Ik zie weer erg leuke kleurtjes langs komen! *zit op handen* Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas nieuwe ga kopen als ik eerst al mijn lakjes minimaal 1 keer heb op gehad. En dan ook echt gedragen.
Bij haar is hij ook niet geheel dekkend volgens mij.
Zou het niet werken om een laagje wit eronder te doen? ( Ik bedenk maar iets, iets wat wel dekt zeg maar maar niet overheerst en dan die roze kleur erover? ) Heb ik zelf nog nooit geprobeerd hoor.
er zit nu een wittige base coat van hema onder (die is top trouwens) en al zo'n 6 laagjes onderhand, denk nog 2 laagjes te zetten lees hier en daar nu idd dat je heeeeeeel veel lagen moet doen, jammer want het is erg knap roze
Ik heb vandaag nagellak crisis! Kan niet kiezen wat ik op me nagels wil en alles staat net niet leuk genoeg ofzo..
Britt_Sisi
Geplaatst: 23-10-11 15:47
ik dacht de hele tijd wat is wetlook maar nu zie ik dat het een merk is hahaha
Liesurt
Geplaatst: 23-10-11 15:52
Wat een leuke lakjes komen er weer voorbij
Dames let op! Volgende week bij de kruitvat 35% korting op het 2de product van Catrice, Essence, Gosh en dat andere kruitvatmerk.. ICI Paris heeft alles van Sally Handson/Hansen? 1 + 1 gratis
Connie
Geplaatst: 23-10-11 15:54
Ik heb ook weer een klein beetje ingeslagen. Essence 'Where's the party' Catrice 'Moulin Rouge Light' eindelijk een nude kleurtje in m'n collectietje En die nail art express dry drops van hierboven heb ik ook echt NET gekocht haha.