Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
niks speciaals, hihi.
suze_ schreef:lijkt me zo raar opeens dingen niet te lusten die je eerder wel luste
dat je snel maar gezond zwanger bent
bij de rest heb ik gewoon de bom gedropt net als MT, kwam bij me broer erg hard aan die had het toch wel moeilijk.. die ziet me nog steeds als zijn 12 jarige zusje maar gelukkig vroeg hij me van de week hoe t met me was enzo en grapt ie aldoor over mijn nog altijd groeiende dikke reet 
.
) en ook ik merk dat ik sinds het stoppen echt veel meer eet, maar dan vooral lekkere dingen, ik hou mn hart vast voor een zwangerschap hahaha 

ik HOU van mn kaasbroodjes

en als ik dan al dikke buik heb, is het een goed excuus vor veel delegeren en commanderen en zelf op mn reet zitten

fanci_mike schreef:Nah ik lust ineens geen vlees meer. Bepaalde groentes zijn persona non grata geworden, rijst hoeft ook niet meer net als couscous.... Wordt licht wanhopig....Eet wel heeeel veel fruit, dus das wel weer supergezond.
hij zou nu eigenlijk in canada zitten (jaar) en vond het helemaal prima, bijna baan goedgekeurd en toen betrapte hij me erop dat ik lag te huilen als een klein kind iedere nacht maar omdat ie zo gevoelig is wilde ik juist niet dat hij dat wist want dat is de reden dat hij de baan heeft afgewezen.