Zo, nummer twee zit er ook in. Ben niet meer benauwd, voel me wel alsof ik een marathon gelopen heb ofzo maar dat schijnt een beetje normaal te zijn met dit medicijn. De hartkloppingen zinde hun wel niet maar die waren eigenlijk weg nu.. Dus ze zeiden van het aan te kijken. Ze hebben iig nog om het kwartier opgevolgd. Wel was mijn bloeddruk iets minder stabiel deze keer... Niet extreem, maar de verpleger zei bij de laatste meting dat het een beetje op en af ging. Maar de laatste was goed. Zat een koppel waar ik heel gezellig mee heb kunnen praten. gewoon realistisch over de ziekte (ze zat daar voor hetzelfde) zonder te klagen maar gewoon "hoe het is".
Erg leuke verpleger ook. (stagaire tijd he ) leek een beetje op Koen buyse maar zonder de make up. En een donkere verpleger die super vrolijk was! Heerlijk! Hij had niet zoveel begrip van onze namen geloof ik want hij sprak mijn achternaam moeizaam uit en toen ik zei "op z'n frans" zegtie tegen m'n moeder (die zei van "ze maken daar soms wat van") "waarom geef je haar ook zo'n moeilijke naam!" Eh die heeft m'n vader me gegeven jonge.
Hahaha Wel fijn dat je je kan 'amuseren' tijdens die momenten
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 10:42
De meeste stagetijd is al bijna voorbij hoor, ik moet je teleurstellen helaas Dan kan je beter tussen oktober en december gaan en tussen begin april en einde mei. Dan stikt het overal van stagiairs (waaronder ik).
Operatie zou ergens in de buurt van oktober zijn dus...
Ah, moet er toch zijn, kan er dan even goed het beste van maken!
Heb antwoord van de commissie dat ik manueel mag inschrijven aan online tarief omdat ik er inderdaad niets aan kan doen dat ik niet online kan inschrijven! Super fijn van ze dat ze het besproken hadden!
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 10:54
Zag ook dat je je vrijstelling binnen hebt voor je initiator, proficiat
Jep!! Sta op de reservelijst voor de cursus in Hasselt.
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 11:15
Wel een fiks eind, anders zou ik graag aanbieden om voor je te rijden als je nog iemand zoekt om les aan te geven. Maar dat zal je met je medecursisten moeten redden denk ik.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 23-05-14 11:35
Gezien het maar B lesjes zijn volgens mij, kan ik eventueel ook Pret tegen de tijd dat ik "klaar" ben wel laten lopen samen met haar hopelijk toekomstige bijrijder. Ik kon ook in oud heverlee maar daar moet je een paard mee kunnen nemen en dat is een uur enkele rit... Ik kan wel overnachten maar dat is voor mij wat moeilijk allemaal en bovendien is Sam daar ook niet echt "geschikt" voor.. Plus dan moet er iemand mee want alleen laden is geen optie enz.. Als het dan in Hasselt is, dan vind ik wel iemand die mee wil maar + overnachting enz..
Waregem was ook nog plek maar da's helemaal een roteind voor de lessen bij te wonen... Hopen dat er zich afmelden tegen juli..
Ik ook! Hoop er dit jaar nog aan te beginnen! Ik zag dat ze in andere "provincies" ook extra cursussen in gelast hadden, dus misschien ook een extra zomer cursus voor limburg?
Lief dat jullie dat allebei willen doen voor me! Echt jammer dat jullie zo ver wonen! Wonen jullie eigenlijk bij elkaar in de buurt? West vlaanderen toch?
Wij wonen niet ècht bij elkaar in de buurt Dichter dan bij jou wel. V is ongeveer de regio van Aalst en ik woon in het puntje van Oost-Vlaanderen tegen de grens met Nederland en West-Vlaanderen aan (Eeklo). Op zich dus al een klein uurtje van elkaar... Maar dat houdt ons niet tegen van gemiddeld een keer in de maand iets (paargerelateerd) te gaan doen.
Ik start wel WVUR omdat bvb Torhout/ Ingelmunster/ Regio Brugge best te doen is voor mij om op wedstrijd te gaan Misschien daarmee... (Alhoewel ik twijfel om fulltime KNHS te gaan starten ipv dat te houden als tussendoortje)
Idd, met de trailer mag je makkelijk een uurtje bij tellen vrees ik.
Anoniem
Geplaatst: 23-05-14 12:39
Maar ik ben nog van plan om in de loop van de komende maand te gaan shoppen met Opti, ik moet naar een trouwfeest en vind werkelijk waar NIKS wat me aanstaat. Daarbij wil mijn wederhelft een bordeaux/pruimkleurig hemd aan met zwart pak. Probeer daar nu maar eens iets matchend bij te vinden.
Dus dat uurtje heen en terug heb ik er vaak graag voor over.