Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Zo, dat duurde even maar ben weer helemaal bij.
Michelle, wat een supergave nailart! Heb je dat met stickertjes gedaan, of met die kwastjes? Ik heb ook ooit een keer een tut gezien op youtube, dat was geloof ik een zgn. onestroke-nogwat... Echt heel gaaf! Daar hadden ze lichtroze gebruikt, maar vind die donkere ondergrond ook errug gaaf eronder!
Hahaha Clau, gaat lekker. Told you so
. Wen er maar aan, want zolang je hier blijft meelezen wordt je echt door iedereen aangestoken door allemaal mooie kleurtjes
. Hoe bevalt-ie?:
Not Like The Movies is trouwens ook heel gaaf zeg. Is die van de Katy Perry- collectie? Daar had ik ook een hele gave blauwe van gezien, maar echt óveral op internet vind je negatieve reviews..
Is Forget Me Not nog te krijgen eigenlijk? Ben nou al een paar keer bij de kruidvat wezen kijken, maar hij staat er elke keer niet bij.. Erg jammer, want vind het een leuk klerutje!
Ah, de kruidvat pas. Jullie kunnen mij vast wel helpen: wat schiet je er nou mee op? Er wordt elke keer gevraagd of ik er eentje wil, maar tot nu toe eigenlijk niet genomen. Spaar je dan punten op die kan uitgeven, of krijg je korting met zo'n pas.. Of? Het is altijd zo druk bij de kassa dat ik het nooit durf te vragen.
Vonneke: Grijs: Grey Matters van Misa, GR # 119, Concrete Catwalk van Chg
Nude: Coffee Pick Me Up van Misa
Bruin: When U Say My Name van Misa, Love em leave em van CC (heel neutraal, totdat het zonnetje erop schijnt)
Paars.. Wat voor tint? Fel, glitter, shimmer, creme? Donker of lila, of juist ertussen in?
Die soort van Burberry nagels zijn ook lief gedaan!
Wowie, wat een feller kleurtjes kwam ik ineens tegen! Ik vind het súpergaaf, dat zeker, maar op de eea manier vind ik het meer voor de zomer. Ik lijk zo bleek met die felle kleurtjes! Had Space Case op van CC, maar die ging er vrij snel af, want het ziet er gewoon niet uit met die witte handjes.
Hahah Vidalyssa, goed voornomen!
Vampsterdam van OPI lijkt me ook heeel erg gaaf van die holland collectie! Bovenste is ook heel mooi DB!
Beautyzone2007 en Justpolish heb ik ook bij besteld op ebay.com en allebei aanraders!
Shaggysophie schreef:Zitten er ook oplichters op ebay?
want dit is wel een hele mooie aanbieding(svp niet kopen dat wil ik al graag)
http://www.ebay.nl/itm/Mega-Nagelstudio ... 222wt_1001
knollentuin schreef:hoi, ik zit al een poosje mee te kijken naar jullie creas! nu is mijn vraag de lak van essence is toch alleen van de etos? of halen jullie die ook ergens anders, ik zie nl grotere flesjes als de etos bij ons heeft staan..en heel veel leukere kleurtjes..
Britt_Sisi schreef:nou ik had toch verteld dat mijn nagels groen uitgeslagen zijn na die neppers..
vriendin van mij ging haar nagels er af laten halen bij eentje (een goeie, heidi heidi heet die geloof ik in hilversum)
en ze moest gewoon weken in de aceton, hadden ze dus bij die buitenlanders waar ze eerst was der halve nagel weg gevijld, daar was niets meer van over echt ziek! ze had gewoon nauwelijks nog nagels, ze hebben er maar gewoon een dun laagje acryl overheen gedaan zodat haar nagels weer kunnen herstellen!
maar mijn groen is dus gewoon schimmel..
komt door het spul dat ze gebruikt hebben om ze erop te zetten en ze hebben het niet goed genoeg gereinigd..
het is schimmel die er gewoon uitgroeid en ik mag van geluk spreken dat ik niet een of andere witte schimmel heb opgelopen want dan was het niet meer goedgekomen ofzo!
ik weet in iedergeval waar ik volgende keer mijn nagels laat zetten haha!