Emmaa schreef:Ik ga volgende week een smiley piercing laten zettenLijkt me helemaal niet pijnlijk, maar daar kan ik me goed in vergissen haha!
Haha, dat is zo'n dun velletje, daar voel je niks van denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:Ik ga volgende week een smiley piercing laten zettenLijkt me helemaal niet pijnlijk, maar daar kan ik me goed in vergissen haha!
Rebeccaa schreef:Ik had even een vraagje aan mensen die een traguspiercing hebben!
Ik wil zelf de laatste tijd heel graag een klein staafje er door heen, vind ik echt heel erg mooi. Maar mijn vraag is dus, gaat de genezing er van een beetje gemakkelijk? Ik heb namelijk toen ik in klas 1 zat een helix laten zetten, die ontsteekt nog steeds.. Toen ik in groep 8 zat heb ik m'n 2e gaatjes laten zetten en zelfs die ontsteken nog steeds. Materiaal ligt het niet aanzelfs met titanium ontsteekt het nog steeds. Is het verstandig (nouja tot in hoeverre een piercing verstandig kan zijn
) om er dan eentje te nemen of beter niet ivm ontstekingen steeds?
En heeft 1 van jullie ervaring met piercing/tattoo shop in Ede? Ik heb m'n helix in veenendaal laten zetten en was daar tevreden over maar als ik ook op 5 minuten fietsen er heen kan..
Valentinow schreef:Ik heb woensdag een navelpiercing aten zetten. Tot nu toe (hout vasthouden) nog geen ontstekingen.
Maar ze zeiden in de shop geen zonnenbank voor 2 weken, is dit dan ivm zweten, of de zon op het "wondje"..
En verder nog een vraagje, wie heeft er hier een "implantaatje"? Zo iets dat ze onder je huid schuiven. Ik wil er geen, maar vraag me af hoe ze het zetten, want ik heb al 2 manieren gehoort:
1. 4sneetjes en dan eronderschuiven (heel pijnlijk vogens die persoon)
2. Stukje vel wel (eronder de 2 kanten "losmaken") en dan eronderschuiven (niet pijnlijk)
Valentinow schreef:Ja dat meisje zei idd wat je uitlegd ongeveer, was op haar arm en ze zei dat ze geen pijn had.
Maarja ze zei ook dat haar navelpiercing geen pijn deed en ik vond hem toch flink pijn doen, terwijl ik echt niet keinzerig ben..
Jildau schreef:Nou ik hoorde ook van iedereen dat je niks voelt van een navelpiercing en ik dacht al dat lijkt me onzin want er gaat toch een naald door je buik en dat moet haast wel pijn doen. Maar ik vond het ook even een gemene rotprik! Alleen het is gewoon wel zo dat het echt 2 seconden is en dan zit 'ie ook al. Dus mensen die hem graag willen maar niet durven zou ik toch wel stimuleren om het wel te doen want het is maar zo kort en daarna heb je er veel plezier van en ben je die korte prik alweer vergeten!
Sabinaa__ schreef:die foto is wel erg gruwelijk
tegen mij zeggen ze ook dat navelpiercing geen zeer doet, ik heb er zelf geen 1.
maar lijkt me toch wel ff nare steek. MD piercings zijn wel gaaf om te zien, maar zou ze zelf nooit willen.
tong is gelukkig helemaal weg gezakt van de zwelling. volgende week woensdag dan eindelijk kort staafje in!
wat krijg ik eerst? een korte en zelfde saaie grijze piercing die steriel uit verpakking komt? of mag je ook gelijk leuk balletje
op draaien? Of mag dat pas na paar weken?
Magnummm schreef:Valentinow schreef:Ik heb woensdag een navelpiercing aten zetten. Tot nu toe (hout vasthouden) nog geen ontstekingen.
Maar ze zeiden in de shop geen zonnenbank voor 2 weken, is dit dan ivm zweten, of de zon op het "wondje"..
En verder nog een vraagje, wie heeft er hier een "implantaatje"? Zo iets dat ze onder je huid schuiven. Ik wil er geen, maar vraag me af hoe ze het zetten, want ik heb al 2 manieren gehoort:
1. 4sneetjes en dan eronderschuiven (heel pijnlijk vogens die persoon)
2. Stukje vel wel (eronder de 2 kanten "losmaken") en dan eronderschuiven (niet pijnlijk)
Wat je piercer je adviseerde is juist!
Je bedoeld een Micro Dermal.
Ik heb er zelf een gehad. Bij mij hebben ze als het ware met een holle naald wat vlees weggehaald. Eentje recht naar onder en twee beetje schuin (op die schuine gedeelte kwamen de 'voetjes' van het sierraad). Nou en dit deed toch wel behoorlijk pijn. Maar kwam misschien ook doordat hij op mijn tiet zat.
Die eerste manier ken ik ook, maar bij die manier komt het implantaatje te hoog/oppervlakkig te zitten en zal hij moeilijk vastgroeien of juist uitgroeien of eruit 'vallen'.
Edit: voor de echte kenners; correct me if I am wrong!