[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:50

Finstar1991: Uhm, ik heb hem december 2007 laten zetten. Heb hem afgelopen september opnieuw laten zetten! :)

Emmaa schreef:
Ik ga volgende week een smiley piercing laten zetten :) Lijkt me helemaal niet pijnlijk, maar daar kan ik me goed in vergissen haha!

Haha, dat is zo'n dun velletje, daar voel je niks van denk ik :P
Laatst bijgewerkt door Magnummm op 15-04-11 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 15:53

Rebeccaa schreef:
Ik had even een vraagje aan mensen die een traguspiercing hebben :)!

Ik wil zelf de laatste tijd heel graag een klein staafje er door heen, vind ik echt heel erg mooi. Maar mijn vraag is dus, gaat de genezing er van een beetje gemakkelijk? Ik heb namelijk toen ik in klas 1 zat een helix laten zetten, die ontsteekt nog steeds.. Toen ik in groep 8 zat heb ik m'n 2e gaatjes laten zetten en zelfs die ontsteken nog steeds. Materiaal ligt het niet aan ;) zelfs met titanium ontsteekt het nog steeds. Is het verstandig (nouja tot in hoeverre een piercing verstandig kan zijn :')) om er dan eentje te nemen of beter niet ivm ontstekingen steeds?

En heeft 1 van jullie ervaring met piercing/tattoo shop in Ede? Ik heb m'n helix in veenendaal laten zetten en was daar tevreden over maar als ik ook op 5 minuten fietsen er heen kan.. :+

Ik heb de eerste paar maanden een ballclosure ring gehad. Daarna overgestapt op staafje. Nooit problemen mee gehad, maar mijn piercings genezen heel goed en snel. Dusja, als jij een eigenwijs lichaam hebt, weet ik niet wat verstandig is. Anders eens contact opnemen met een piercer! ;)

xDQ: ik heb daar geen ervaring mee, maar die eerste lijkt me idd dat ie er makkelijk uitgaat.
Die tweede misschien ook wel, maar minder makkelijk..
En wat betreft schoonmaken, je hebt daar natuurlijk genoeg ruimte bij die piercings die jij aangeeft, dus je hoeft ze er dan toch niet perse meer uit te halen..?! :)

Jildau

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:09

Is dit echt?

Afbeelding

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:27

Ja :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:27

Aaaah vreselijk! :P

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 16:31

Ieeh van dat plaatje in het oog krijg ik wel even kriebels.
Ik hou het wel bij mn tongpiercing :))

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:01

Ik heb nooit problemen gehad met mn tragus, ik had een staafje :) Ook een tijdje een ringetje erin gehad en daar ook nooit problemen mee gehad :)

Mn helix blijft wel poedersuiker, nu maar paar keer per dag met theeboomolie erop..

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:38

Ik heb woensdag een navelpiercing aten zetten. Tot nu toe (hout vasthouden) nog geen ontstekingen.
Maar ze zeiden in de shop geen zonnenbank voor 2 weken, is dit dan ivm zweten, of de zon op het "wondje"..

En verder nog een vraagje, wie heeft er hier een "implantaatje"? Zo iets dat ze onder je huid schuiven. Ik wil er geen, maar vraag me af hoe ze het zetten, want ik heb al 2 manieren gehoort:
1. 4sneetjes en dan eronderschuiven (heel pijnlijk vogens die persoon)
2. Stukje vel wel (eronder de 2 kanten "losmaken") en dan eronderschuiven (niet pijnlijk)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:41

Valentinow schreef:
Ik heb woensdag een navelpiercing aten zetten. Tot nu toe (hout vasthouden) nog geen ontstekingen.
Maar ze zeiden in de shop geen zonnenbank voor 2 weken, is dit dan ivm zweten, of de zon op het "wondje"..

En verder nog een vraagje, wie heeft er hier een "implantaatje"? Zo iets dat ze onder je huid schuiven. Ik wil er geen, maar vraag me af hoe ze het zetten, want ik heb al 2 manieren gehoort:
2. Stukje vel wel (eronder de 2 kanten "losmaken") en dan eronderschuiven (niet pijnlijk)

Wat je piercer je adviseerde is juist! ;)

Je bedoeld een Micro Dermal.

Ik heb er zelf een gehad. Bij mij hebben ze als het ware met een holle naald wat vlees weggehaald. Eentje recht naar onder en twee beetje schuin (op die schuine gedeelte kwamen de 'voetjes' van het sierraad). Nou en dit deed toch wel behoorlijk pijn. Maar kwam misschien ook doordat hij op mijn tiet zat.

Die eerste manier ken ik ook, maar bij die manier komt het implantaatje te hoog/oppervlakkig te zitten en zal hij moeilijk vastgroeien of juist uitgroeien of eruit 'vallen'.

Edit: voor de echte kenners; correct me if I am wrong!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:43

Ja dat meisje zei idd wat je uitlegd ongeveer, was op haar arm en ze zei dat ze geen pijn had.
Maarja ze zei ook dat haar navelpiercing geen pijn deed en ik vond hem toch flink pijn doen, terwijl ik echt niet keinzerig ben..

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:45

Valentinow schreef:
Ja dat meisje zei idd wat je uitlegd ongeveer, was op haar arm en ze zei dat ze geen pijn had.
Maarja ze zei ook dat haar navelpiercing geen pijn deed en ik vond hem toch flink pijn doen, terwijl ik echt niet keinzerig ben..

Dat is per persoon verschillend inderdaad. Als zij een dikke vetbuik heeft, zal de pijn inderdaad minder zijn.
Bij mij deden mijn navelpiercings ook pijn, ging zowat door het plafond van die gemene rotprik. En ik ben ook niet kleinzerig.
Mijn wenkbrauwpiercings, tragus en tong deden geen pijn.
Maar die MD, tja dat lag misschien ook aan de plek. Mijn tepelpiercings waren namelijk ook van die gemene rotprikken.
Ach beetje pijn is niet erg, fijn is anders. Maar tis voor het goede doel ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:51

Nou ik hoorde ook van iedereen dat je niks voelt van een navelpiercing en ik dacht al dat lijkt me onzin want er gaat toch een naald door je buik en dat moet haast wel pijn doen. Maar ik vond het ook even een gemene rotprik! Alleen het is gewoon wel zo dat het echt 2 seconden is en dan zit 'ie ook al. Dus mensen die hem graag willen maar niet durven zou ik toch wel stimuleren om het wel te doen want het is maar zo kort en daarna heb je er veel plezier van en ben je die korte prik alweer vergeten!

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:57

Jildau schreef:
Nou ik hoorde ook van iedereen dat je niks voelt van een navelpiercing en ik dacht al dat lijkt me onzin want er gaat toch een naald door je buik en dat moet haast wel pijn doen. Maar ik vond het ook even een gemene rotprik! Alleen het is gewoon wel zo dat het echt 2 seconden is en dan zit 'ie ook al. Dus mensen die hem graag willen maar niet durven zou ik toch wel stimuleren om het wel te doen want het is maar zo kort en daarna heb je er veel plezier van en ben je die korte prik alweer vergeten!

Haha je moest eens weten hoe "boos" ik was toen ik uit de shop kwam. Ik dacht echt (ok beetje dom := ) dat ik bijna niets zou voelen, want dat zei iedereen tegen me.

En nouja wat je zegt kopt wel, eerste prikje ging nog maar toen de naald er door ging was het toch echt wel van "auw dat doet WEL pijn", en dan het eruit gaat weer eventjes maar dan idd gedaan, en voede ik niets meer:). Durfde er eerst ook niet aankomen, maar ik dacht beter nu, dan met een ontsteking zitten en nu durf ik hem wel goed ontsmetten :).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:22

Ik ging door de grond van mijn navelpiercings.Van mijn MD's bij mijn sleutelbeenderen voelde ik dat hij er aan bezig was maar pijn? Nah. :)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:28

Rebeccaa; Ik heb tragus, labret en vch bij tower tattoo in Ede laten zetten. Voor tattoo's zou ik er zeer zeker niet heen gaan maar voor piercings bevalt het me prima.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:34

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-04-11 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:40

Geloof dat mijn opticien me zou wurgen als ik een piercing door m'n ooglid zou jassen :')

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:46

die foto is wel erg gruwelijk :=

tegen mij zeggen ze ook dat navelpiercing geen zeer doet, ik heb er zelf geen 1.
maar lijkt me toch wel ff nare steek. MD piercings zijn wel gaaf om te zien, maar zou ze zelf nooit willen. :')

tong is gelukkig helemaal weg gezakt van de zwelling. volgende week woensdag dan eindelijk kort staafje in! :):)
wat krijg ik eerst? een korte en zelfde saaie grijze piercing die steriel uit verpakking komt? of mag je ook gelijk leuk balletje
op draaien? Of mag dat pas na paar weken?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 20:50

Sabinaa__ schreef:
die foto is wel erg gruwelijk :=

tegen mij zeggen ze ook dat navelpiercing geen zeer doet, ik heb er zelf geen 1.
maar lijkt me toch wel ff nare steek. MD piercings zijn wel gaaf om te zien, maar zou ze zelf nooit willen. :')

tong is gelukkig helemaal weg gezakt van de zwelling. volgende week woensdag dan eindelijk kort staafje in! :):)
wat krijg ik eerst? een korte en zelfde saaie grijze piercing die steriel uit verpakking komt? of mag je ook gelijk leuk balletje
op draaien? Of mag dat pas na paar weken?

Volgens mij mag je al gelijk een ander bolletje hoor, maar dat weet ik niet zeker.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:01

Oh ik hoop het haha, ik wil graag 1 met steen(tjes) maar denk dat acryl beter voor me is, ik ga er mee spelen denk ik :').

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:09

Als je er mee gaat spelen (denk je), zou ik idd geen harde materialen nemen. Acryl zou beter zijn ja! :j

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:22

Ik vond mijn navelpiercing heel erg meevallen hoor. Heel eventjes een klein auwtje en toen zat ie al :). En ik heb geen vetbuik (en al helemaal niet toen ik hem liet zetten op mijn vijftiende). Wel een redelijke pijngrens. Ik heb wel het idee dat het velletje waar hij doorheen zit wat dunner is geworden helaas. Misschien omdat ik tussentijds een beetje met mijn gewicht geschommeld heb, en een tijdje erg mager geweest ben?! Of is hij gewoon iets uitgegroeid... Gelukkig is et niet zo erg dat het er raar uitziet.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:02

jaa lijkt me idd handigst, (=

gelukkig valt het mee met je navelpiercing. :D

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:11

lijkt me niet erg handig zn ding in je oog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 16:27

Magnummm schreef:
Valentinow schreef:

Wat je piercer je adviseerde is juist! ;)

Je bedoeld een Micro Dermal.

Ik heb er zelf een gehad. Bij mij hebben ze als het ware met een holle naald wat vlees weggehaald. Eentje recht naar onder en twee beetje schuin (op die schuine gedeelte kwamen de 'voetjes' van het sierraad). Nou en dit deed toch wel behoorlijk pijn. Maar kwam misschien ook doordat hij op mijn tiet zat.

Die eerste manier ken ik ook, maar bij die manier komt het implantaatje te hoog/oppervlakkig te zitten en zal hij moeilijk vastgroeien of juist uitgroeien of eruit 'vallen'.

Edit: voor de echte kenners; correct me if I am wrong!

Nee Magnumm je zit beetje fout denk ik.. wat zij bedoelde is een subdermal implant of 3D implant.. zoals je hier kunt zien http://news.bmezine.com/tag/implants/ en http://news.bmezine.com/tag/3d-implants (er zit wat dingen tussen niet voor gevoelige zieltjes)

Ik weet 100% dat er bij mij een gaat komen maar ik moet nog even het lef ervoor vinden omdat het me toch erg pijnlijk lijkt maar vooral heel erg gaaf.