Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:10

ow dat is mooi! ik vind de chico i-move ook mooi maar michel vind het een beetje een poppenwagen en hij vind de buggy ervan echt spuuglelijk haha. en met de bugaboo kan ik wel makkelijk mee weg (ben maar 1.67) maar hij met bijna 1.90 gaat er wel moeite mee krijgen ben ik bang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:12

leuk rinske!! :D

cindy :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:13

Die buggy van de chicco is idd afzichtelijk! Ben ik met je vriend eens :P .

Ik zou die adapters voor de maxicosi er gewoon bij eisen, kinderwagen kost al geld zat :P .

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:14

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:14

ja klopt! ben aan het doorslaan hahaha. weinig te doen dus zit heel die site van babypark uit te pluizen := zou het liefste nu alles al kopen hahaha

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:24

Joanne, wij hebben de maxi cosi mura, erg fijne wagen, alles kan erop en eraf en manlief is bijna 2 meter en loopt er ook fijn mee :j
volgens mij zag ik van de week ergens een enorme aanbieding van die wagen voor 300 zoveel...

sharmila, volgens mij als je écht pcos hebt gaat het niet over, maar bij mij dachten ze eerst ook pcos, maar mijn lichaam had gewoon langer nodig om te ontpillen
ik had dus ook veel eiblaasjes zitten die niks deden oid, maar verder ook geen symptomen
ik riep zelf al die tijd al dat het het niet was, maargoed met clomid zijn mijn cyclussen misschien wel sneller normaal geworden, 3e ronde was het raak
en na bevalling weer normale cyclussen

hebben jullie een kinderwens? anders zou je gewoon kunnen stoppen met de pil en kijken wat je lijf doet? en dan een tijdje condooms gebruiken ofzo, of zaaddodend glijmiddel of wat is er allemaal

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:29

mura is idd ook nog een optie. jammere alleen vind ik dat de enige die ik zou willen de bruine is en ik vind het weer jammer dat die vrij donker is met alleen in de buggy wat beige (ik val echt op beige/bruin/creme combinaties)

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:31

Joanne1987 op de joolz kan je ook een maxicosi zetten hoor. zijn volgens mij maar 2 modellen die er op passen en je hebt een adopter nodig. wij hebben de hele set kinderwagen (joolz) van mijn moeder kado gekregen. met maxicosi, voetenzak, parasolletje ed.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:34

heb je hem al in gebruik? hoe bevalt ie?

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:41

nee, al zou ik graag willen (maar ga echt niet met een lege wagen over straat :+ )
heb hem wel al in elkaar gezet, 2x zelfs want toen wij hem geleverd kregen kwam 2 weken erna het nieuwe model uit en zijn we terug gegaan naar de winkel en mochten we hem omruilen voor het nieuwe model :D .
maar het is heel eenvoudig, het zijn 2houdertjes die je op het onderstel klikt en daar klik je de maxicosi op.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:42

De Grander is er ook in alle kleuren, lijkt qua uiterlijk heel veel op de Mura, alleen heel veel goedkoper....Heb hem zelf ook :)

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:42

ben vandaag uitgerekend, maar nog niks.. voel me wel behoorlijk brak (heel slecht geslapen vannacht) en af en toe misselijk (heb ik al tijden niet meer gehad) dus wie weet. uiterlijk nog 2 weken.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:43

Spannend Hakkie!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:44

gewoon je baby born of je hond erin leggen _O- haha

ok fijn om te horen! eerst maar ff zwanger worden... vind al die spulletjes zoooo leuk helaas haha

edit: succes hakkie! wel fijn aan de ene kant dat je nog nergens last van heb (lichamelijk dan en dingen die niet bij de geboorte horen)

kimberley ik ga hem ff opzoeken!

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:45

vind ook ideaal dat de joolz vrij hoog is, zie ook vaak van die lage kinderwagenbakken dat schijnt toch niet zo best te zijn met uitlaatgassen ed.
en dat de duw stang best hoog kan, wij zijn beide niet zo groot maar 'opa' is behoorlijk lang en zelfs die kan er makkelijk mee lopen.
nadeel is wel dat in het begin het onderstel een beetje stroef in elkaar gaat, maar moet zeggen dat eht nieuwe model makkelijker gaat.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:47

Hakkie spannend! Hopelijk komt ukkie snel :D

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:48

hakkie schreef:
ben vandaag uitgerekend, maar nog niks.. voel me wel behoorlijk brak (heel slecht geslapen vannacht) en af en toe misselijk (heb ik al tijden niet meer gehad) dus wie weet. uiterlijk nog 2 weken.

Spannend succes met de laatste loodjes

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:49

Morgen ga ik mijn baby bekijken :) morgen naar het ziekenhuis :) spannend

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:50

haha heb de honden een apart plekje op de babykamer gegeven waar ze mogen liggen (vooral toen ik daar veel bezig was/boven bezig ben gaan ze mee (zijn 2 chihuahua's die sinds ik zwanger ben helemaal aan me vast geplakt zitten :o ) maar ze mogen niet in de wagen, al die haren die er dan in komen.
en babyborn ligt ergens op zolder bij mn vader :+ (voor als ze groter is).

ik zie ook overal zoveel leuke dingetjes voor die kleintjes maar heb eigenlijk alles al genoeg en heb nu door de weeks geen auto (en maar goed ook).

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:51

Lindy1982 leuk!!!

bedankt, hoop ook dat ze snel komt, begin het nu langzaam aan wel een beetje zat te worden, verveel me ondertussen wel aardig.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:51

gevonden kimberley! hij ziet er leuk uit, beetje glimmend alleen en weet niet of ik dat in real life kan waarderen :+

waar heb jij hem gekocht? ben namelijk bang dat ik die tegen de tijd alleen online kan bestellen en wilk er van te voren wel mee kunnne rijden natuurlijk

onze vinnie mag ook mee naar boven en op het voeteneind liggen (tot ongenoegen van mn vader haha) en mag tegen die tijd ook op de babykamer komen :j maar idd ook niet in wiegje/box/wagen

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:55

van mij mogen ze heel soms wel eens op bed, maar van mn vriend echt niet. box ed kunnen ze niet bij, dat scheelt weer dat ze zo klein zijn.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:56

hakkie schreef:
haha heb de honden een apart plekje op de babykamer gegeven waar ze mogen liggen (vooral toen ik daar veel bezig was/boven bezig ben gaan ze mee (zijn 2 chihuahua's die sinds ik zwanger ben helemaal aan me vast geplakt zitten :o ) maar ze mogen niet in de wagen, al die haren die er dan in komen.
en babyborn ligt ergens op zolder bij mn vader :+ (voor als ze groter is).

ik zie ook overal zoveel leuke dingetjes voor die kleintjes maar heb eigenlijk alles al genoeg en heb nu door de weeks geen auto (en maar goed ook).

Hopen dat ze dan van poppen gaat houden als je mijn dochter een pop geeft kan je hem met de zelfde vaart terug verwachten haha

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:56

_Covergirl_ schreef:
Citaat:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012 *Inmiddels bevallen van Arne*
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2012 tweede kindje
Daisyree - 30 jaar en 13 samen met Siemen - samenwonend - uitgerekend op 2 december
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 22 januari 2013 in ZH
NaSan - Sandra - 30 jaar en gaat 12 oktober 2012 trouwen - eerste kind uitgerekend 17 januari 2013
Fantast - Manon 24 jaar 26-8-2011 getrouwd met Sjoerd - 1ste kindje uitgerekend 18 januari 2013
Flappie30 - 32 jaar en getrouwd - uitgerekend 26 februari 2013 - 1e kindje
_Covergirl_ - 27 jaar en samenwonend - tweede kindje uitgerekend ongeveer 16 februari 2013
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam - uitgerekend 16 februari 2013

GoGonut - 23 jaar en 7,5 jaar samen met Dennis - uitgerekend op 9 maart 2013

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka -
Theedoos - 24 jaar - sinds 2 maanden aan het klussen
Ebony_94- 27 jaar- 3.5 jaar samen, 8 maanden aan t klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Sliertje - 29 jaar- leest mee en geeft advies vanuit de kraamzorg waarin ik werkzaam ben! (http://www.kraamzorgmarijke.nl)
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa
Miseria- 23 jaar - Trouwt 10-10 met Mark (2,5jr samen) en gaan pas klussen als er geen gevaar is voor dikke buik in trouwjurk
Melanie -29 jaar- trouwt 12-9-12 met jos (4.5 jr samen)
Tequilaatje - Merel - 27 jaar - Getrouwd met Maarten en moeder van Luna en Mika - we gaan binnen nu en een jaar weer beginnen met klussen. Ik wil eerst afstuderen voordat ik beval van nummer 3
liesJ-lisanne 24 jaar - woont 2,5 jaar samen met nico- eerst kijken wat er met contracten gaat gebeuren op het werk dus nog even lekker sparen

Hallo!
Mag ik ook meekletsen? :D Ben momenteel ongeveer 9 weken zwanger van de tweede. We hebben al een zoon, Alessio, die in september 2 wordt.

Hallo allemaal!!
Jeetje wat ben ik lang offline geweest!

Pff was heel druk allemaal laatste weken, maar met de uk is alles goed en 7 augustus combinatietest, als die goed is kan ik eindelijk rustig ademhalen haha.

Ik ga vanavondmaar eens flink stuk lezen maar ben bang dat ik echt niet alles ga redden! }>

@Covergirl, ik zag toevallig dat jij ook rond de 16e bent uitgerekend :o

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:07

Ja heb wel echt PCOS inclusief symptomen. Leef van 2 boterhammen per dag + gewoon avondeten. Snoep weinig, drink de hele dag groene thee en ben ongeveer zo'n 20kg te zwaar.
Verder heb ik extreme overbeharing, met bikinilijn die doorloopt tot halverwege mijn bovenbeen als ik niet scheer. Mijn armen, benen etc alles zit onder. Klein snorretje op mijn bovenlip zelfs. Ik hars me eigen een ongeluk hahaha. Daarnaast ben ik half hindoestaans. En bij Indiaase mensen schijnt het regelmatig voor te komen. Mijn moeder heeft het ook, die is zwanger geworden met Clomid.

Bij een binnenwaartse echo hebben ze gezien dat ik grote blaasjes heb op mijn eierstokken. Naast al deze symptomen was het gewoon 1 + 1 = 2.

Ik ben overigens al sinds mijn 9e aan de pil. Ik was vrij jong ongesteld en had ook direct last van de extreme overbeharing vandaar. Ik slink sinds die tijd de Diane pil. Weleens gestopt tussendoor, gewoon om te kijken wat er gebeurde. Bijna niks dus......vrijwel geen ongesteldheid. En als ik het ben hooguit 1 druppel.

Mijn moeder was binnen 4 maanden zwanger van mij, dus ik ga duimen voor hetzelfde.....