Zal straks even een foto maken van mijn tatt, heb na mijn eerste al vrij snel een 2e genomen en wil er nog 1.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:_karin_ schreef:Ja ieder zijn eigen ding... maar ik zou het niet fijn vinden als mijn buurman er zo bijliep en ik 's avonds hem in de straat tegen zou komen.
Wat kan jouw het schelen wat je buurman privé doet?
Dieuwke_ schreef:Kan iemand mij vertellen hoelang je ongeveer moet liggen als er 6 woorden op je rib komen te staan? Dan heb ik beetje een indicatie hoeveel geld mee moet nemen
Ayasha schreef:Jawel auth dat mag wel, maar ik mag ook vinden dat je je daarmee niet te moeien hebt.Net zoals *denkt op naam* Marshaha geloof ik, mag vinden dat "djiezes wat lelijk niet hoort. Bovendien zegt noch Kana, noch ik, dat het niet mag.
deflin schreef:Ik vind tattoages mooi, maar niet op die manier. Dan vindt ik het ronduit smerig.
Maar wat ik me nou eigenlijk af en toe weleen afvraag: Zijn er ook personen die allergisch zijn tegen de inkt van de tattoo?? En dan wat gebeurd er dan eigenlijk? Zou toch wel heel erg zijn als je net je tattoo zet en twee uur later zwel je op omdat je een allergie hebt voor de inkt? Het wordt een beetje moeilijk weghalen als je dit hebt.
Kana schreef:6 woorden van 1 bij 1 cm nemen miner tijd in beslag dan 6 woorden van 10 bij 10.. Mijn tattoo zit zo ongeveer op mijn ribben en die is 15x10cm ik zat er ongeveer een uur en 1 kwartier denk ik? Is wel plus grijze dingen erin.