Het lijkt in de filmpjes dat ze het gewoon over de oogschaduw doen ??? Of misschien oogschaduw basis wel een optie,die plakt ook een beetje met op doen,en daarna zie je er niks van.
Ik denk dat het gewoon uit proberen is. Denk dat erop makkelijker gaat dan het eraf halen s avonds hihihi
Dank je wel! Ik weet niet zo goed hoe dat moet, als ik het probeer lijkt het net alsof ik een blauw oog heb haha. welke kleur moet het dan worden bij je wenkbrouw want zo'n highlighter heb ik dan weer niet haha
Aight
Geplaatst: 30-12-12 21:59
mooi! (ja ik had het over de steentjes, het is idd niet fijn om de lijm over je hele oog te smeren )
Dat is ook.. Weetje wat ook kan een paarse smokey look ermee maken
Sem_
Geplaatst: 30-12-12 23:00
Ik kom weer even binnenvallen met een vraagje.. Ik heb voor kerst het Urban Decay Naked 1 palette gehad en ik ben er ontzettend blij mee! Nu wil ik morgen voor oud en nieuw een mooie smokey eye maken met winged eyeliner. Ik heb zelf bruine ogen en warme goud/brons tinten staan mij het beste dus Gunmetal en Creep vallen al af, maar dan blijven er nog 10 prachtige kleuren over! Welke zouden jullie gebruiken voor een mooie bruine smokey eyelook bij (donker)bruine ogen, donkerblond/bruin haar en gele ondertoon van de huid?
Dit zijn de mogelijke kleuren
Ik heb overigens het Oh So Special palet ook, maar ik kan er niet mee uit de voeten.. Op de een of andere manier lukt het me niet om daar een mooie look mee te maken, zijn niet mijn kleuren denk ik.