu wil ik er nog een laten zetten. En dan als tekst 'Follow Your Heart'
Deze tekst komt me altijd zo van pas, en heeft me altijd goed op weg geholpen.
Wat vinden jullie van deze tekst enz.? :)

wow michelle, dit wist ik niet eens hahah, heb je een foto ? :) x

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 00:51

Ik heb eigenlijk nooit zo veel met tattoo's gehad, maar sinds een tijd denk ik er aan om een afbeelding uit Lascaux te laten zetten:
http://robertbrinkerhoff.blogspot.nl/20 ... to-do.html

Het paard dan natuurlijk, die tekende ik toen ik 10 was al met houtskool op de schutting, en het heeft een grote rol gespeeld in mijn motivatie om archeologie te gaan studeren toen ik later groot was. Afgezien van dat ik nog niet weet waar ik hem wil (sowieso op een plek waar ik hem kan bedekken met kleding) ben ik enorm perfectionistisch en ik denk dat ik niet met mezelf kan leven als hij niet gaat zijn zoals ik het wil.

Hoe zijn jullie over die drempel gekomen, of hadden jullie hier geen last van? Wat als het 'mislukt', het is niet alsof je hem uit kunt gummen. Het lijkt me zo'n eng idee om de verantwoordelijkheid in iemand anders handen te leggen. Als ik zelf kon tatoeëren had ik het waarschijnlijk zelf gedaan.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 01:01

Ja, ik ben ook heel perfectionistisch.. heb mn beide tattoo's ook zelf ontworpen dus het moest wel echt zo worden.
Goede tattoeërder opzoeken, z'n werk heel goed bekijken.. keertje er naar toe.. praatje maken.. en er echt zeker van zijn. Niet meer twijfelen als je voor je uiteindelijke afspraak de shop binnenwandelt.

En het ook uit handen dúrven geven. Lastig, ik weet 't.
Wel heel gaaf idee :)