Hallo! Zou ik me hier ook mogen melden? Ik heb het topic een beetje doorgelezen en ik zit precies met het zelfde 'probleem'! Wil nog wat kilo's kwijt en ben ook bezig om een betere conditie te krijgen!
Per week rij ik ongeveer 4/5 keer paard en probeer ook twee keer per week hard te lopen!
Ik heb een sleeecht weekend achter de rug. Ben wezen stappen en daarna wezen eten bij de mcdonalds (om 4.30 snachts) wel veel gedanst en gezoend.. hahahah dus veel kcal verbrand. Vanmorgen was ik 72,9 op de schaal.
Morgen hardlopen en paardrijden!
Mijn maten een weekje geleden of zo:
Borst (echt erop, heb een kleine cup hahaha) 85 Taille: 71 Heup (bij de botten) : 93 Kont (wederom geen kont) : 97 Dijbeen: 61 Kuit rechts 40,5 en links 40
Dusben er bijna.. Benen moeten gewoon strakker. Morgen ga ik weer hardlopen een uurtje! Daarna paardjerijden en hij zal wrs hyper zijn, dus dat wordt voor mij ook werken.
Marijkjuh
Geplaatst: 08-01-12 20:34
CCCCC schreef:
Ik heb een sleeecht weekend achter de rug. Ben wezen stappen en daarna wezen eten bij de mcdonalds (om 4.30 snachts) wel veel gedanst en gezoend.. hahahah dus veel kcal verbrand. Vanmorgen was ik 72,9 op de schaal.
Was de eerste keer sinds 3 maanden weer.. Nadat ik het uit heb gemaakt met mn ex! Echt raar dan weer.
En ik ben gewoon breed en vrij recht, dus qua maten kan ik er niet zoveel van maken Maar voel me echt lekker in mn vel nu. Heb me goed vermaakt gisteren
Ziet er goed uit Corien! En leuk shortje! Die heb ik ook!! Alleen is de mijne helaas een maatje te groot, al maakt dat opzich ook wel weer dat het er leuk uit ziet .
En lekker bezig geweest vannacht dus Wat heb je gehad bij de mac ?? Ik ook een keer maar dat was om half 2. Had toen een cheeseburger en een wrap. Heb er zo van genoten
k maak een leesverslag. Over een boek van anorexia. En moet als verwerkings opdracht een alfabet maken Nu kan ik niets bedenken bij de B- I-I J- N- R- U-
Ik ben Chrissie, ben 21 jaar en kom uit Wolvega. Ik studeer Sportmanagement in Groningen en heb daar ook 1,5 jaar gewoond. Van september tot eind december heb ik in Arnhem mijn minor gevold en vanaf februari ga ik afstuderen bij de NDR (nederlandse draf- en rensport)
Ik heb vroeger veel wedstrijden gereden met mijn pony, maar ben nu actief in de drafsport. Ik rij monté en dat houdt in dat ik dravers onder het zadel rij en rij ook koersen. Om een beeld te krijgen hiervan, er staan foto's in mijn profiel hiervan! Daarnaast probeer ik ook 1/2 keer per week hard te lopen.
Mijn huidige gewicht ligt rond de 62 kg (lengte 1.71 m). Mijn vetpercentage is iets te hoog en dit uit zich vooral op mijn buik en lovehandels en dit wil ik graag verminderen. Mijn streefgewicht is 59 kg!
Haha gezellig! Waar woon jij dan? De NDR is een bond, zoiets als de KNHS, dus ik kan er eigenlijk niks worden maar wel eventueel werken als medewerkster. Hopelijk hebben ze plek voor mij naar mijn afstuderen maar dat is denk ik een kleine kans is.
Wolvega ligt vlak onder Heerenveen, in Friesland dus.. maar als ik in Groningen ben is Winschoten wel dichtbij!
ShannonJuul
Geplaatst: 08-01-12 21:43
@MightyJoe ik woon in Onstwedde, ook niet echt ver van Winschoten.
Wat die ruzie betreft, het loopt een beetje stroef tussen mijn vriend en mij. We zijn al 2 jaar samen maar ik weet niet voor hoe lang nog.. Om even ontopic te blijven, dit was mijn eetlijstje van vandaag:
O: 2 crackers met smeerkaas + een halve grapefruit T: - L: Hardbroodje met ontbijtspek (ik voelde me heel flauw dus heb gewoon iets gepakt) T: - A: 2 tartaartjes en een bakje magere yoghurt
Eigenlijk heel slecht maar dat komt dus vooral vanwege de ruzie en omdat ik een feestje had gisteravond waardoor ik nu brak ben
Destino
Geplaatst: 08-01-12 21:44
Welkom Chrissie! Hoe ga je je doel bereiken qua die 3 kg en strakker worden? Blijf je sporten zoals je nu doet?
MJ, kan je niet helpen met die letters..
Hmmmm kipnuggets, ! Als wij gingen stappen gingen we daarna altijd friet of shoarma eten Echt héél slecht
Vind valtaf nu trouwens echt een handige site!
Shannon, dat klinkt wel heel negatief Hoe komt het dat het zo slecht gaat, of wil je er niet over praten?