Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pelryo schreef:Simi12 schreef:en waar kan ik dat topic vinden?
[SK] Welke zin heeft voor jullie een betekenis? Deel 5
ShauniBef schreef:Hutch, ik vind hem echt niet mooi. Lijkt op een kindertekening... Sorry... Achterhand is niet mooi.
Denk niet dat je er heel veel aan kunt veranderen. Misschien naar een goede tattooshop gaan? En daar het 1 en ander overleggen ?
moonprayer schreef:@hutch dit is nog wel mooi te krijgen, maar dan moet je gaan denken aan een grotere cover.
bij een goede artiest.
Dmitriy Samohin is in Nederland, in Gorinchem. Zaterdag is er opendag wellicht kun je nog een afspraak in plannen.
http://poundedink.com/top-tattoo-artist ... ealism.jpg <-- Paarden kan hij wel! Wauw toch!!
en voor een nederlandse artiest. ik weet gerrit van tattoo mania, heeft ook een aantal goede mooie realistische paarden gezet. hij zit in apeldoorn.
moonprayer schreef:@hutch dit is nog wel mooi te krijgen, maar dan moet je gaan denken aan een grotere cover.
bij een goede artiest.
Dmitriy Samohin is in Nederland, in Gorinchem. Zaterdag is er opendag wellicht kun je nog een afspraak in plannen.
http://poundedink.com/top-tattoo-artist ... ealism.jpg <-- Paarden kan hij wel! Wauw toch!!
en voor een nederlandse artiest. ik weet gerrit van tattoo mania, heeft ook een aantal goede mooie realistische paarden gezet. hij zit in apeldoorn.
Joolien schreef:Ik weet niet wat ik er van vind, maar ik vind m iig erg ziek!
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6980_n.jpg
Bonjoy schreef:Zo, ik heb ook weer 30+ pagina's bijgelezen/bijgekeken
Mooie tattoo's, ideeën en ontwerpen kwamen er voorbij! Evenals interessante discussies, leuk om te lezen! En die docu, wat verschrikkelijk zeg, brr. Behalve 'Karim', die kon er nog wel mee door naar mijn mening.
Ik ben er vrij zeker van wat ik wil zetten. De voetafdrukjes van onze hondjes. Ik ga deze week even een stempelkussen halen om de pootjes mee te stempelen. Van een aantal mensen kreeg ik te horen of het wel verstandig is om de pootjes te laten vereeuwigen, aangezien ik in de toekomst waarschijnlijk nog wel meer honden ga hebben om het zo maar te zeggen. Rocky en Woody zijn juist net even anders omdat zij ook horen bij mijn 'jeugd' en 'puberteit'. Zij zijn al die jaren met mij meegegroeid en zijn ook 'de hondjes' van mijn ouderlijk huis. Nu woon ik nog gewoon thuis, en ze leven ook nog steeds (gelukkig!!)
Ik zit alleen nog een beetje in een dilemma over de plaats ervan. Ik vind op de binnenkant van mijn pols erg mooi, maar dit lijkt mij niet handig voor de toekomst. Ik ben nu nog in opleiding tot verpleegkundige en werk dus altijd met blote onderarmen. Helaas worden tattoo's lang niet overal geaccepteerd en dit kan ook nadelig werken voor eventuele sollicitaties later. Hoe mooi ik de plek ook vind, ik wil niet dat het mijn toekomst in de weg gaat staan. Nu zit ik te denken aan een stukje hoger, namelijk op de onderarm voor de elleboogsplooi, beetje lastig uit te leggenDeze plek lijkt mij wat makkelijker te bedekken en het springt wat minder in het oog omdat je de binnenkant van je arm vaak naar het lichaam hebt toegedraaid. Binnenkant bovenarm vind ik ook erg mooi, ook omdat die plek dicht bij het hart zit als je je arm tegen je aan houd. Enige wat me daar van tegenstaat zijn mijn lelijke bovenarmen met lichte striae
Dus die plek valt daarom af, helaas.
lonniejj schreef:Ik werk in de zorg en heb sinds kort een tattoo op mijn onderarm. Ik heb er nog niet mee gesolliciteerd, maar ze doen er eigenlijk niet moeilijk over op mijn huidige stageplek. Ook op mijn eigen werk hier thuis krijg ik er geen commentaar over. Ik hoor eigenlijk alleen maar leuke reacties, ook van patiënten.
En om even een beeld te vormen, dit is mijn tattoo: (op de foto nog maar net gezet)
[ Afbeelding ]
En nogmaals, qua werkgevers enzo heb ik er totaal géén problemen mee ondervonden. Maar er zullen altijd wel mensen zijn die er iets over te zeggen hebben.
Bonjoy schreef:lonniejj schreef:Ik werk in de zorg en heb sinds kort een tattoo op mijn onderarm. Ik heb er nog niet mee gesolliciteerd, maar ze doen er eigenlijk niet moeilijk over op mijn huidige stageplek. Ook op mijn eigen werk hier thuis krijg ik er geen commentaar over. Ik hoor eigenlijk alleen maar leuke reacties, ook van patiënten.
En om even een beeld te vormen, dit is mijn tattoo: (op de foto nog maar net gezet)
[ Afbeelding ]
En nogmaals, qua werkgevers enzo heb ik er totaal géén problemen mee ondervonden. Maar er zullen altijd wel mensen zijn die er iets over te zeggen hebben.
Inderdaad, en tegenwoordig is het ook steeds meer geaccepteerd gelukkigIk hoor van de teamleiders en collega's er ook verschillende meningen over. Ook over piercings in het gezicht trouwens.
lonniejj schreef:Bonjoy schreef:Ik werk in de zorg en heb sinds kort een tattoo op mijn onderarm. Ik heb er nog niet mee gesolliciteerd, maar ze doen er eigenlijk niet moeilijk over op mijn huidige stageplek. Ook op mijn eigen werk hier thuis krijg ik er geen commentaar over. Ik hoor eigenlijk alleen maar leuke reacties, ook van patiënten.
[ Afbeelding ]
Inderdaad, en tegenwoordig is het ook steeds meer geaccepteerd gelukkigIk hoor van de teamleiders en collega's er ook verschillende meningen over. Ook over piercings in het gezicht trouwens.
ShauniBef schreef:Joolien schreef:Ik weet niet wat ik er van vind, maar ik vind m iig erg ziek!
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 6980_n.jpg
Ziet er prachtig uit! Bij een ander....
Yasmine schreef:Harry Potter films? Pardon? Je bedoelt de boeken zeker?![]()
Korrie, je kan het hier lezen: http://harrypotter.wikia.com/wiki/Deathly_Hallows
Deathly Hallows zijn de cloak of invisibility (driehoek), stone of resurrection (cirkel) en elder wand (streepje). Samen zorgen ze ervoor dat je volgens een tovenaarslegende dood kan overwinnen, maar voor mij staan ze symbool voor Harry Potter, voor mijn liefde voor lezen, voor mijn jeugd, voor mijn passie voor schrijven. De "always" komt uit één van de laatste hoofdstukken van het laatste Harry Potter boek, waar blijkt dat Snape na al die jaren nog steeds van Harry's moeder houdt:Citaat:“But this is touching, Severus,” said Dumbledore seriously. “Have you grown to care for the boy, after all?”
“For him?” shouted Snape. “Expecto Patronum!”
From the tip of his wand burst the silver doe. She landed on the office floor, bounded once across the office, and soared out of the window. Dumbledore watched her fly away, and as her silvery glow faded he turned back to Snape, and his eyes were full of tears.
“After all this time?”
“Always,” said Snape.
MichellexH schreef:Hoi allemaal.
Ik heb laatst een tattoo laten zetten met als tekst: Still Here en dan rechts boven een vogeltje die 'weg vliegt' Deze staat net boven mijn enkelbotje (als jullie me begrijpen? haha)
Dit heb ik laten zetten als symbool voor mijn opa, die er helaas niet meer is..![]()
Nu wil ik er nog een laten zetten. En dan als tekst 'Follow Your Heart'
Deze tekst komt me altijd zo van pas, en heeft me altijd goed op weg geholpen.
Wat vinden jullie van deze tekst enz.?