Maar ik merk wel dat ik er onzekerder wordt over mijn persoonlijkheid, ik ga beginnen twijfelen of mensen het merken of ik het al dan niet neem enz, wanneer ik aangenamer ben in de omgang, ... Zijn er nog die dit herkennen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb dit vooral bij de concerta.. Maar morgen moet ik op consultatie, ik zal dit probleem eens voorleggen. Ik vermoed dat hij ofwel een hogere dosis concerta zal geven of eventueel ritaline retard?
Wordt nu even goed zoeken dus 

Schijnt trouwens best vaak voor te komen, ADHD x ADHD relatie
Al die spanning enzo, en elkaar leren kennen etc.... En onderhand al wat vlinders in de buik, hihi. Word dr wel weer drukker van in mn hoofd en moet opletten dr niet over te gaan piekeren, maar alles gaat verder zo goed momenteel, dat zelfs dat eigenlijk geen probleem is, maar meer een soort nieuwe leerfase ofzo 
) verder lekker aan het werk, lekker bij de paardjes bezig. Vorige week mijn eerste westernles gehad! Echt geweldig! Ik ben om. Geen strakke rijbroeken meer voor mij.
Maar geniet ervan 
Sta wel op de cijferlijst, maar dat cijfer is niet terug te vinden in het systeem... Gister maar even achterna gemaild, blijkt de studieadviseur met zwangerschapsverlof
Nu maar de vervanger gemaild, en hopen op reactie
Vind eerlijk gezegd dat ze niet zo lekker bezig zijn, de decaan had me eerder al gemaild dat ik toch weg moest, maar ze had de cijfers van mijn herkansingen nog helemaal niet binnen
Dat was gelukkig snel gefixt, maar nu dit dus nog...
Handig gebruikt van gemaakt met allerlei klusjes die nog lagen...
Daten gaat nog steeds goed?
Wel dood moe want doe eigenlijk veel te veel, maar allemaal toffe dingen
En het daten ging zo goed dat ik nu een vriend heb
Super tof, gaat echt heel goed!!!! Ben helemaal blij
Leuk joh! En nou ja, slapen kan nog genoeg als je later oud en grijs bent!

ginger18 schreef:Even nog een vraagje. Ik kan nooit bij mijn standpunt blijven zeg maar. Het ene moment denk ik dit en het volgende moment kan ik weer helemaal het tegen overgestelde denken. Ook mijn mening over dingen kan net zo snel veranderen. Is dit ook iets wat bij add hoort?