Jeetje, dat is zeker handig!! Want ik wil ook nog een text, de onderste uit mijn onderschrift, maar wil hem om mijn arm gewikkeld hebben Maar eerst de vlinder 13 april
Donderdag krijg ik mijn kersjes op de voet! Hoorde dat de voet best wel gevoelig kon zijn, maargoed, het moet maar haha, zo groot word hij niet. Ik laat hem samen met een hele goede vriendin zetten. Dus meer een soort vriendschap kersjes
Volgens mij bedoelde iemand mij met Latijnse tekst onder b00b Ik heb gewoon gedaan wat mij logisch leek en hier ook gevraagd Nou had ik ook maar 4 woorden in 2 zinnen, dus kon weinig verkeerd aan gaan (muv naamvallen, gelukkig heeft niemand latijnse lessen gevolgd in mijn omgeving ). Kan je verder geen tip geven, maar vind het in Latijn ook erg mooi
In December zijn mijn eerste tattoo's gezet, en ben er nog steeds erg blij mee!
Hebben beide ook een betekenis van mij, en vooral degene op mn buik wou ik al een paar jaar lang, en eindelijk vorig jaar de knoop doorgehakt en m laten zetten!
ik zit me eigenlijk wel af te vragen, hóe gevoelig is een tattoo op de voet eigenlijk? Die cherry's komen iets onder mijn tenen zegmaar, aan de zijkant..
apincy
Geplaatst: 27-03-11 12:07
hoi ik kom ook binnen vallen als dat mag
Ik wilde ook al jaren een tattoo en ik ga nu 13 april mijn eerste krijgen het wordt het hand afdrukje van mijn zoontje en ik wil waarschijnlijk zijn naam eronder maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
ik zit alleen nog over de plaats te twijfelen of ik hem of op mijn boven arm laat zetten of op mijn kuit .
Wat een mooie tattoo's Eva Inderdaad is het verslavend
Een handafdruk van een kind is ook een mega mooi idee! Wauw! Zelfde dag dat ik de mijne laat zetten, wordt vast een mooie tattoo dag! ik denk dat ik een handfdruk op de arm mooier zou vinden, of het schouderblad?
Kim90
Geplaatst: 27-03-11 13:59
Ik lees al een tijdje mee maar zal een een keer iets postten
Ik wil een hele tijdje al een mooie kleine tattoo in mn lies of tussen mijn schouders, heb wel wat ideeen, maar ben er nog niet uit. Ben ook bang dat ik er spijt van ga krijgen, dus ik wacht nog even denk ik.
Jeddah: Ik vind schouderblad een hele mooie plek voor een handafdruk, met van die tanktop shirtjes e.d. zie je dan ook nog je tattoo mooi zitten. Zulke shirtjes bedoel ik: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =133&ty=77
apincy
Geplaatst: 27-03-11 15:25
schouderbald zou idd ook nog kunnen
maar hij heeft met zijn 10 maanden oud al groote handen dus heb de afdruk al wat verkleint anders paste t niet eens ben zelf niet zo fors gebouwd
en grappig dat we op de zelfde dag er een laten zetten