Het is in ieder geval veel sterker dan 'gewoon' zoetstof.
 Het is in ieder geval veel sterker dan 'gewoon' zoetstof.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is in ieder geval veel sterker dan 'gewoon' zoetstof.
 Het is in ieder geval veel sterker dan 'gewoon' zoetstof.                                                          mn buurvrouw heeft ze in haar tuin
 mn buurvrouw heeft ze in haar tuin                                                         Wendy_Komen schreef:takkie_muis schreef:
Klein laagje van dat in de smaak sinasappel, en dan aanlengen met groene spa! Echt een lekker drankje met geen Kcal!

Silvia schreef:Ell_en schreef:Een zoetstof
Is aspartaam nu echt zo slecht?.
Daar waren in het verleden al eens hele discussies over..
Men is er nog niet over uit of aspartaam slecht voor je is of niet.
Het enige wat ik weet dat ik maag-, darmkrampen en hoofdpijn krijg als ik iets eet of drink waarin aspartaam zit. Er daar kwam ik al achter voordat de discussie op internet begon.
Mijn broer kan er trouwens ook niet tegen.

heeft iemand tips?
 heeft iemand tips? Inney schreef:Ja inderdaad, van de zoetigheid afblijven is echt het moeilijkst. Maar een lekker alternatief voor hagelslag ed op brood heb ik nog niet gevondenheeft iemand tips?
Fietsen doe ik idd al, kan de hond wel eens vaker mee uit nemen natuurlijk!

Ik doe er meestal wat diksap doorheen. Verder eet ik nog gewoon m'n broodje hagelslag met roomboter. En m'n pizza in het weekend.
  Ik doe er meestal wat diksap doorheen. Verder eet ik nog gewoon m'n broodje hagelslag met roomboter. En m'n pizza in het weekend.  Maar ik eet gewoon een stuk minder, minder grote porties en laat het snoepen staan.
  Maar ik eet gewoon een stuk minder, minder grote porties en laat het snoepen staan. 

zijn jullie stout geweest?
 zijn jullie stout geweest?                                                         
 vreselijk veel oliebollen , ben stout geweest
 vreselijk veel oliebollen , ben stout geweest  

nog 8 kg te gaan en ik zit op het gewicht wat ik wil... Mijn BMI is overigenst nu 25 dus we zitten op de goede weg
 nog 8 kg te gaan en ik zit op het gewicht wat ik wil... Mijn BMI is overigenst nu 25 dus we zitten op de goede weg  

Heb echt heerlijke boerenkool gegeten vanavond! is echt aan te raden
 Heb echt heerlijke boerenkool gegeten vanavond! is echt aan te raden