Start the party!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Dat ga ik nog uitvogelen.
Het hangt af hoe de reactie is, principe is 1 ml fenbendazol per dag.
Maar dat is met ivermectine ook en dat is voor mij ook veel teveel.![]()
De korrels denk ik 2 max.
Flagyl 2 dagen per week, het mag gecombineerd las ik.
Hannanas schreef:Voor mee-lezers die een update interessant vinden:
Gisteren begonnen.
Met zowel de azi en de tini.![]()
Eerst dacht ik.. Laat ik eerst een week azi doen en dan met tini beginnen. Ivm dat het ene later dan het andere binnen zou komen.
Maar daar ik ze beide tegelijk binnen kreeg en de rakkers niet in eventuele extra cystes wil jagen.. Beide in huis is beide gebruiken.
Volgendsmij heb ik niet direct een (felle) reactie op azi.
Tini in tegenstelling geeft na een uur al een swirl aan de dag.
Wazig zicht, onrustig lijf, rete drukke buik, hoofdpijn en een niet heel erg storende misselijkheid. Vannacht pas tegen drie van kunnen slapen, maar bij opstaan was het oké. Dus vandaag was tini smiddags aan de beurt, en weer dezelfde reactie, ik lig toch altijd van 2-6 in bed, al lig er nu nog in. Beter een goede nachtrust en iets aan mijn ochtend. Hopelijk een beter plan dan tini in de avond.
Hannanas schreef:Ah! Ik ben benieuwd.
Het is de bedoeling om op te bouwen en uit te breiden namelijk. Daarbij viel de naam rifampicine etc.
Welke bijwerkingen kreeg je? Heftig voor de lever?
Samento en Banderol heb ik in 2009 al eens gebruikt in pilvorm met een boel andere zooi, had een schroevendoos voor alle pillen. Kan me niet meer herinneren of ik destijds last van samento of banderol had. Nu krijg ik druppels.
Heb thuis ook nog Avea mood en Burbur staan.
Ben benieuwd naar m'n stopweek. Beter/slechter of gelijk. Echt waardeloos zo m'n dagen.
MMS heb ik ook nog thuis. Bedankt voor de tip.
Ik focus nu op m'n vakantie. Ik ga gewoon op vakantie. Als een klein kind zo blij, uit de dagelijkse sleur, al weken elke dag: ik heb zin in de vakantieeee.. Even iets positiefs. Ik hoop zo dat ik een beetje lekker door m'n dagen ga komen daar ipv eigenlijk te ziek om rond te kijken. We hebben een afgelegen plek op de camping, en een grote uv-werende luifel. Alle dag-tukkies heerlijk buiten in de schaduw op een luchtbed.
Ik las trouwens iets over WMO met bijv huishoudelijke hulp dat je tegenwoordig met de dit jaar nieuwe regels zoveel % zelf moet betalen. Dat zou balen zijn.. Dan heeft WMO aanvragen ook geen zin. Kan nog geen tientje missen.
Edit: voor bovenstaand verhaal 6 x gewijzigd en zinnen bijgevoegd etc. Al met al ben ik met dit klote berichtje alweer een kwartier bezig. Stemt me treurig en drukt me op de feiten. Hak op de tak, niet uit m'n woorden komen etc. Vroeger vlagen en bij dips, nu meer aanwezig dan dat het er niet is. Soms he..